Зарубіжна література
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА | |||
Баляс М.Д. 0986369396 | 56 | Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на шоколадній фабриці | Літературний диктант за твором Скласти анкету твору wym-1585855808343 |
57 | Доброта і щирість головного героя Чарлі Беккета | Укласти анкету головного героя wym-1585855855890 | |
58 | УРЗМ (усно) Створення і захист літературних проектів | Перегляд трейлеру wym-1585855892263 | |
59 | Туве Янсон « Капелюх чарівника» | Підручник с.276 – 278 (ознайомитися з біографією письменника) С.281 – відповідати на питання Тестові завдання wym-1585855986409 | |
60 | Персонажі твору « Капелюх чарівника» | Скласти систему образів твору | |
61 | Пауль Маар « Суботик повертається в суботу» | Підручник с.285-287 (ознайомитися з біографією письменника); прочитати твір « Суботик повертається в суботу» С.287 і с.289 - відповідати на питання до твору |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА | |||
Баляс М.Д. 0986369396 | 53 | Особливості художньої мови твору « Аліса в країні Див» | Підручник С.258 – відповідати на питання |
51 | УРЗМ ( письмово) | Записати розмову з Алісою або Укласти анкету головної героїні Шаблон анкети головного герояwym-1584530926253 | |
52 | М.І.Цвєтаєва « Книга в червоній палітурці» | Підручник С.259- 263 опрацювати, відповідати на питання с.263 | |
53 | Образ ліричної героїні, яка любить читати | Підручник с.264– відповідати на питання | |
54 | Контрольна робота « Сила творчої уяви» | Тестові завдання для самоконтролю wym-1584531128136 | |
55 | РоальдДал « Чарлі і шоколадна фабрика» | Підручник с.268- 271 (ознайомитися з біографією письменника); прочитати твір « Чарлі і шоколадна фабрика» Пригоди Чарлі на фабриці wym-1584531262977 |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА | |||
Баляс М.Д. 0986369396 | 62 | Яскравість художнього світу твору « Суботик повертається в суботу» | Прочитати твір wym-1587911010356 |
63 | Елементи фольклору та їх значення для розкриття головної ідеї | Підручник Висловлювати власне судження щодо подій і вчинків героїв wym-1587911066050 | |
64 | Контрольна робота « Сучасна література. У колі добрих героїв» | wym-1587911088422 | |
65 | Урок позакласного читання Джеремі Стронг «Розшукується ракета на чотирьох лапах» | Прочитати твір «Розшукується ракета на чотирьох лапах» |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА | |||
Баляс М.Д. 0986369396 | 62 | Літературна вікторина | Відповідати на питання по вивчених творах |
63 | Мої улюблені герої | Написати анкету улюбленого героя | |
64 | Тестові завдання з теми « Сучасна література» | Виконання тестів wym-1589113366663 | |
65 | Презентація прочитаного твору із сучасної літератури | Презентувати прочитаний твір Відповідати на питання | |
66 | Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу | Повторити вивчені твори Заповнення читацьких щоденників | |
67 | Інтелектуальна гра « Розумники й розумниці» Повторення. |
Іноземна мова (Англійська мова)
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання | |||
АНГЛІЙСЬКА МОВА | ||||||
Баляс М.Д. 0986369396 | 83 | Мій улюблений одяг. Розвиток навичок письма | Підручник Впр.1-6( с.157-159) – опрацювати wym-1585855523280 | |||
84 | Погода в Україні. Розвиток навичок говоріння | Підручник Впр.6(с.167) wym-1585855602057 | ||||
85 | Підсумковий урок з вивченої теми | wym-1585855669175 wym-1585855714167 | ||||
86 | Ігри і розваги на свіжому повітрі Опрацювання нової лексики | Підручник Впр.1,2 ( с.168) – прочитати і перекласти, скласти речення WB- c.85 | ||||
87 | Розваги на свіжому повітрі Розвиток навичок читання | Підручник Впр.3,4( с.171-172) – читати і перекладати WB- c.86 | ||||
88 | Улюблені заняття Розвиток граматичних навичок Прийменники місця (in, at) | Підручник Впр.3,5 (с.175) – опрацювати WB- c.87-90 – опрацювати | ||||
89 | Відпочинок із сім’єю. Розвиток навичок письма. | Підручник Впр.1-4(с. 177) – опрацювати Написати листівку другу | ||||
90 | Погода в різні пори року Опрацювання нової лексики | Підручник Впр.1-4(с. 178-179) |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
АНГЛІЙСЬКА МОВА | |||
Баляс М.Д. 0986369396 | 74 | Погода. Опрацювання нової лексики | Підручник Впр.1, 3 ( с.140-141) Впр.4в( читати і перекладати) ЛО на тему « Погода» https://www.youtube.com/watch?v=uf5UMU7UVM4 |
75 | Розвиток граматичних навичок Present Simple Past Simple | Підручник Впр.1 ( с.144) – опрацювати таблицю І скласти речення Впр.3( с.146) – прочитати текст”WinterinEngland” Портал Мій клас Розділ Grammar IV. Past Simple | |
76 | Погода у різних країнах | Підручник Впр.2,3,4 ( с.147-149) | |
77 | Погода у різні пори року | Підручник Впр.5, 6 ( с.150) – скласти і вивчити діалог по погоду | |
78 | Погода у моєму селі | Підручник Впр.2( с.151) – написати лист про погоду у своєму листі | |
