Навчання грамоти
87 | Алфавіт. Алфавітні назви букв. Вірш Б. Заходера «Буква «Я»». | С. 76 -79 Вивчити алфавіт | |
88 | Закріплення вмінь писати великі і малі літери укр. алфавіту. | Списати алфавіт | |
89 | Загадки. Тексти «У лісовій школі», «Солодке слово». | С . 80,81 | |
90 | Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом. | Списати два речення з тексту «У лісовій школі». | |
91 | Читаю і слухаю дитячі пісні. | С. 82,83 «Вийди, вийди , сонечко» - вивч . напам'ять | |
92 | Складання розповіді про школу. Вчимося відповідати на запитання. | Скласти розповідь про школу | |
93 | Читаю лічилки. Л Вознюк «Раз - метелик, два – жучок»… | С.84,85 Виразно читати, дати відповіді на запитання. | |
94 | Доповнення незавершених речень . Складання розповіді про село. | Скласти розповідь про село | |
95 | Читаю українську народну казку. Робота з дитячою книжкою «Рукавичка» | С. 86,87 | |
96 | Закріплення вмінь писати букви алфавіту. Розвиток зв'язного мовлення. | Списати загадку с. 80 | |
97 | Розігрування казки «Рукавичка» В колі сім'ї. | С. 86, 87 Розіграти казку | |
98 | Голосні звуки. Списування тексту. | Списати текст С. 83 | |
99 | О. Зубер «Як заєць сон шукав». | С. 88, 89 Дати відповідь на запитання | |
100 | Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту. | Зробити звуковий аналіз слів, виписаних з тексту. | |
101 | Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зими». | С. 90, 91 Дати відповідь на запитання | |
102 | Поділ слів на склади. Вибіркове списування. | З вірша с. 91 виписати місяці і поділити на склади. | |
103 | Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». | С. 92,93 Дати відповіді на запитання | |
104 | Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами. | Розподілити предмети за групами | |
105 | Читаю про кольори у природі. Є Гуменко «Олівці». М. Стоян «Розмова кольорів». | С. 94,95 Дати відповіді на запитання | |
106 | Слова – ознаки предметів. | Виписати слова, які відповідають на питання яка? Який? Яке? Які? | |
107 | Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». О. Полянська «Старша сестричка». | С.96, 97 Дати відповіді на запитання | |
108 | Слова – назви дій предметів. Виконання мовних вправ, списування тексту. | Виписати з вірша слова – назви дій | |
Навчання грамоти
ПІБ | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
Макогін О. О. | 69 | Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер Києві». | С. 64, 65 Виразно читати, дати відповіді на запитання |
70 | Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. | С.35, 36 | |
71 | Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А. Загрудного «Дзвіночки». | С.66 Виразно читати | |
72 | Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень. | С.37 | |
73 | Опрацювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер». | С.67 Виразно читати, підкреслити невідомі слова, дати відповіді на запитання після тексту. | |
74 | Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. | Списати текст з підручника (3 речення) | |
75 | Звук [дж] , позначення його буквосполученням «дж». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіли «Джміль». | Виразно читати С.68 | |
76 | Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант. | Записати під диктовку слова з буквосполученнями дж, Дж (8 слів) |
Математика
41 | Додавання на основі розрядного складу числа. | С. 103 №4 | |
42 | Додавання двоцифрових чисел . Розв'язування задач. | С.104 №3 | |
43 | Віднімання на основі розрядного числа. | С.105 №5 | |
44 | Знаходження невідомого компонента арифметичних дій. | С.106 №2 | |
45 | Одиниці вартості – копійка, гривня. Монета. Банкнота. | С.107 №5 | |
46 | Співвідношення між одиницями вартості. | С.108 №4 | |
47 | Порозрядне додавання двоцифрових чисел (45+22) | С.109 №4 | |
48 | Порозрядне додавання двоцифрових чисел. Математичний диктант. | С. 110 №4,6 | |
49 | Порозрядне віднімання двоцифрових чисел (45-22). | С.111 №4 | |
50 | Порозрядне віднімання двоцифрових чисел. | С.112 №3,5 | |
51 | Порозрядне віднімання та додавання двоцифрових чисел. | С.113 №4 | |
52 | Одиниці вимірювання часу. Доба. | С. 114 №4 | |
