Українська мова
завдання для учнів з 12.05.-29.05.2020 р.
65, 66 | УРМ. Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку). | Повторити вивчене про складне речення. |
67 | Контрольна робота. Диктант. Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. | Повторити вивчене, про складне речення з різними видами зв’язку. |
68 | Робота над помилками, допущеними у диктанті. Узагальнення й систематизація вивченого. Речення. Види речень. | Виписати із шкільних підручників види складних речень і підкреслити граматичні основи. |
69 | Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень). | Скласти узагальнювальну схему (таблицю) з теми «Види речень». |
70, 71 | Орфографія. Пунктуація. | Письмово скласти побажання своїм ровесникам на літні канікули й розмістити його на одній зі своїх сторінок у соціальних мережах. |
Завдання для учнів з 27.04.-08.05.2020 р.
60 | Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Будова тексту. | с. 189. Виконати вправи 337, 339. Відеоурок wym-1587915203452 | |
61 | УРМ. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей. | Скласти текст-діалог дискусійного характеру «Наші вчинки йдуть за нами». | |
62 | Види і засоби міжфразового зв’язку. | с. 203 Виконати вправи 352, 354. | |
63 | УРМ. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту. | Скласти конспект тексту. | |
64 | Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях. | Виконати вправи 355-357. |
9 клас Українська мова | |||
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самостійного опрацювання |
Вацлавська Г. М. 0967083624 в Viber групі онлайн спілкування | 51 | Повторення вивченого з теми «Безсполучникове складне речення». | Підготовитися до контрольної роботи. |
52 | Контрольна робота (тестові завдання). Безсполучникове складне речення. | Повторити вивчене про безсполучникове складне речення. | |
53 | Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. | c. 179-185. Виконати вправи 317-321. Відеоурок wym-1586106372176 | |
54 | Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. | Виконати вправи 322-325. | |
55, 56, 57, 58, 59 | Тренувальні вправи. Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. | Параграф 29 с. 179. Виконати вправи 326-328. Виконати вправи 329-331. Презентація wym-1586106399281 Параграф 36 с. 181. Відеоурок wym-1586106432395 |
Українська література
завдання для учнів з 12.05.-29.05.2020 р.
64 | Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Символи роману. | Підготувати характеристики образів Якима Сомка та Івана Брюховецького. |
65 | Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов’язку. Оцінка роману. | Опрацювати статтю підручника про Марка Вовчка.Прочитати повість «Інститутка». |
66 | Марко Вовчок «Інститутка». Життя і творча діяльність. | Скласти таблицю: сюжетні елементи в повісті «Інститутка» Відеоурок wym-1589219807551 |
67 | Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів – людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі. | Підготуватися до контрольної роботи. |
68 | КР (відповіді на запитання). Нова українська література (творчість П. Куліша і Марка Вовчка). | Підготувати цікаві запитання, кросворди, чайнворди за творчістю вивчених впродовж року письменників. |
69 | ПЧ. Поетична творчість Неоніли Стефурак. | Написати листа авторові улюбленого твору. |
70 | Підсумковий урок. | Твори для додаткового читання влітку. |
Завдання для учнів з 27.04-08.05.2020 р.
