Навчання грамоти

87 Алфавіт. Алфавітні назви букв. Вірш Б. Заходера «Буква «Я»». С. 76 -79 Вивчити алфавіт
88 Закріплення вмінь писати великі і малі літери укр. алфавіту. Списати алфавіт
89 Загадки. Тексти «У лісовій школі», «Солодке слово». С . 80,81
90 Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом. Списати два речення з тексту «У лісовій школі».
91 Читаю і слухаю дитячі пісні. С. 82,83 «Вийди, вийди , сонечко» - вивч . напам'ять
92 Складання розповіді про школу. Вчимося відповідати на запитання. Скласти розповідь про школу
93 Читаю лічилки. Л Вознюк «Раз - метелик, два – жучок»… С.84,85 Виразно читати, дати відповіді на запитання.
94 Доповнення незавершених речень . Складання розповіді про село. Скласти розповідь про село
95 Читаю українську народну казку. Робота з дитячою книжкою «Рукавичка» С. 86,87
96 Закріплення вмінь писати букви алфавіту. Розвиток зв'язного мовлення. Списати загадку с. 80
97 Розігрування казки «Рукавичка» В колі сім'ї. С. 86, 87 Розіграти казку
98 Голосні звуки. Списування тексту. Списати текст С. 83
99 О. Зубер «Як заєць сон шукав». С. 88, 89 Дати відповідь на запитання
100 Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту. Зробити звуковий аналіз слів, виписаних з тексту.
101 Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зими». С. 90, 91 Дати відповідь на запитання
102 Поділ слів на склади. Вибіркове списування. З вірша с. 91 виписати місяці і поділити на склади.
103 Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». С. 92,93 Дати відповіді на запитання
104 Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами. Розподілити предмети за групами
105 Читаю про кольори у природі. Є Гуменко «Олівці». М. Стоян «Розмова кольорів». С. 94,95 Дати відповіді на запитання
106 Слова – ознаки предметів. Виписати слова, які відповідають на питання яка? Який? Яке? Які?
107 Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». О. Полянська «Старша сестричка». С.96, 97 Дати відповіді на запитання
108 Слова – назви дій предметів. Виконання мовних вправ, списування тексту. Виписати з вірша слова – назви дій

Навчання грамоти

ПІБ № уроку Зміст уроку Завдання для учнів для самоопрацювання
Макогін О. О. 69 Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер Києві». С. 64, 65 Виразно читати, дати відповіді на запитання
70 Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. С.35, 36
71 Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А. Загрудного «Дзвіночки». С.66 Виразно читати
72 Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень. С.37
73 Опрацювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер». С.67 Виразно читати, підкреслити невідомі слова, дати відповіді на запитання після тексту.
74 Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. Списати текст з підручника (3 речення)
75 Звук [дж] , позначення його буквосполученням «дж». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіли «Джміль». Виразно читати С.68
76 Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант. Записати під диктовку слова з буквосполученнями дж, Дж (8 слів)

Математика

41 Додавання на основі розрядного складу числа. С. 103 №4
42 Додавання двоцифрових чисел . Розв'язування задач. С.104 №3
43 Віднімання на основі розрядного числа. С.105 №5
44 Знаходження невідомого компонента арифметичних дій. С.106 №2
45 Одиниці вартості – копійка, гривня. Монета. Банкнота. С.107 №5
46 Співвідношення між одиницями вартості. С.108 №4
47 Порозрядне додавання двоцифрових чисел (45+22) С.109 №4
48 Порозрядне додавання двоцифрових чисел. Математичний диктант. С. 110 №4,6
49 Порозрядне віднімання двоцифрових чисел (45-22). С.111 №4
50 Порозрядне віднімання двоцифрових чисел. С.112 №3,5
51 Порозрядне віднімання та додавання двоцифрових чисел. С.113 №4
52 Одиниці вимірювання часу. Доба. С. 114 №4
53 Одиниці вимірювання часу – година, доба, тиждень. С.115 №5 Запам'ятати як визначити час за годинником.
54 Визначення часу за годинником. Дії з іменованими числами. С. 116 №5
55 Одиниці вимірювання часу – година, доба, тиждень. С. 117 №3
ПІБ № уроку Зміст уроку Завдання для учнів для самоопрацювання
Макогін Оксана Олегівна 0978562276 37 Віднімання на основі розрядного складу числа (45-20). Розв'язування задач. С. 99 Опрацювати №3 в зошиті
38 Віднімання двоцифрових чисел (31-20). Вимірювання та побудова відрізків. С.100 опрацювати, викон. №3 в зошиті
39 Одиниця вимірювання довжини – 1 метр. Вимірювання довжини відрізків. С. 101 опрацювати, №2 в зошиті
40 Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Порівняння іменованих чисел. Розв'язування задач. С.102 опрацювати, №4 в зошиті