79 | Одяг у різні пори року Опрацювання нової лексики Розвиток граматичних навичок Present Simple PresentContinuous | Підручник Впр.1-4(с.152-153) - опрацювати | |
80 | Відпочинок у різні пори року | Підручник Впр.1-3(с. 154-155) - опрацювати | |
81 | Одяг. Розвиток навичок аудіювання | Підручник Впр.1-4(с. 156) | |
82 | Мій улюблений одяг. Розвиток навичок письма | Підручник Впр.1-6( с.157-159) - опрацювати | |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання | |||
АНГЛІЙСЬКА МОВА | ||||||
Баляс М.Д. 0986369396 | 91 | Улюблений місяць року | Підручник С.180-181 – опрацювати Аудіо запис з підручника WB- с.90-91 | |||
92 | Моя улюблена пора року Розвиток навичок говоріння | Підручник Впр. 1(с.182) WB- с.94-95 | ||||
93 | Земля – наша планета Розвиток граматичних навичок | Підручник Впр. 2(с.183) Аудіо запис з підручника Прийменники in, at WB- с.96-99 | ||||
94 | Урок домашнього читання. Робота над текстом « The selfish giant» | Підручник С. 186-187– прочитати і перекласти | ||||
95 | Підсумковий урок з вивченої теми | тести |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання | ||||
АНГЛІЙСЬКА МОВА | |||||||
Баляс М.Д. 0986369396 | 96 | Життя в селі. Розвиток навичок читання | Підручник С.184-187 – опрацювати Аудіо запис з підручника WB- с.102-104 | ||||
97 | Життя в місті. Розвиток навичок говоріння. | Підручник с. 188- діалог WB- с.105-107 | |||||
98 | Село у якому я живу. Розвиток навичок говоріння і письма | Підручник Впр. 1(с.189-190) Аудіо запис з підручника | |||||
99 | Об’єднане королівство Великої Британії Контроль читання | Підручник С. 194-196 Читати і перекладати | |||||
100 | Подорожування Розвиток навичок аудіювання. | Підручник С. 196-197 Читати і перекладати, дописати речення | |||||
101 | Українські традиції Контроль письма | WB- с.120-124 | |||||
102 | Різні види літнього відпочинку Контроль аудіювання | Підручник С.232-233 WB- с.125-127 | |||||
103 | Плани на літо Контроль говоріння | Розповідь про літо WB- с.130-136 |
Математика
ПІБ учителя | № уроку (дата) | Зміст уроку | Завдання учням для самоопрацювання | |
МАТЕМАТИКА | ||||
Кривко С.В. 0962761239 | 111 (06.04) | Розв’язуваня задач і вправ.Самостійна робота. | Виконання он-лайн самостійної роботи wym-1586096843321 | |
112 (07.04) | Розв’язування задач і вправ. | Підручник Виконати Домашню самостійну роботу №8 (с.243) | ||
113 (08.04) | Контрольна робота з теми «Ділення десяткових дробів».. | Виконати контрольну роботу. | ||
114 (10.04) | Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ. | Відеоурок мастерклас wym-1586410039364 | ||
99 (13.04) | Розв’язування задач і вправ. Підготовка до контрольної роботи з теми «Множення десяткових дробів». | Підручник Виконати вправи 1369,1360, 1336,1344. | ||
100 (14.04) | Контрольна робота з теми «Множення десяткових дробів». | Виконати контрольну роботу. | ||
101 (15.04) | Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ. | Переглянути відеоказкові математичні сюжети wym-1586888389122 wym-1586888487880 | ||
115 (17.04) | Відсотки. | Відеоурок wym-1585940459056 Підручник Вивчити §42 (вивчити правила напам’ять) Виконати вправи 1499,1501,1505,1510,1515. | ||
116 (21.04) | Знаходження відсотків від даного числа. | Відеоурок wym-1585940555296 Підручник Вивчити §42 (вивчити правило напам’ять) Виконати вправи 1511,1512,1517,1524,1526. | ||
117 (22.04) | Розв’язування задач. | Відеоурок wym-1587471034254 Підручник Виконати вправи 1529,1531,1537,1540. | ||
118 (24.04) | Знаходження числа за його відсотками. | Відеоурок wym-1587472329061 Підручник Вивчити §43 (вивчити правило напам’ять) Виконати вправи 1549,1555,1560,1569. Портал МійКлас « Відсотки. Задачі на відсотки:знаходження відсотка від величини і величини за її відсотками.» | ||
119 (27.04) | Розв'язування вправ і задач. Самостійна робота. | Виконати самостійну роботу. | ||
Математика 5 клас
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання | |
МАТЕМАТИКА | ||||
Кривко С.В. 096 2761239, запитання в Viber групі, он-лайн спілкування з 15 по 16 год. | 99 - 101 | Розв’язування задач і вправ. Контрольна робота та її аналіз з теми «Множення десяткових дробів». | Переноситься на невизначений час. | |
102 (20 березня) 103 (23 березня) 104 (24 березня) | Ділення десяткового дробу на натуральне число | Підручник. Вивчити § 40, Виконати Вправи 1377, 1379, 1386, 1388, 1391, 1397, 1400, 1409, 1415, 1424. Тест для самоконтролю wym-1584956027539 Відеоурок wym-1584452090860 | ||
105 (25 березня) 106 (27 березня) 107 (30 березня) 108 (31 березня) | Ділення на десятковий дріб. | Підручник Вивчити §41, Виконати Вправи 1439, 1441, 1443, 1454, 1456, 1458,1461, 1468, 1472, 1478, 1482. Відеоурок wym-1584452412583 Портал МійКлас Тренувальні вправи з теми «Ділення десяткового дробу на десятковий дріб.» | ||