61 | Підсумковий урок: Світова велич українського поета. | Вміти користуватися різними джерелами інформації. Характеризувати внесок Т. Шевченка в скарбницю української поезії. | |
62 | Пантелеймон Куліш. «Чорна рада». П. Куліш відомий письменник, перший український професійний літературний критик, перекладач. | Прочитати роман «Чорна рада». Підготувати повідомлення про історичну основу твору. Відеоурок wym-1587915025949 | |
63 | «Чорна рада» - перший україномовний історичний роман-хроніка. | Підготувати характеристики образів полковника Шрама, Петра Шраменка, Кирила Тура, Череванихи і Лесі. Відеоурок wym-1587915046188 | |
64 | Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Символи роману. | Підготувати характеристики образів Якима Сомка та Івана Брюховецького. |
9 клас Українська література | |||
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самостійного опрацювання |
Вацлавська Г. М. 0967083624 в Viber групі онлайн спілкування | 50 | Шевченко Т. «Вічна» тема матері і сина. Еволюція жіночого образу його творах («Наймичка», «Катерина»). | Розуміти становище жінки в кріпацькій Україні часів Шевченка Т. Г. |
51 | «Катерина». Романтичне втілення теми жіночої долі. | Заповнити літературний паспорт твору «Катерина». Відеоурок wym-1586106150268 | |
52 | «Наймичка». Реалістично-побутове втілення теми жіночої долі. | Заповнити літературний паспорт твору «Наймичка». Відеоурок wym-1586106166791 | |
53 | Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі («У нашім раї на землі»). | Висловити судження про материнство та вічну проблему жіночого щастя. | |
54 | Усний твір-характеристика персонажа поем «Катерина» і «Наймичка» | Прочитати поезію «У нашім раї на землі». Дати відповідь на питання «Кому Ви більше симпатизуєте – Катерині чи Ганні?». | |
55, 56 | Лірика Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. «Доля», «Росли у купочці, зросли…». Риси автобіографізму в образі ліричного героя. Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі. | Вивчити напам’ять вірш «Доля». Відеоурок wym-1586106187652 | |
57 | Біблія в житті Т. Шевченка. Світле пророцтво поета («Ісаїя. Глава 35»). Художня інтерпретація творів із Книги псалмів, риси її національної своєрідності у Т. Шевченка. | Аналізувати та інтерпретувати текст твору, визначити його головну думку. Відеоурок wym-1586106206731 | |
58 | Позакласне читання. Т. Шевченко «Художник». | Відеоурок wym-1586106228011 | |
59 | Розвиток мови. Диспут за проблематикою творів Т. Шевченка. | Підготовити презентацію «Шевченко-художник». Відео презентація wym-1586106249733 | |
60 | Контрольна робота (тестові завдання) за змістом творів Т. Шевченка. | Тестові завдання. Варіант1. wym-1586106269881 |
Зарубіжна література
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА | |||
Баляс М.Д. 0986369396 | 56 | Динаміка образу Елайзи Дулітл у п’єсі « Пігмаліон» | Підручник С.241-268- прочитати твір |
57 | Ідеї одухотворення людини і життя засобами мистецтва | Підручник С.269 – відповідати на питання | |
58 | Шолом-Алейхем « Тев’є – молочар» | Підручник С.270-280 Тестові завдання wym-1585856729576 | |
59 | Образна система повісті | Підручник С.280- відповідати на питання | |
60 | Народний гумор у творі. Філософські проблеми твору | Виявляти проблеми твору | |
61 | Контрольна робота Література XX-XXI століття | Тестові завдання |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА | |||
Баляс М.Д. 0986369396 | 53 | УРЗМ (усно) | Підготувати проект Образ «маленької людини» у світовій літературі |
51 | Нові тенденції в драматургії кінця XIX -початку XX століття | Підручник С.207-209 – опрацювати | |
52 | Генрік Ібсен « Ляльковий дім» | Підручник Опрацювати с.210- 235 Прочитати драму « Ляльковий дім» | |