Я досліджую світ

30 Весняні турботи в місті та на селі. С.52, 53 Вивч. Вірш Н. Забіли «Під віконцями, на сонці».
31 Святковий календар весни. Великдень. С.54
32 Мамине свято. С.55
33 Як ставитися до інших. С. 56 Обговорити вірш «Моє і наше» Г. Бойко
34 Не будь жадібним. С.57 Дати поради Грицеві, щоб він не був жадібним.
35 Умій дружити! С. 58 Скласти правила дружби.
36 Створення у класі «Куточка друзів». С.59 Скласти куточок друзів.
37 Чемним треба бути скрізь. С. 60,61 Скласти словничок ввічливості.
38 Як поводитися за столом. С. 61 Скласти правила поводження за столом.
39 Твоя країна – Україна. С.62,63 Запам'ятати свою адресу.
40 Символи держави. Прапор, герб, гімн. С. 64, 65 Вивчити Гімн України
ПІБ № уроку Зміст уроку Завдання для учнів для самоопрацювання
Макогін О.О 0978562276 27 Турботи тварин навесні. С.48-49
28 Сторінка дослідника. С.46
29 Твій город на підвіконні. С.47, провести досліди


Іноземна мова (Англійська мова)

ПІБ учителя № уроку Зміст уроку Завдання для учнів для самоопрацювання
АНГЛІЙСЬКА МОВА
Баляс М.Д. 0986369396 55 Літери Qq, Rr, Ss, Tt Підручник С.87 WB –с.68 АВС пісня

wym-1585854862216
56 Story Time Підручник С.89 – послухати аудіо запис і повторити WB –с.69
57 Повторення Розвиток діалогічного мовлення Підручник - c. 90-91 WB – с.70-71 (послухай і обведи відповідний малюнок)
58 Я можу грати Підручник – с.92-93 (описати малюнки) WB – с.72 (розфарбуй малюнки, і скажи що на них зображено)

wym-1585854921405
59 Він може, він не може Підручник – с.94 WB – с.73( послухай і і відміть галочкою)

wym-1585854982393
60 Вона може, вона не може Підручник – с.95 WB – с.74 ( знайти літеру Uuу парасольці) Повторити вивчені літери
ПІБ учителя № уроку Зміст уроку Завдання для учнів для самоопрацювання
АНГЛІЙСЬКА МОВА
Баляс М.Д. 0986369396 49 Моя улюблена їжа. Yummie! Let’s have pizza. Підручник С.80-83 Вивчити назви продуктів і називати їх за малюнками WB – с.60-61 ( розфарбувати малюнки)

wym-1584643047212
50 Я маю….. Підручник С.83-84 Називати, які продукти ти маєш Вивчити літери Mm, Nn WB – с.62 ( знайти літеру Mm на малюнку і розфарбуй)

АВС пісня
wym-1584643143277
51 Літери Oo, Pp Підручник - c. 84 WB – с.63 ( розфарбувати тварин і назвати їх анг. мовою)

wym-1584643202788

wym-1584643300156
52 Меню Підручник – с.85( запропонувати їжу чи напій) WB – с.65 (розфарбуй малюнки, виріж і пограй бінго) Літерa Qq
53 Мій сніданок Підручник – с.86 WB – с.67( послухай і розфарбуй) Літерa Rr
54 Літери Ss, Tt Підручник – с.87 WB – с.69 ( знайти літеруSs у супі) Повторити вивчені літери
ПІБ учителя № уроку Зміст уроку Завдання для учнів для самоопрацювання
АНГЛІЙСЬКА МОВА
Баляс М.Д. 0986369396 61 Літери Uu Vv Підручник С.95 Зошит із прописами
62 Ти можеш? - Так, я можу Підручник С.94 – послухати аудіо запис і повторити
63 Літери Ww Xx Підручник - c. 96 WB – с.75 ( розфарбуй) Зошит із прописами
64 Ти можеш? - Так, я можу - Ні, я не можу Підручник – с.97 (описати малюнки) WB – с. 76 (послухай і обведи відповідний малюнок)
65 Літери Yy Zz Підручник – с.99( назвати літери на кульках) WB – с.78(прочитай) Зошит із прописами
66 Вона може, вона не може Підручник – с.99(прочитай впр.2) WB – с.79 (послухай і намалюй обличчя) Повторити вивчені літери
ПІБ учителя № уроку Зміст уроку Завдання для учнів для самоопрацювання
АНГЛІЙСЬКА МОВА
Баляс М.Д. 0986369396 67 Візит до зоопарку Підручник С.101 Зошит із прописами
68 Я можу бачити Підручник С.103 – послухати аудіо запис і повторити WB – c.82
69 АВС party WB – c.83
70 Повторення теми