53 | Одиниці вимірювання часу – година, доба, тиждень. | С.115 №5 Запам'ятати як визначити час за годинником. | |
54 | Визначення часу за годинником. Дії з іменованими числами. | С. 116 №5 | |
55 | Одиниці вимірювання часу – година, доба, тиждень. | С. 117 №3 |
ПІБ | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
Макогін Оксана Олегівна 0978562276 | 37 | Віднімання на основі розрядного складу числа (45-20). Розв'язування задач. | С. 99 Опрацювати №3 в зошиті |
38 | Віднімання двоцифрових чисел (31-20). Вимірювання та побудова відрізків. | С.100 опрацювати, викон. №3 в зошиті | |
39 | Одиниця вимірювання довжини – 1 метр. Вимірювання довжини відрізків. | С. 101 опрацювати, №2 в зошиті | |
40 | Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Порівняння іменованих чисел. Розв'язування задач. | С.102 опрацювати, №4 в зошиті | |
Я досліджую світ
30 | Весняні турботи в місті та на селі. | С.52, 53 Вивч. Вірш Н. Забіли «Під віконцями, на сонці». | |
31 | Святковий календар весни. Великдень. | С.54 | |
32 | Мамине свято. | С.55 | |
33 | Як ставитися до інших. | С. 56 Обговорити вірш «Моє і наше» Г. Бойко | |
34 | Не будь жадібним. | С.57 Дати поради Грицеві, щоб він не був жадібним. | |
35 | Умій дружити! | С. 58 Скласти правила дружби. | |
36 | Створення у класі «Куточка друзів». | С.59 Скласти куточок друзів. | |
37 | Чемним треба бути скрізь. | С. 60,61 Скласти словничок ввічливості. | |
38 | Як поводитися за столом. | С. 61 Скласти правила поводження за столом. | |
39 | Твоя країна – Україна. | С.62,63 Запам'ятати свою адресу. | |
40 | Символи держави. Прапор, герб, гімн. | С. 64, 65 Вивчити Гімн України | |
ПІБ | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
Макогін О.О 0978562276 | 27 | Турботи тварин навесні. | С.48-49 |
28 | Сторінка дослідника. | С.46 | |
29 | Твій город на підвіконні. | С.47, провести досліди | |
Іноземна мова (Англійська мова)
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання | |||
АНГЛІЙСЬКА МОВА | ||||||
Баляс М.Д. 0986369396 | 55 | Літери Qq, Rr, Ss, Tt | Підручник С.87 WB –с.68 АВС пісня wym-1585854862216 | |||
56 | Story Time | Підручник С.89 – послухати аудіо запис і повторити WB –с.69 | ||||
57 | Повторення Розвиток діалогічного мовлення | Підручник - c. 90-91 WB – с.70-71 (послухай і обведи відповідний малюнок) | ||||
58 | Я можу грати | Підручник – с.92-93 (описати малюнки) WB – с.72 (розфарбуй малюнки, і скажи що на них зображено) wym-1585854921405 | ||||
59 | Він може, він не може | Підручник – с.94 WB – с.73( послухай і і відміть галочкою) wym-1585854982393 | ||||
60 | Вона може, вона не може | Підручник – с.95 WB – с.74 ( знайти літеру Uuу парасольці) Повторити вивчені літери |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання | ||
АНГЛІЙСЬКА МОВА | |||||
Баляс М.Д. 0986369396 | 49 | Моя улюблена їжа. Yummie! Let’s have pizza. | Підручник С.80-83 Вивчити назви продуктів і називати їх за малюнками WB – с.60-61 ( розфарбувати малюнки) wym-1584643047212 | ||
50 | Я маю….. | Підручник С.83-84 Називати, які продукти ти маєш Вивчити літери Mm, Nn WB – с.62 ( знайти літеру Mm на малюнку і розфарбуй) АВС пісня wym-1584643143277 | |||
51 | Літери Oo, Pp | Підручник - c. 84 WB – с.63 ( розфарбувати тварин і назвати їх анг. мовою) wym-1584643202788 wym-1584643300156 | |||
52 | Меню | Підручник – с.85( запропонувати їжу чи напій) WB – с.65 (розфарбуй малюнки, виріж і пограй бінго) Літерa Qq | |||
53 | Мій сніданок | Підручник – с.86 WB – с.67( послухай і розфарбуй) Літерa Rr | |||
54 | Літери Ss, Tt | Підручник – с.87 WB – с.69 ( знайти літеруSs у супі) Повторити вивчені літери |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання | |||
АНГЛІЙСЬКА МОВА | ||||||
Баляс М.Д. 0986369396 | 61 | Літери Uu Vv | Підручник С.95 Зошит із прописами | |||
62 | Ти можеш? - Так, я можу | Підручник С.94 – послухати аудіо запис і повторити | ||||
63 | Літери Ww Xx | Підручник - c. 96 WB – с.75 ( розфарбуй) Зошит із прописами | ||||
64 | Ти можеш? - Так, я можу - Ні, я не можу | Підручник – с.97 (описати малюнки) WB – с. 76 (послухай і обведи відповідний малюнок) | ||||