53 | « Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма | Виявляти провідні проблеми п’єси, пояснити конфлікт драматичного твору Тести для перевірки змісту твору wym-1584541704421 | |
54 | Композиція п’єси «Ляльковий дім» Образна система | Презентація твору wym-1584541810060 | |
55 | Бернард шоу «Пігмаліон» | Підручник С.236- 269 Прочитати комедію «Пігмаліон» |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА | |||
Баляс М.Д. 0986369396 | 62 | Рей Дуглас Бредбері « 451 градус за Фарингейтом» | Підручник Виявляти актуальні проблеми у творі |
63 | Теми знецінення культури в романі-утопії « 451 градус за Фарингейтом» | Підручник– відповідати на питання wym-1587911899476 | |
64 | Натовп і влада | Підручник wym-1587911921450 | |
65 | УРЗМ Укладання рецензії на самостійно прочитаний твір | Створити рецензію на прочитаний твір |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА | |||
Баляс М.Д. 0986369396 | 66 | Урок позакласного читання Гарпер Лі « Убити пересмішника» | Характеризувати героїв прочитаного твору |
67 | Узагальнення і повторення вивченого матеріалу | Повторити вивчені твори | |
68 | Літературна гра « Я у всесвіті її Величності Літератури» | Заповнення читацьких щоденників |
Іноземна мова (Англійська мова)
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
АНГЛІЙСЬКА МОВА | |||
Баляс М.Д. 0986369396 | 50 | Відомі винахідники і вчені | Підручник Впр. 3-7 ( с.169-173)- опрацювати Впр.8-9 – виконати письмово |
51 | Розвиток навичок читання. Робота над текстом «A gentle genius” | Підручник Впр.1 ( с.175-176) – прочитати і перекласти Впр.2,4,5( с.177) – виконати письмово | |
52 | Підсумковий урок з вивченої теми | ||
53 | Карта Великобританії. Опрацювання нових ЛО Вживання прийменників | Підручник Впр.2,3 ( с.182-184) – прочитати і перекласти; впр.4 (с. 185) – виконати письмово wym-1585856591745 | |
54 | Відомості про Англію. Вживання артиклів з власними назвами. | Підручник Впр.6-7( с.186-187) – виконати письмово wym-1585856631472 | |
55 | Різноманіття традицій | Підручник Впр.1-3(с.188-189) -опрацювати Впр.4-5(с.190-191) – виконати письмово | |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
АНГЛІЙСЬКА МОВА | |||
Баляс М.Д. 0986369396 | 50 | Відомі винахідники і вчені | Підручник Впр. 3-7 ( с.169-173)- опрацювати Впр.8-9 – виконати письмово |
51 | Розвиток навичок читання. Робота над текстом «A gentle genius” | Підручник Впр.1 ( с.175-176) – прочитати і перекласти Впр.2,4,5( с.177) – виконати письмово | |
52 | Підсумковий урок з вивченої теми | ||
53 | Карта Великобританії. Опрацювання нових ЛО Вживання прийменників | Підручник Впр.2,3 ( с.182-184) – прочитати і перекласти; впр.4 (с. 185) – виконати письмово wym-1584540878941 | |
54 | Відомості про Англію. Вживання артиклів з власними назвами. | Підручник Впр.6-7( с.186-187) – виконати письмово wym-1584541256332 | |
55 | Різноманіття традицій | Підручник Впр.1-3(с.188-189) -опрацювати Впр.4-5(с.190-191) – виконати письмово | |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
АНГЛІЙСЬКА МОВА | |||
Баляс М.Д. 0986369396 | 62 | Міста Великобританії. Розвиток навичок аудіювання | Підручник Впр. 7 ( с.207) – підготувати інформацію про Единбург |
63 | Повторення часових граматичних форм дієслова | Підручник Впр.2(с.211) – виконати письмово wym-1587911571855 | |
64 | Розкажи про Великобританію Розвиток навичок говоріння | Підручник Впр.1(с. 217) – вивчити | |
65 | Визначні місця Обєднаного Королівства. Розвиток навичок читання і говоріння | Підручник Впр.10(с.225) wym-1587911636430 |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
АНГЛІЙСЬКА МОВА | |||
Баляс М.Д. 0986369396 | 66 | Чудові міста України Контроль аудіювання | Підручник Впр. 6(с. 223) – розповісти про місто України |