109 (1 квітня) 110 (3 квітня) | Розв’язування вправ і задач на всі дії з десятковими дробами. | Підручник Повторити §37-41, Вивонати Вправи 1256, 1327, 1462, 1481. Відеоуроки wym-1584452467244 wym-1584452513214 Тестові завдання для самоконтролю wym-1584452553522 | ||
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
МАТЕМАТИКА | |||
Кривко С.В. 096 2761239, запитання в Viber групі, он-лайн спілкування з 15 по 16 год. | 120 (28.04) | Середнє арифметичне. Середнє значення величин. | Підручник Вивчити § 44 Виконати Вправи 1588, 1590, 1604. |
121 (29.04) | Розв’язування вправ і задач. | Відеоурок Виконати онлайн тестування wym-1588613394060 | |
122 (04.05) | Розв’язування вправ і задач на всі дії з десятковими дробами.. | Підручник Вивчити § 45 Виконати Вправи 1633, 1647, 1657. | |
123 (05.05) | Розв’язування вправ і задач. | Підручник Повторити §42,43 Виконати Вправи 1659, 1991. | |
124 (06.05) | Розв’язування вправ і задач. | Підручник Виконати Домашню самостійну роботу №9 (с.272) | |
125 (08.05) | Контрольна робота по темі «Відсотки. Середнє арифметичне.» | Відеоурок Підручник Повторити § 27-33, Виконати Вправи | |
126 (12.05) | Аналіз контрольної роботи. Звичайні дроби. | Відеоурок Підручник Повторити § 20-26, Виконати Вправи Виконати онлайн тестування | |
127 (13.05) | Геометричні фігури і величини. | Відеоурок Підручник Виконати Вправи | |
128 (15.05) | Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота. | Відеоурок Підручник Повторити § 34-41, Виконати Вправи Виконати онлайн тестування | |
129 (18.05) | Розв’язування вправ і задач на всі дії із десятковими дробами і натуральними числами.. | Відеоурок Підручник Виконати Вправи | |
130 (19.05) | Розв’язування вправ і задач. | Відеоурок Підручник Виконати Вправи Виконати онлайн тестування | |
131 (20.05) | Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота. | Відеоурок Підручник Повторити § 42-44 Виконати Вправи | |
132 22.05) | Розв’язування задач на відсотки. | Відеоурок Підручник Виконати Вправи | |
133 (25.05) | Розв’язування вправ і задач. | Відеоурок Підручник Виконати Вправи | |
134 (26.05) | Підсумкова контрольна робота. | Відеоурок | |
135 (27.05) | Аналіз контрольної роботи . Розв’язування вправ. | Відеоурок Виконати онлайн тестування | |
136 (29.05) | Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. | Відеоурок | |
Українська мова
5 клас Українська мова | |||
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самостійного опрацювання |
Вацлавська Г. М. 0967083624 в Viber групі онлайн спілкування | 88 | Другорядні члени речення. Додаток. | Підручник Українська мова 5 клас Глазова О. Опрацювати матеріал підручника. «Другорядні члени речення. Додаток» с. 187. Виконати вправи 433-435. Відеоурок wym-1586103811846 |
89 | Другорядні члени речення. Додаток. | Виконати вправи 436-439. | |
90 | Другорядні члени речення. Означення. | Виконати вправи 440-442. Скласти міні-твір «Весна- найкраща пора року», використовуючи в реченнях означення. | |
91 | Другорядні члени речення. Обставина. | Виконати вправи 443-445. | |
92 | Другорядні члени речення. Обставина. | Написати діалог-розпитування на тему «Твоє улюблене заняття», використовуючи репліки-речення, які містять обставини. Тести для самоконтролю wym-1586103848001 | |
93 | Контрольна робота. Тестові завдання. Словосполучення. Речення, його граматична основа. Другорядні члени речення. | Повторити головні і другорядні члени речення. | |
94 | Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). | Опрацювати матеріал підручника. Виконати вправи 450-453. Відеоурок wym-1586103888914 | |
95 | Кома між однорідними членами. | Виконати вправи 454-457. Скласти висловлення «Мої улюблені квіти» з використанням однорідних членів речення. | |
96 | Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. | Параграф 39 с. 198-199. Виконати вправи 460-463. | |
97 | Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. | Параграф 39 с. 199. Виконати вправи 464-468. | |
98 | Звертання. Непоширені й поширені звертання. | Параграф 40 с. 202. Виконати вправи 468-470. Відеоурок wym-1586103950092 | |
99 | Розділові знаки при звертанні. | Параграф 40 с. 202. Виконати вправи 473, 476. Відеоурок wym-1586103980229 | |
100 | УРМ. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів. | Написати листа до матері з використанням звертань. | |
101- 102 | Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів. Виділення вставних слів на письмі комами. | Параграф 41 с. 205. Виконати вправи 477, 480, 483,487. Відеоурок wym-1586104025432 | |
103 | УРМ. Ділові папери. Оформлення конверта. | Зразок оформлення конверта. Оформити конверт. | |
104 | Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. | Параграф 42 с. 214. Виконати вправи 497, 500. |
Завдання для учнів з 27. 04. - 08.05. 2020 р.
