ПОЛОЖЕННЯ

про науково-методичну раду

Купчинецької ЗОШ І-ІІІ ступенів

1. Загальні положення.

1.1. Науково-методична рада є дорадчо - консультативним органом, який покликаний сприяти реалізації державної політики у галузі освіти, зокрема, з питань науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу в школі.

1.2. Науково-методична рада діє згідно з чинним законодавством України, у своїй роботі керується нормативними документами та інструкціями Міністерства освіти і науки України, обласного й районного управлінь освіти, що стосуються сфери її діяльності.

1.3. Головною метою діяльності науково-методичної ради є:

- вироблення стратегічних напрямків розвитку та удосконалення змісту навчання і виховання учнів;

- оцінка якості навчально-методичного забезпечення навчально-виховного процесу, визначення перспективних потреб науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу;

- погодження освітніх технологій і навчальної літератури, дидактичних засобів і програмних продуктів та навчального обладнання.

1.4. Координація всіх структурних підрозділів науково-методичної служби школи; члени науково-методичної ради працюють на громадських засадах.

1.5. Науково-методична рада підпорядковується у своїй діяльності директору школи.

2. Завдання та напрямки діяльності науково-методичної ради.

2.1. Вироблення пропозицій щодо удосконалення змісту науково-методичної роботи, впровадження нових педагогічних технологій, методів навчання і виховання.

2.2. Аналіз науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу та підготовка пропозицій щодо поліпшення навчально-методичного програмного та інформаційного забезпечення школи.

2.3. Ознайомлення й погодження запропонованих нових навчальних планів і програм, підручників, навчальних посібників.

2.4. Вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду і вироблення пропозицій щодо його запровадження у практику і форм поширення.

2.5. Вироблення рекомендацій щодо змісту і форм роботи з обдарованими дітьми, організація науково-дослідної роботи учнів.

Науково-методична рада організовує свою діяльність за такими напрямками:

2.6. Аналіз результатів діяльності педагогічного колективу, вчителів окремих предметів за підсумками І семестру, року.

2.7. Участь у розробці варіативної частини робочого навчального плану, внесення змін та доповнень до державних програм.

2.8. Придбання, розробка та вдосконалення засобів наочності, навчально-лабораторної бази.

2.9. Розробка Положень про організацію конкурсів для вчителів.

2.10. Вивчення досвіду роботи інших навчальних закладів.

3. Організація роботи науково-методичної ради.

3.1. До складу науково-методичної ради школи входять члени адміністрації, учителі -«методисти». Склад науково-методичної ради затверджується наказом директора по школі.

3.2. У складі науково-методичної ради можуть формуватися секції різних напрямків роботи (проектна, дослідницька, аналітична, наставницька тощо).

3.3. Для забезпечення роботи науково-методична рада обирає секретаря.

3.4. План роботи складає голова науково-методичної ради, розглядають його на засіданні, узгоджують із директором школи, а затверджують на засіданні педагогічної ради.

3.5. Рекомендації для членів педагогічного колективу підписують голова науково-методичної ради та секретар.

3.6. Якщо на засіданнях обговорюють питання, які стосуються інших напрямків навчальної діяльності, на засідання запрошують відповідних посадових осіб.

3.7. З кожного питання науково-методична рада приймає рекомендації (ухвали, постанови), які фіксуються у протоколах.

4. Права науково-методичної ради.

Науково-методична рада має право:

4.1. Пропонувати зміни з метою удосконалення навчально-виховного плану школи відповідно до нормативних документів.

4.2. Пропонувати вчителям різні форми підвищення фахової майстерності.

4.3. Рекомендувати вчителів для участі в конкурсі «Учитель року».

4.4. Готувати пропозиції та рекомендувати вчителів на підвищення кваліфікаційної категорії та присвоєння педагогічного звання.

4.5. Піднімати питання про публікацію матеріалів про передовий педагогічний досвід, накопичений окремими вчителями, методичними об’єднаннями.

4.6. Піднімати питання про заохочення працівників школи за активну участь у роботі.

Кiлькiсть переглядiв: 186

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.