Дизайн і технології

ПІБ № уроку Зміст уроку Завдання для учнів для самоопрацювання
12 Оздоблення виробів з паперу. Симетричні форми. Прикрашання святкової сукні за зразком. Прикрасити сукню за зразком.
13 Аплікація з паперу «Квітуча гілка яблуні». Виготовити аплікацію «Квітуча гілка яблуні».
14 Згинання і складання паперу. Декорування хати візерунком із квітів. Прикрасити хату квітковими візерунками.
ПІБ № уроку Зміст уроку Завдання для учнів для самоопрацювання
9 Аплікація з паперу «Писанка» за зразком чи власним задумом. Виготовити аплікацію писанки
10 Поняття « шаблон». Копіювання зображення за допомогою шаблону. Виготовити апл. «Бджілка у квітах»
11 Аплікація з паперу. Виготовлення ведмедика та прикрашання його бантом. Виготовлення ведмедика

Образотворче мистецтво

12 У родинному колі. Малювання будинку в якому живе родина. Намалювати власний будинок.
13 Ми – українці. Вишиванка. Рушник. Намалювати вишиванку або рушник.
14 Веселкове диво. Послідовність кольорів веселки. Малювання веселки. Намалювати веселку.
ПІБ № уроку Зміст уроку Завдання для учнів для самоопрацювання
Макогін О.О. 0978562276 9 Мистецтво і спорт. Форма і декор. Виготовлення медалі переможця спорт. Змагання ( фломастери) С.94, 95
10 Великодні писанки. Малювання писанки (фломастери). С 98,99
11 Герої дитячих книжок. Ілюстрація до казки за вибором. С. 102,103 підручника

Музичне мистецтво

ЩЕБИВЛОК Г. Є.28 урок від 09.04.20 Тема.Веселкове диво Будем козаками.Спів під фонограму.Музична гра Луна.Дощ і веселка -С.Прокофєв--Слухання.ст.116-117.
29 урок 16.04 20 Тема.Зустрічаємо літо. Муз О. Злотника Барви рідної землі --слухати плюсову фонограму.В.Барвінський .Сонечко слухати.ст120-121 .
30 урок від 23 .04.20Тема.Зустрічаємо літо . Повторити пісню.Барви рідної землі .Зелено зелено в нашому дворі .

26 урок 26.03.20р. Тема: У родинному колі. "Вишиванка", муз. В. Верменича. "Бабусина казка" Б. Фільц - слухання. ст.108-109

27 урок 02.04.20р. Тема: Ми - українці. "Будем козаками"- муз. А. Загрудного, м/ф "Слово української дитини" - переглянути, ст.112-113.

Прощавай букварику- вивчити, записати на голосове повідомлення і кинути в Viber Шановні батьки.Виконуйте завдання бо будемо навчатися на канікулах я хочу чути голоси ваших дітей.

Зелено, зелено в нашому дворі, Прощавай букварику Яснеє сонечко світить угорі. В школі перший друже Яснеє сонечко дивиться в віконечко, | Ми тобі букварику Дякуємо дуже Узяли у руки ми наші букварі. | (2) 2.Літеру до літери Старанно складали Весело, весело завжди нам бува. Ось тебе Букварику Кожен букварика радо відкрива. Ми вже прочитали Ми їх вивчаємо, літери складаємо, | 3.Всі читати вміємо І вчимось читати ми перші слова. | (2) Ічитати будем а табе Букварику друже не забудем 

Фізична культура

Фізична культура

№ уроку Зміст уроку Завдання для учнів для самоопрацювання ПІБ учителя
27 Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Підлізання та перелітання. Рухлива гра «Динозаврик». Виконати різновиди ходьби та бігу, ЗРВ на місці. Макогін О. О.
28 Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Стрибки на місці з поворотами. Лазіння по похилій лаві. Рухлива гра «По гриби». Виконати ЗРВ та стрибки з поворотами на місці.
29 Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Стрибки на місці з поворотами. Лазіння по похилій лаві. Рухлива гра «Через купини на пеньки». Виконати ЗРВ на місці, стрибки з поворотами, лазіння по похилій лаві.
Кiлькiсть переглядiв: 1160

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.