105 | Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. | Параграф 42 с. 214. Виконати вправи 498, 499. Відеоурок wym-1587913521528 | |
106 | Тренувальні вправи. Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. | Виконати вправи 503-505. | |
107 | Контрольна робота (тестові завдання). Речення з однорідними членами, звертаннями, вставними словами та сполученнями слів. | Контрольна робота (тестові завдання). wym-1587913547961 Повторити складне речення. | |
108 | Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. | Параграф 43 с. 219. Виконати вправи 507, 509. Відеоурок wym-1587913583360 | |
109 | Тренувальні вправи. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. | Виконати вправи 510, 512. | |
110 | Тренувальні вправи. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. | Виконати вправи 513, 514. |
завдання для учнів з 12.05-29.05.2020 р.
111, 112 | Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. | Виконати вправи 515-516. |
113 | Діалог. Тире при діалозі. | Виконати вправи 518. Відеоурок wym-1589220585715 |
114 | Тренувальні вправи. Тире при діалозі. | Скласти діалог «День матері». |
115 | КР (тестові завдання). Пряма мова. Діалог. | Повторити вивчене про пряму мову і діалог.Тестові завдання. Варіант 1. wym-1589220606669 |
116, 117 | Повторення і узагальнення вивченого в кінці року. Лексикологія. | Написати твір у художньому стилі про соловейка.Скласти невеликий художній опис лелеки, використовуючи епітети, порівняння, пестливі слова. |
118, 119 | Будова слова й орфографія. | Написати твір «Випадок на уроці», використовуючи префікси з вивченими орфограмами. Зробити розбір за будовою п’яти будь-яких слів із нього. |
120 | Фонетика і графіка. Орфоепія й орфографія. | Дати розлогу відповідь на запитання: «Що потрібно зараз людству – розум чи мудрість».Розібрати за будовою слова «мудрість», «людство». |
121, 122 | Синтаксис і пунктуація. | Придумати завдання на літні канікули своєму сусідові по парті. |
Трудове навчання
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для самоопрацювання |
Струхманчук В.П. 0987357822 Запитання у Viber групі | Технологічна картка на виготовлення виробу. | Скласти технологічну картку на виготовлення ящика під квіти, беремо розміри довільні. | |
Зразок для прикладу технологічної картки. Інтернет ресурс: https://ru.calameo.com/read/004640778cafec6c3ae42 |
Основи здоров'я
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для самоопрацювання |
Струхманчук В.П. 0987357822 Запитання у Viber групі | 26 | Соціальні небезпеки інфекційних захворювань. | Підручник §23. |
27 | Безпека в побуті і навколишньому середовищі. Пожежна безпека. | Підручник §24. Виконати вправу в зошиті ст. 32 | |
28 | Особливості гасіння електроприладів. | Підручник §25. Виконати вправу в зошиті ст. 33 | |
29 | Дитина в автономній ситуації. | Підручник §26-27 Виконати вправи в зошиті ст. 34 | |
30 | Безпека на дворі. Спілкування з незнайомцями. | Підручник §28 Виконати вправи в зошиті ст. 35-38 | |
31 | Наслідки забруднення довкілля для життя людини. | Підручник §29 Виконати вправи в зошиті ст.38-39. | |
32 | Стихійні лиха . Правила поведінки під час стихійного лиха. | Підручник §30 Виконати вправи в зошиті ст.39-40 | |
33 | Відпочинок на природі. | П. п.31 Вправа ст.40-41 | |
34-35 | Правила купання у водоймах. | П. п. 32-33 Представити зошит з практичних робіт для перевірки. |
Фізична культура
Фізична культура
Завдання для опрацювання та виконання вдома.
Дорогі діти !
Ніщо так не руйнує організм , як тривала фізична бездіяльність. Тому під час тривалого користування комп’ютером, гаджетами, телефонами робіть перерви і виконуйте фізичні вправи та спеціальні вправи тенісиста які я вам пропоную. І звичайно не всі підряд.
Доброго вам здоров’я!