67 | Цікаві відомості про українські міста Контроль читання | Підручник Впр.2(с.226) – читати і перекладати текст | |
68 | Урок граматики Повторення граматичного матеріалу Контроль письма | Підручник Впр.2 ( с. 228) - перекласти | |
69 | Контроль говоріння | Підручник Повторити пасивний стан | |
70 | Підсумковий урок |
Іноземна мова (Німецька мова)
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
НІМЕЦЬКА МОВА | |||
Баляс М.Д. 0986369396 | 56 | Німеччина і її столиця | Підручник Впр. 1-5 ( с.142-144)- опрацювати wym-1585856839561 тема Німеччина |
57 | Ви це знали? | Підручник Впр.1-7( с.146-149) – опрацювати wym-1585856883544 | |
58 | Австрія | Підручник Впр.1-5( с.150-152)– опрацювати wym-1585856929487 | |
59 | Швеція | Підручник Впр.1- 5( с.153-154) – опрацювати wym-1585856972049 | |
60 | Ліхтенштейн | Підручник Впр.1-6(с. 155-158) – опрацювати wym-1585857013513 | |
61 | Люксембург | Підручник Впр. 1-4 ( с. 159-160) wym-1585857052078 |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
НІМЕЦЬКА МОВА | |||
Баляс М.Д. 0986369396 | 50 | Підготовка до подорожі. На вокзалі. | Підручник Впр. 1-7 ( с.124-126)- опрацювати wym-1584545076933 урок 40-49 тема Подорож |
51 | Статистика подорожей. Числівники( дроби) | Підручник Впр.1-6 ( с.127-129) – опрацювати | |
52 | Транспортні засоби | Підручник Впр.2( с.131)– вивчити слова Впр.3(с.133) – прочитати і перекласти текст | |
53 | Програма подорожей | Підручник Впр.1- 4( с.135-137) – опрацювати | |
54 | Повторення вивченого матеріалу | ||
55 | Підсумковий урок з вивченої теми |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
НІМЕЦЬКА МОВА | |||
Баляс М.Д. 0986369396 | 62 | Підсумковий урок | Підручник Повторити лексику з теми |
63 | Моя Батьківщина і я | Підручник Впр.1-7(с.165-167) – опрацювати wym-1587911734548 | |
64 | Україна – країна і народ | Підручник Впр.1-6( с.168-170)– опрацювати wym-1587911759866 | |
65 | Міста України Контроль навичок письма | Підручник Впр.1-7(с.171-172)– опрацювати | |
66 | Київ Контроль навичок говоріння | Підручник Впр.1-7(с.173-175)– опрацювати wym-1587911783484 | |
67 | Цікаві місця України. Контроль навичок читання | Підручник Впр.1-4(с.176-178) wym-1587911806941 | |
68 | Контроль навичок аудіювання | Виконання тестових завдань | |
69 | Підсумковий урок |
Фізика
Стадник Ігор Іванович 0967252571
46,47 | Рух тіла під дією кількох сил у вертикальному напрямку | 1 | Підручник: §34 Відповіді на запитання |
48,49 | Рух тіла під дією кількох сил у горизонтальному напрямку | 1 | Підручник: §33 Відповіді на запитання Відео |
49,50 | Рух тіла під дією кількох сил | 1 | Підручник: §35 Відповіді на запитання |
Біологія
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самостійного опрацювання |
Савицька Х.П., запитання в Viber групі | 66 | Огляд традиційних біотехнологій | Підручник - § 56 Інтернет-ресурс: https://naurok.com.ua/prezentaciya-oglyad-tradiciynih-biotehnologiy-143869.html |
67 | Основи генетичної та клітинної інженерії | Підручник - § 57 Інтернет-ресурс: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-osoblivosti-geneticnoi-ta-klitinnoi-inzenerii-14374.html | |
68 | Роль генетичної інженерії в сучасних біотехнологіях і медицині. Генетично модифіковані організми. | Підручник - § 58; повторити § 29-58 Інтернет-ресурс: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-geneticno-modifikovani-organizmi-15334.html | |
69 | Контрольна робота | Виконання контрольної роботи в групі у Viber ( 25.05.2020 в 12.05 год., час виконання – 45 хв.) | |
70 | Узагальнення. Основні загальні властивості живих систем. | Інтернет-ресурс: https://naurok.com.ua/prezentaciya-osnovni-vlastivosti-zhivogo-147553.html |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самостійного опрацювання |