65 | Літери Yy Zz | Підручник – с.99( назвати літери на кульках) WB – с.78(прочитай) Зошит із прописами | ||||
66 | Вона може, вона не може | Підручник – с.99(прочитай впр.2) WB – с.79 (послухай і намалюй обличчя) Повторити вивчені літери |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання | |
АНГЛІЙСЬКА МОВА | ||||
Баляс М.Д. 0986369396 | 67 | Візит до зоопарку | Підручник С.101 Зошит із прописами | |
68 | Я можу бачити | Підручник С.103 – послухати аудіо запис і повторити WB – c.82 | ||
69 | АВС party | WB – c.83 | ||
70 | Повторення теми |
Дизайн і технології
ПІБ | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
12 | Оздоблення виробів з паперу. Симетричні форми. Прикрашання святкової сукні за зразком. | Прикрасити сукню за зразком. | |
13 | Аплікація з паперу «Квітуча гілка яблуні». | Виготовити аплікацію «Квітуча гілка яблуні». | |
14 | Згинання і складання паперу. Декорування хати візерунком із квітів. | Прикрасити хату квітковими візерунками. |
ПІБ | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
9 | Аплікація з паперу «Писанка» за зразком чи власним задумом. | Виготовити аплікацію писанки | |
10 | Поняття « шаблон». Копіювання зображення за допомогою шаблону. | Виготовити апл. «Бджілка у квітах» | |
11 | Аплікація з паперу. Виготовлення ведмедика та прикрашання його бантом. | Виготовлення ведмедика | |
Образотворче мистецтво
12 | У родинному колі. Малювання будинку в якому живе родина. | Намалювати власний будинок. | |
13 | Ми – українці. Вишиванка. Рушник. | Намалювати вишиванку або рушник. | |
14 | Веселкове диво. Послідовність кольорів веселки. Малювання веселки. | Намалювати веселку. | |
ПІБ | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
Макогін О.О. 0978562276 | 9 | Мистецтво і спорт. Форма і декор. Виготовлення медалі переможця спорт. Змагання ( фломастери) | С.94, 95 |
10 | Великодні писанки. Малювання писанки (фломастери). | С 98,99 | |
11 | Герої дитячих книжок. Ілюстрація до казки за вибором. | С. 102,103 підручника | |
Музичне мистецтво
ЩЕБИВЛОК Г. Є. | 28 урок від 09.04.20 | Тема.Веселкове диво | Будем козаками.Спів під фонограму.Музична гра Луна.Дощ і веселка -С.Прокофєв--Слухання.ст.116-117. |
29 урок 16.04 20 | Тема.Зустрічаємо літо. | Муз О. Злотника Барви рідної землі --слухати плюсову фонограму.В.Барвінський .Сонечко слухати.ст120-121 . | |
30 урок від 23 .04.20 | Тема.Зустрічаємо літо . | Повторити пісню.Барви рідної землі .Зелено зелено в нашому дворі . | |
26 урок 26.03.20р. Тема: У родинному колі. "Вишиванка", муз. В. Верменича. "Бабусина казка" Б. Фільц - слухання. ст.108-109
27 урок 02.04.20р. Тема: Ми - українці. "Будем козаками"- муз. А. Загрудного, м/ф "Слово української дитини" - переглянути, ст.112-113.
Прощавай букварику- вивчити, записати на голосове повідомлення і кинути в Viber Шановні батьки.Виконуйте завдання бо будемо навчатися на канікулах я хочу чути голоси ваших дітей.
Зелено, зелено в нашому дворі, Прощавай букварику Яснеє сонечко світить угорі. В школі перший друже Яснеє сонечко дивиться в віконечко, | Ми тобі букварику Дякуємо дуже Узяли у руки ми наші букварі. | (2) 2.Літеру до літери Старанно складали Весело, весело завжди нам бува. Ось тебе Букварику Кожен букварика радо відкрива. Ми вже прочитали Ми їх вивчаємо, літери складаємо, | 3.Всі читати вміємо І вчимось читати ми перші слова. | (2) Ічитати будем а табе Букварику друже не забудем
Фізична культура
Фізична культура
№ уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання | ПІБ учителя |
27 | Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Підлізання та перелітання. Рухлива гра «Динозаврик». | Виконати різновиди ходьби та бігу, ЗРВ на місці. | Макогін О. О. |
28 | Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Стрибки на місці з поворотами. Лазіння по похилій лаві. Рухлива гра «По гриби». | Виконати ЗРВ та стрибки з поворотами на місці. | |
29 | Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Стрибки на місці з поворотами. Лазіння по похилій лаві. Рухлива гра «Через купини на пеньки». | Виконати ЗРВ на місці, стрибки з поворотами, лазіння по похилій лаві. | |
Коментарi