Клас | № п/п | Домашні завдання з фізичної культури |
Модуль «Настільний теніс» | ||
5 | 1 | Різновиди ходьби та бігу ( біг на місці) |
2 | Загальнорозвиваючі вправи. | |
3 | Спеціальні фізичні вправи: присідання, стрибкові вправи, переміщення. Вправи для м'язів рук і плечового пояса: 1. В. п. - упор лежачи. Згинання і розгинання рук. 2. В. п. - теж саме, тільки ноги на підвищеній опорі. 3. В. п. - теж саме, тільки долаючи опір, що надається партнером . 4. В. п. - вис. лежачи. Підтягування у висі лежачи. В кості «перекладини» використовується металева, або дерев'яна жердина (довжиною 80 - 100 см.) достатньої міцності. 5. В. п. - стоячи зігнувшись, наступивши на зложений у декілька разів гумовий бинт, утримуючи за кінці. Згинання і розгинання рук. 6. В. п. - упор стоячи руки в сторони на двох столах. Рух тіла вниз-вверх. Напруженість м'язів регулюється відстанню між столами . 7. В. п. - сидячи за столом поставити руху ліктем на стіл, захопити кисть партнера (мал. 36). Боротьба рухами: 1-й варіант - стараємося притиснути руку партнера до столу; 2 варіант -стараємося розгорнути руку партнера. Вправа виконується як і лівою, так і правою. 8. В. п. - стоячи ноги на ширині плечей, руки вперед. Рухи рук вверх-низ, долаючи натяги гумового бинта, утримування ногами . 9. В. п. - стоячи ноги на ширині плечей, нахилитися, руки вверх, утримати за кінцями гумового бинта, закріпленого за трубкою або дерев'яну ручку. Рухи рук вверх-низ, вліво-вправо. Імітаційні вправи з ракеткою і без у рівному темпі перед дзеркалом. | |
4 | Жонглювання м’ячем для настільного тенісу на місці, в русі, біля стіни (шафи, дверей) | |
5 | Повторити основні правила гри «Настільний теніс» | |
6 | Проглядати відеофільми з навчання різних прийомів техніки гри. |
Природознавство
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самостійного опрацювання |
Савицька Х.П., запитання в Viber групі | 65 | Екологічні проблеми та їх розв’язування (збереження біологічного різноманіття, боротьба зі знищенням лісів і опустелюванням, захист планети від забруднення різного походження). | Підручник - § 46 Інтернет-ресурси (відеопрезентація) : https://www.youtube.com/watch?v=JI-jR9pNBqE https://www.youtube.com/watch?v=olg4uiLJvFc https://www.youtube.com/watch?v=STTLrmA8wqo |
66 | Практичне заняття 13. Дослідження екологічних проблем своєї місцевості. | У практикумах заповнити ст.35. | |
67-68 | Навчальний проект «Смітити не можна – переробляти!» (про «друге життя» побутових речей). | У практикумах ст.36, із вживаних у побуті речей виготовити сувенір, корисні речі для саду чи городу. Виготовлену річ сфотографуйте для звіту. Фотозвіт здати до 13.00 год. 26.05.20.(виготовлені речі зберігайте, коли повернемось до школи зробимо виставку). Інтернет-ресурси: https://www.youtube.com/watch?v=j8rLeaQLmfY https://www.youtube.com/watch?v=SmqWJG_mtz0 | |
69 | Охорона природи. Червона книга України. Практична робота №2. Складання Червоної книги своєї місцевості. | Підручник - § 47 Інтернет-ресурси (презентація, відео): https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-prirodoznavstva-chervona-kniga-ukra-ni-6142.html https://www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI https://www.youtube.com/watch?v=-BJsomFxUrM У практикумах ст.33-34. | |
70 | Заповідники, заказники, національні парки та їх значення для збереження природи Землі. | Підручник - § 48, у робочому зошиті виконайте завдання 4 ст. 215 підручника. Інтернет-ресурси: https://naurok.com.ua/prezentaciya-chervona-kniga-ukra-ni-zapovidniki-zakazniki-nacionalni-parki-ta-hne-znachennya-dlya-zberezhennya-prirodi-zemli-27674.html https://www.youtube.com/watch?v=_YQz2cMs3p4 https://www.youtube.com/watch?v=2KEprOM4hfU |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самостійного опрацювання |
Савицька Х.П., запитання в Viber групі | 61 | Рослинний і тваринний світ своєї місцевості. | Інтернет-ресурси : http://irp.te.ua/2009-09-27-18-12-04/ http://ternopila.blogspot.com/ http://www.myshared.ru/slide/1202696/ https://www.youtube.com/watch?v=bcXrJ_zYgWk |
62 | Екскурсія. Живі організми в екосистемі. | Підручник - повторити § 21-44 ; підготуватися до контрольної роботи. У практикумах заповнити ст. 30 – 31. віртуальна екскурсія: https://artsandculture.withgoogle.com/en-us/national-parks-service/kenai-fjords/exit-glacier-tour | |
63 | Контрольна робота | Виконання контрольної роботи в групі 5 клас у Viber ( 05.05.2020 в 12.00,час виконання – 45хв) | |
64 | Людина частина природи. Зв'язок людини з природою. Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини. | Підручник - § 45 Інтернет-ресурси (презентація): https://naurok.com.ua/prezentaciya-lyudina-chastina-prirodi-zv-yazok-lyudini-z-prirodoyu-53980.html https://www.youtube.com/watch?v=S9caPlf5ioU |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самостійного опрацювання |