Савицька Х.П., запитання в Viber групі | 62 | Захист і збереження біосфери, основні заходи щодо охорони навколишнього середовища. | Підручник - § 53 Інтернет-ресурс: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-biosfera-ak-cilisna-sistemazahist-i-zberezenna-biosferiosnovni-zahodi-sodo-ohoroni-navkolisnogo-seredovisa9-klas-244328.html |
63 | Поняття про селекцію. | Підручник - § 54 Тестування на платформі " На УРОК" Інтернет-ресурс: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-na-temu-ponatta-pro-selekciu-16676.html http://www.myshared.ru/slide/1248054/ | |
64 | Введення в культуру рослин. Методи селекції рослин. | Підручник - § 55 ст.229- 231 Інтернет-ресурс: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-vvedenna-v-kulturu-roslin-metodi-selekcii-roslin-14352.html | |
65 | Одомашнення тварин. Методи селекції тварин. | Підручник - § 55 ст.231 - 234 тестування на платформі " На УРОК" Інтернет-ресурс: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-odomasnenna-tvarin-selekcia-tvarin-14370.html https://ppt-online.org/10292 |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самостійного опрацювання |
Савицька Х.П., запитання в Viber групі | 57 | Харчові зв’язки в екосистемах. | Підручник - §49 ст.204 – 205. Інтернет-ресурс: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-harcovi-zvazki-potoki-energii-ta-koloobig-recovin-v-ekosistemah-13781.html Слайд 1- 8, виконати завдання із слайду 21 |
58 | Потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах. | Підручник - § 49 ст.205 – 208 Інтернет-ресурс: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-harcovi-zvazki-potoki-energii-ta-koloobig-recovin-v-ekosistemah-13781.html Слайд 9 - 22 | |
59 | Біологічні, абіотичні та антропічні ( антропогенні, техногенні) фактори. Проєкт: Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості. | Підручник - §50 Інтернет-ресурс: https://svitppt.com.ua/biologiya/ekologichni-faktori.html Слайд 1-24. https://learningapps.org/6684543 Проєкти здати до 16.00 год. 15.04.2020. | |
60 | Стабільність екосистем та причини її порушення. | Підручник - § 51 Інтернет-ресурс: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-na-temustabilnist-ekosistem-ta-pricini-ii-porusenna-16176.html | |
61 | Біосфера як цілісна система. | Підручник - § 52 Інтернет-ресурс: https://infourok.ru/prezentaciya-z-biologii-na-temu-biosfera-ponyattya-pro-biosferu-583371.html Виконайте завдання із слайду 22 – 24 (оберіть свій рівень) |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самостійного опрацювання |
Савицька Х.П., запитання в Viber групі | 53 | Основні групи організмів: бактерії, археї, еукаріоти. | Підручник - §46 ст. 192-195 Інтернет-ресурс: https://svitppt.com.ua/biologiya/poyava.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-prokariotichni-organizmi-arhe-bakteri-122522.html |
54 | Неклітинні форми життя: віруси. | Підручник - §46 ст. 190-192 Відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=1vQauErovSg | |
55 | Огляд основних еукаріотичних таксонів. | Підручник - §47 Відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=C88r7SMNfmE | |
56 | Екосистема. Різноманітність екосистем. | Підручник - §48 Інтернет-ресурс: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-na-temu-ekosistema-riznomanitnist-ekosistem-56075.html |
Географія
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самостійного опрацювання |
Савицька Х.П., запитання в Viber групі | 50 | Сировинна й енергетична проблеми. Демографічна й продовольча проблеми. Роль світової громадськості та міжнародних організацій у їх розв’язуванні. Сталий розвиток – стратегія людства на ХХІ століття. | Підручник: § 46,47 ; повторити §29 – 47. Інтернет-ресурс: https://naurok.com.ua/prezentaciya-prirodokoristuvannya-v-konteksti-stalogo-rozvitku-160598.html https://www.slideshare.net/ssuser16256f/ss-71738679 |