Савицька Х.П., запитання в Viber групі | 55 | Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя у кожному з них. Наземно – повітряне середовище. | Підручник - § 40; у робочих зошитах виконати завдання 4ст. 176. Інтернет-ресурси (презентація): https://naurok.com.ua/prezentaciya-riznomanitnist-seredovisch-zhittya-nazemno-povitryane-ta-vodne-seredovische-26341.html Слайд 1-18 |
56 | Водне середовище життя. | Підручник - §41; у робочих зошитах виконати завдання 5 ст.180. Інтернет-ресурси (презентація): https://naurok.com.ua/prezentaciya-riznomanitnist-seredovisch-zhittya-nazemno-povitryane-ta-vodne-seredovische-26341.html Слайд 19-26 | |
57 | Ґрунтове середовище життя. | Підручник - §42; у робочих зошитах виконати завдання 6 ст.184. Інтернет-ресурси (презентація): https://naurok.com.ua/prezentaciya-runtove-seredovische-isnuvannya-123894.html | |
58 | Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. | Підручник - §43 ст. 184-186; Інтернет-ресурси (презентація): https://naurok.com.ua/prezentaciya-vpliv-na-organizmi-chinnikiv-zhivo-prirodi-vzaemozv-yazki-mizh-organizmami-spivisnuvannya-organizmiv-22448.html Виконати самостійну роботу із слайда 14. | |
59 | Співіснування організмів. | Підручник - §43 ст. 186-188; у робочих зошитах виконати завдання 5 ст. 188. Інтернет-ресурси (презентація): https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-na-temu-spivisnuvanna-organizmiv-v-ugrupovannah-14178.html | |
60 | Угруповання організмів. Екосистеми. | Підручник - §44; у робочих зошитах виконати завдання 7 ст. 193. Інтернет-ресурси (презентація): https://naurok.com.ua/prezentaciya-ugrupovannya-organizmiv-ekosistemi-65019.html |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самостійного опрацювання |
Савицька Х.П., запитання в Viber групi, виконані завдання надсилати на електронну пошту krystynasav2019@gmail.com | 51 | Практичне заняття. Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості. | Підручник - § 36 У зошитах для практичних робіт виконати практичне заняття №12 ст.26-29 Інтернет-ресурси: https://ridna.ua/2016/06/ opytuvannya-pokazalo-zvyazok- mizh-dostatkom-simji-ta-uspishnistyu-uchnya-v-shkoli/ https://www.youtube.com/ watch?v=pWV0FuuVx9k https://mamabook.com.ua/10-otruynuh-tvarun-ukrainu-foto- opus/ https://decorgarden.com.ua/ gribi/yadovitye.php.htm |
52 | Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи. | Підручник - § 38; у робочих зошитах виконати завдання 6 ст.166 | |
53 | Навчальний проект « Вирощування найвищої бобової рослини». | Посадити квасолю, так як ми робили у класі. Під час росту квасолі проводити заміри та робити фотозвіт. Заміри записувати на ст..32 практикумів. | |
54 | Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища. | Підручник - §39; у робочих зошитах виконати завдання 6 ст.172. Відеоурок https://www.youtube.com/ watch?v=uW7SUbbXGzU |
Музичне мистецтво
ПІБ вчителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самостійного опрацювання |
Щебивлок Г.Є. 380979216246 в Viber групі онлайн спілкування | 26 урок 27 урок від01.04.20 р | Звучить хор | ВИКОНАТИ ТЕСТИ! У зошитах і кинути у Viber Тема: Звучить хор Тести 1.Пісні, якістворюють композитори належать до: а)професійної музики б) народної музики в) народноїі професійної музики 2.Темб,забарвлення високого голосу хлопчика називають: а) сопрано б) дискант в) тенор 3.Музика,яка створена за певним сюжетом називається: а)не програмною б)інструментальною в)програмною 4.Інструментальнамузика яка виконується одним інструментом: а) квартет б) соло в) дует 5.Мішаний хор – це колектив, у якому співають: а) жінки б) діти в) жінки і чоловіки 6.До складу квартету входить: а) три інструменти б) чотири інструменти в) два інструменти. Шановні учні прошу виконати завдання бо будемо ходити літом до школи.Це завдання можна виконати лише читаючи текст по темі. ---УРОК 27 0.104.20 р .----1 Музика--це...........22 Музика---повязана ------3 Музика товаришує--------4 Вірний друг--------5 Піцикато-------6 Клемен Деліб-------7 Музика може зображати---8 Пісню Школярі -школярики співати 3 дні записати на голосову пошту і передати мені. Діти виконуйте завдання бо будемо ходити літом до школи через те щоневиконуєте завдань із всіх предметів |
28 урок від08.04.20р. | Тема.Музика і слово.Виконати тести. | 1 Романс.кантата ораторія .пісня....а)вокальний жанр б)інструментальний жанр.2 Одноголосний камерний твір з інструментальним супроводом а)марш б)романс в)гімн.3 Пригадайте автора романсу який звучав на уроці а)М.Лисенко б)М глінка в)А Рахманінов...4 Пісня за характером може бути будь-якою а романс...а)рішучий б)з вогнем в)ліричним 5 Інструментальні жанри це---а)симфонія б)романс в)пісня ....Писати запитання . | |
Урок 29 | тема .Музика і візуальні види мистецтва . | Муз . Гладкова .Пісенька друзів .Співати під плюсовку .Л.Боккеріні .Менует --Слухати. | |
Урок 30 | Тема .Музика в театрі . | пісня .Пісенька друзів .Співати плюсовку.П .Чайковський .Вальс із балету .Спляча красуня .--слухання .Записати в зоши Театральне мистецтво .Різновиди театрів .театральні жанри .Балет . | |
Українська література
завдання для учнів з 12.05-29.05.2020 р.