51 | Контрольна робота. | Виконання контрольної роботи в групі у Viber ( 20.05.2020 в 09.55 год., час виконання – 45 хв.) | |
52 | Дослідження. Прояв глобальних проблем у своєму регіоні. | Інтернет-ресурс: https://www.slideshare.net/mhvardiya/ss-35388831 |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самостійного опрацювання |
Савицька Х.П., запитання в Viber групі | 48 | Аутсорсинг, його переваги й недоліки. Аутсорсинг інформаційних технологій. Країни-лідери на світовому ринку комп’ютерного програмування. | Підручник: § 43. Інтернет-ресурс: https://vseosvita.ua/library/tema-autsorseng-prezentacia-15390.html |
49 | Поняття про глобальні проблеми людства, причини їх виникнення. Проблема війни та миру. Проблема тероризму. Екологічна проблема. . | Підручник: - § 44, 45. Інтернет-ресурс: https://naurok.com.ua/prezentaciya-globalni-problemi-lyudstva-29493.html https://www.slideshare.net/JennieIce/ss-56134929 |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самостійного опрацювання |
Савицька Х.П., запитання в Viber групі | 44 | Туризм як складник національної економіки, його види. Чинники розвитку в регіоні, країні. Туризм в Україні. Об’єкти Світової спадщини в Україні. | Підручник: § 40 Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=zsbjAJzvwVw https://www.youtube.com/watch?v=cNOJi9KjD40 |
45 | Міжнародний туризм. Основні туристичні регіони світу. Країни світу з найбільшою кількістю об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО. | Підручник: - § 39 Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=OGyDmlqkyYw https://www.youtube.com/watch?v=YxHHCutlclk https://www.youtube.com/watch?v=xD2WTEwF0xI | |
46 | Роль науки й освіти в суспільстві. Форми просторової організації наукових досліджень та освіти: технополіси, технопарки. Найвідоміші наукові центри у світі та Україні. Охорона здоров’я. | Підручник: - § 41 Інтернет-ресурс: https://svitppt.com.ua/geografiya/tehnopolisi-svitu3.html | |
47 | Фінансові послуги. Світові центри банківсько-фінансової діяльності. Країни-офшори. Особливості розміщення фінансових установ в Україні. | Підручник: - § 42 Інтернет-ресурс: https://vseosvita.ua/library/tretinnij-sektor-gospodarstva-finansovi-poslugi-18343.html |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самостійного опрацювання |
Савицька Х.П., запитання в Viber групі | 42 | Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Показники зовнішньої торгівлі. Торгівля в Україні. | Підручник: §38 Інтернет-ресурс (презентація): https://vseosvita.ua/library/torgivla-ak-vid-poslug-formi-torgivli-pokazniki-zovnisnoi-torgivli-torgivla-v-ukraini-obsagi-ta-struktura-eksportu-j-importu-tovariv-ta-poslug-cinniki-9522.html |
43 | Світовий ринок товарів і послуг. Основні напрямки зовнішньоторговельних зв’язків. Світова організація торгівлі. Регіональні зони вільної торгівлі. | Підручник: - §37 Інтернет-ресурс (презентація): https://naurok.com.ua/prezentaciya-torgivlya-svitu-torgivlya-v-ukra-ni-30124.html |
Алгебра
Алгебра 9 клас
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самоопрацювання | |
МАТЕМАТИКА | ||||
Кривко С.В. 096 2761239, запитання в Viber групі, он-лайн спілкування з 15 по 16 год. | 51 (23.03) 52 (25.03) | Основні правила комбінаторики. | Підручник Вивчити §41, Виконати Вправи 939, 943, 950, 952, 957, 947, 954. Портал МійКлас Тренувальні вправи з теми «Комбінаторні задачі.» | |