66, 67 | Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції. | Характеризувати образ Сашка.Риси характеру Василя Чепіжного і вчинки. |
68 | КР (відповіді на запитання). Світ природи (творчість М. Рильського, Г. Тютюнника, М. Вінграновського). | Згадати письменників і твори, що вивчались упродовж року. |
69 | ПЧ. Твори про природу. | Усний відгук на самостійно прочитаний твір. |
70 | Урок-підсумок.Бесіда про твори, що вивчались упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення. | Література для додаткового читання в шостому класі. |
Завдання для учнів з 27.04-08.05.2020 р.
60 | Максим Рильський «Дощ». Основні відомості про поета. | Написати казку про те, як одного разу ви наздоганяли дощик і він повів вас у чарівну країну. Відеоурок wym-1587913819472 | |
61 | Максим Рильський «Осінь – маляр із палітрою пишною». Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям. | Створити малюнки-асоціації до вірша і пояснити їх. | |
62 | Григір Тютюнник «Дивак». Коротко про письменника. Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. | Знати цікаві епізоди із дитинства письменника. Читати твір «Дивак» с. 215-222. Відеоурок wym-1587913841902 | |
63 | Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь. Гідна поведінка героя як позиція особистості. | Пояснити назву оповідання, характеризувати хлопчика, придумати власне закінчення оповідання. | |
64 | Микола Вінграновський «Сіроманець». Захоплива й драматична історія про хлопчика і вовка як приклад гармонії людини й природи. | Уміти переказувати найцікавіші епізоди повісті. Прочитати повість с. 223-235. Дати відповіді на питання с. 235. | |
65 | Гуманізм повісті. | Відеоурок wym-1587913864792 |
Українська література 5 клас | |||
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самостійного опрацювання |
Вацлавська Г. М. 0967083624 в Viber групі онлайн спілкування | 49 | Шевченко Т. Г. «За сонцем хмаронька пливе…». Картина довколишнього світу в поезії. | Розповідати про дитинство поета та його родину. Вивчити напам’ять «За сонцем хмаронька пливе» (с. 195). Відеурок wym-1586104348076 |
50 | Т. Г. Шевченко «Садок вишневий коло хати». Природа в поезії. | Виразно читати поезії. Знаходити у них порівняння, персоніфікацію, пояснити їхню роль (с. 197). | |
51 | Художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови в поезіях Т. Г. Шевченка. | Описати власні відчуття, викликані художнім словом. Відеоурок wym-1586104374701 | |
52 | Виразне читання поезії Т. Г. Шевченка. | Вивчити напам’ять « Садок вишневий коло хати». | |
53 | Павло Тичинина «Не бував ти у наших краях!» Майстерне відтворення краси природи, яка надихає ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття. | Виразно і вдумливо читати поезії Тичини, висловити думки про них (с. 199-200). Відеоурок wym-1586104399025 | |
54 | «Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…». Мелодійність віршів Павла Тичини. | с. 192-200. Вивчити напам’ять вірш (на вибір). Висловити міркування про способи вираження любові до рідної землі, уміти вести дискусію про це. | |
55-56 | Євген Гуцало «Лось». Відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань. | Урок 55. Скласти план оповідання «Лось» Відеоурок wym-1586104446229 Урок 56. Скласти висловлення на тему: «Місце людини у великому світі природи». Підготувати характеристики образів (хлопчики і дядько Шпичак). | |
57 | ЛРК. Рідна земля у поезії поетів краян (С. Будного, В. Вихруща, Г. Клстів-Гуски, Я. Бензи) | Вивчити один вірш напам’ять. Знати про поетів земляків, їхні твори. | |
58 | КР (письмовий твір у формі есе (твір-роздум) «Великий світ природи і людини»). | Скласти кросворд за оповіданням «Лось». | |
59 | Максим Рильський «Дощ». Основні відомості про поета. | Написати казку про те, як одного разу ви наздоганяли дощик і він повів вас у чарівну країну. Відеоурок wym-1586104476113 |
Інформатика
24 | Середовище опису Scratch й виконання алгоритмів | 1 | Завдання у Viber групі |
25 | Лінійні алгоритми | 1 | Завдання у Viber групі |
26 | Алгоритми з розгалуженням | 2 | Завдання у Viber групі |
Історія України
31 (30.04) | Наука та освіта. Школи та університети на українських теренах. Зростання ролі розумової праці | Підручник Пастушенка Р.Я. опрацювати параграф 25 ст. 245 Підручник І.Щупак опрацювати параграф 32 ст 170 Переглядаємо відео: wym-1588228486265 | |
32 (07.05) | Турбота про здоров’я. медицина. Аптеки. Спорт Як колись проводили вільний час | Опрацювати параграф 26-27 ст. 254 Підручник І.Щупак опрацювати параграф 33 ст. 177 | |
33 (14.05) | Практичне заняття. Родинні традиції та свята. | На основі вивченого матеріалу підготуйте коротке оповідання «Родинні традиції та свята» Повторити тему до уроку узагальнення | |
34 (21.05) | Урок узагальнення і систематизації навчальних досягнень та умінь учнів із теми «УСЕ МАЄ МИНУЛЕ» | Проходимо тестування wym-1588234916435 | |
35 (28.05) | Урок узагальнення і систематизації навчальних досягнень та умінь учнів із курсу історія 5 клас | Проходимо тестування wym-1588235019070 |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самостійного опрацювання |
Дусановська Г.В. 0684211469 в Viber групі онлайн спілкування | 25 (19 березня) | Історні праці про Україну та їх автори: Руські літописи. «Повість минулих літ» літописця Нестора Козацькі літописи. «Літопис Самійла Величка». Історичні праці ХІХ – початку ХХст. «Історія України - Руси»Михайла Грушевського. | Підручник Пастушенка Р.Я. опрацювати параграф 21 ст, 205 та параграф 22 ст. 216. Виконати практичну роботу на ст.202. Підручник І. Щупака опрацювати параграф 25 ст. 137. На основі матеріалу параграфа складіть кросворд із 12 слів. |
26 (26 березня) | Наукове і мистецьке осмислення минулого. Художні твори про минуле України | Підручник І.Щупак опрацювати параграф 27 ст. 147. | |
27 (2 квітня) | Практичне заняття. Дослідження з історії своєї родини, презентація родинного дерева | Підручник Пастушенка Р.Я. опрацювати параграф 23, на онові матеріалу параграфа розробіть «Генеалогічне дерево своєї родини». Підручник І.Щупак опрацювати параграф 28 ст. 154 та складіть «Генеалогічне дерево своєї родини» | |
28(9 квітня) | Урок узагальнення і систематизації навчальних досягнень учнів із теми «Дослідники історії» | wym-1585849472959 | |
29(16 квітня) | Тема розділу: УСЕ МАЄ МИНУЛЕ Тема уроку: «Праця і господарство: колись і сьогодні. Традиційні заняття українців. Від натурального до ринкового господарства. Застосування досягнень науки й техніки у виробництві та його наслідки» | Підручник Пастушенка Р.Я. опрацювати параграф 24 ст.235 Підручник І.Щупак опрацювати параграф 30 ст. 160 | |
30(23 квітня) | Тема уроку: «Місто і село. Заняття та умови життя населення в українських містах та селах у минулому і тепер» | Підручник Пастушенка Р.Я. повторити параграф 24 та виконати практичну роботу на ст. 242. Результат відсилаєте у Viber. Підручник І.Щупак опрацювати параграф 31 на ст. 166. На ст. 167 у вас наведені теми для міні – проектів. Обираєте собі самостійно тему. Результат відсилаєте у Viber. |
Образотворче мистецтво
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для самоопрацювання |
Струхманчук В.П. 0987357822 Запитання у Viber групі | 25 | Ілюстрація в графіці. | Намалювати ілюстрацію до казки (олівець). |
26 | Графіка. Знайомство з шрифтом, поняття буквиця. | Композиція «веселі літери» (буквиця або ініціал). | |
27 | Архітектура. Езкіз будинку для казкового героя. | Намалювати «Стародавній терен» (акварель). | |
28 | Монументальний живопис. | Ескіз вітражу. | |
29 | Художньо-театральний ансамбль. | Намалювати афішу до вистави. | |
30 | Карнавал. Театральна лялька. | Виготовлення карнавальної маски. | |
31 | Циркове мистецтво. | Намалювати афішу цирку. | |
32-33 | Садово-паркове мистецтво | Виготовлення фонтану, ліхтарів в техніці витинанка. | |
34 | Дизайн. Парк розваг. | Намалювати логотип, назву,емблему парку (на вибір) |
Основи християнської етики
ПІБ вчителя | Дата уроку | № уроку | Тема уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
Пука О. В., 0977937644 | 20.03. 2020 р. | 23 | Дитинство Ісуса Христа | Опрацювати урок 23 у підручнику, У зошиті урок 23 ст.63-65 |
27.03. 2020 р. | 24 | Служіння Ісуса Христа | Прочитати урок 24 у підручнику, виконати завдання у зошиті урок 24 ст.66-68 | |
03.04. 2020 р. | 25 | Урок-узагальнення | Опрацювати урок 26 у підручнику ст.180-181 |
10.04. 2020 р. | 26 | Дві головні Заповіді Любові | Прочитати урок 26 у підручнику, виконати завдання у зошиті урок 26 ст.70-72, пройти тестза посиланням wym-1587487399179. | |
17.04. 2020 р. | 27 | Страждання Ісуса Христа | Опрацювати урок 27 і підручнику, виконати завдання у зошиті урок 27 ст.72-74, пройти тест за посиланням wym-1587487485618. | |
24.04.2020 р. | 28 | Воскресіння Христове | Прочитати урок 28 у підручнику, виконати завдання у зошиті урок 28 ст.75-77, пройти тест за посиланням wym-1587487541984. | |
08.05.2020 р. | 29 | Ісус Христос - Спаситель душі і тіла | Опрацювати урок 29 ст. 202-210. | |
15.05.2020 р. | 30 | Син Божий - наш Небесний Заступник | Заповнити урок 29 у зошиті ст.77-79, пройти тест wym-1589306467645 | |
22.05.2020 р. | 31 | Оздоровлення душі - оздоровлення тіла. | Опрацювати урок 30-31 ст. 211-212 у підручнику. | |
29.05.2020 р. | 32 | Узагальнення. Підсумковий урок. | Написати у зошиті ст.80 твір: "Ісус Христос - взірець наслідування для кожної людини." |
Коментарi