53 (30.03) 54 (01.04) | Частота та ймовірність випадкової події.. | Відеоурок wym-1584557941773 Підручник. Вивчити § 23, Виконати Вправи 977, 979, 980, 982, 986, 992, 994, 996. Портал МійКлас Тренувальні вправи з теми «Найпростіші імовірнісні задачі.» | ||
55 (06.04) | Розв'язування задач і вправ. | Тести wym-1586114714573 | ||
56 (08.04) | Розв₴язування задач і вправ. Самостійна робота. | Онлайн мастерклас wym-1586280621376 Виконати онлайн самостійну роботу wym-1586114868705 | ||
57 (13.04) | Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їх обробки. | Відеоурок wym-1586717570909 Підручник Вивчити параграф 24 Виконати вправи 1018, 1024, 1027. | ||
Алгебра 9 клас
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учнямдля самоопрацювання | |
МАТЕМАТИКА | ||||
Кривко С.В. 096 2761239, запитання в Viber групі, он-лайн спілкування з 15 по 16 год. | 58 (15.04) | Розв’язування вправ і задач. Підготовка до контрольної роботи. | Відеоурок мастерклас wym-1586931940281 Тренувальні вправи з теми wym-1586931980532 | |
59 (22.04) | Контрольна робота з теми «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики» | Виконати контрольну роботу. | ||
60 (27.04) | Тотожні перетворення раціональних виразів. Розв'язуванння раціональних рівнянь. | Відеоурок wym-1587925255601 wym-1587925573810 Повторити Квадратні рівняння. Виконати тренувальні вправи з теми «Тотожні перетворення раціональних виразів.» | ||
61 (29.04) | Розв'язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних. | Відеоурок Повторити § 23, Виконати Вправи Тренувальні вправи з теми «.» | ||
62 (04.05) | Функції. Властивості та графіки функцій. | Відеоурок Повторити § 23, Виконати Вправи Тренувальні вправи з теми «.» | ||
ПІБ учителя | № уроку (дата) | Зміст уроку | Завдання учням для самоопрацювання | ||
АЛГЕБРА 9 | |||||
Кривко С.В. 0962761239 | 63 (06.05) | Розв’язування задач і вправ за допомогою систем рівнянь. Самостійна робота. | Відеоурок Підручник Повторити § Виконати вправи | ||
64 (13.05) | Розв’язування текстових задач. | Виконати онлайн завлання у вигляді ДПА wym-1589313306413 | |||
65 (18.05) | Розв’язування текстових задач. | Відеоурок Підручник Виконати вправи | |||
66 (20.05) | Підсумкова контрольна робота. | Виконати контрольну роботу. | |||
67 (25.05) | Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ. | Виконати вправи для самоперевірки | |||
68 (27.05) | Узагальнення матеріалу вивченого за рік. |
Геометрія
Геометрія 9 клас
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самоопрацювання | |
МАТЕМАТИКА | ||||
Кривко С.В. 096 2761239, запитання в Viber групі, он-лайн спілкування з 15 по 16 год. | 50-51 | Контрольна робота та її аналіз з теми « Вектори на площині». | Переноситься на невизначений час. | |
52 (20.03) | Переміщення (рух) та його властивості. Рівність фігур. | Відеоурок wym-1584558242391 Підручник. Вивчити § 17, Виконати Вправи 17.10, 17.12. | ||
53 (25.03) | Симетрія відносно точки і прямої. | Підручник Вивчити §18,19, Вивонати Вправи 18.19,18.17, 19.15. Портал МійКлас Тренувальні вправи з теми «Поняття руху. Симетрія.» | ||
54 (27.03) | Поворот. | Відеоурок wym-1584558200222 Підручник Вивчити § 19, Вивонати Вправи 19.18, 19.19. | ||
55 (01.04) 56 (03.04) | Паралельне перенесення. Розв'язування задач. | Відеоурок wym-1584558156371 Підручник Вивчити § 17, Вивонати Вправи 17.15, 17.17, 17.20. Портал МійКлас Тренувальні вправи з теми «Паралельне перенесення і поворот.» | ||
57 (08.04) | Контрольна робота по темі "Геометричні перетворення". | Виконання контрольної роботи. | ||
50 (10.04) | Повторення теми " Вектори на площині" , підготовка до контрольної роботи. | Відеоурок мастерклас wym-1586410702248 | ||
Геометрія 9 клас
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самоопрацювання | |
МАТЕМАТИКА | ||||
Кривко С.В. 096 2761239, запитання в Viber групі, он-лайн спілкування з 15 по 16 год. | 51 (15.04) | Контрольна робота з теми « Вектори на площині». | Виконати контрольну рототу. Повторити Взаємне розміщення прямих на площині § | |
58 (17.04) | Взаємне розміщення прямих на площині | Відеоурок wym-1587549832256 wym-1587549985023 | ||
59 (22.04) | Трикутники ( рівність, подібність, співвідношення иіж сторонами і кутами ). | Відеоурок wym-1587720371770 Тренувальні вправи онлайн wym-1587720202538 | ||
60 (24.04) | Розв’язування задач. | Відеоурок wym-1587720938941 Тренувальні ребуси онлайн wym-1587721645082 | ||
61 (29.04) | Площі трикутників. | Відеоурок wym-1588875391675 Тренувальні вправи з теми онлайн тести wym-1588875515153 | ||
62 (06.05) | Чотирикутники та їх властивості, площі чотирикутників. | Відеоурок wym-1588875209256 | ||
63 (08.05) | Розв’язування задач. Самостійна робота. | Тренувальні вправи з теми онлайн тести wym-1588874948050 | ||
ПІБ учителя | № уроку (дата) | Зміст уроку | Завдання учням для самоопрацювання | ||
ГЕОМЕТРІЯ 9 | |||||
Кривко С.В. 0962761239 | 64 (13.05) | Розв’язування трикутників. | Відеоурок Підручник Повторити §11-15 Виконати вправи 9.28, 10.32. | ||
65 (15.05) | Правильні многокутники. | Відеоурок Підручник Повторити §11-15 Виконати вправи 11.32, 13.43. | |||
66 (20.05) | Декартові координати і вектори на площині. | Відеоурок Підручник Виконати вправи | |||
67 (22.05) | Підсумкова контрольна робота. | Виконати контрольну роботу. | |||
68 (27.05) | Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ. | Виконати вправи для самоперевірки | |||
69 (29.05) | Узагальнення матеріалу вивченого за рік. |
Інформатика
Стадник Ігор Іванович 0967252571
49,50 | Конструювання сайтів за допомогою сервісу WEB-Node | 2 | |
51 | Основні поняття векторної графіки | 1 | Практична робота №1 |
52 | Векторний графічний редактор inkscape | 1 | Практична робота №2 |
53 | Створення простих векторних зображень | 1 | Практична робота №3 |
54 | Робота з текстом | Практична робота №4 | |
55 | Створення складних векторних зображень | Практична робота №5 | |
56 | Підсумкова робота | Практична робота №5 створити зображення «склянка соку» |
Хімія
Завдання для учнів на період з 27 квітня по 29 травня 2020 р.
ПІБ учителя | № уроку/ Дата уроку | Зміст навчального матеріалу | Завдання для учнів на самоопрацювання |
Пришляк А. М. | 63 28.04.2020 р. | Значення природних і синтетичних органічних сполук. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів | Підручник § 34 (ст. 192 - 196) Виконати вправи за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/227929. Фотозвіт надіслати на електронну пошту або у Viber групу. |
64 05.05.2020 р. | Узагальнення та систематизація знань з теми «Початкові поняття про органічні сполуки» | Підсумковий тест "Органічні речовини" Час виконання 13:00 до 14:00 год. Тест виконується за посиланням із кодом доступу. | |
65 08.05.2020р. | Розв’язування розрахункових задач за хімічними рівняннями | Урок по Skype!!!! | |
66 12.05.2020р. | Підсумкова контрольна робота | Аналіз контрольної роботи | |
67 15.05.2020р. | Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв'язки між речовинами та їхні взаємоперетворення | Урок за посиланням wym-1589480791134 Параграф у підручнику 35. Виконати завдання для самоперевірки wym-1589481390597 | |
68 19.05.2020р. | Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу. | ||
69 22.05.2020р. 70 26.05.2020р. 71 29.05.2020р. | Роль хімічної науки для забезпечення сталого розвитку людства. Хімічна наука і виробництво в Україні. Видатні українські вчені - творчі хімічної науки. Захист навчальних проектів. 20. Видатні українські хіміки як учені й особистості. 21. Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю,дію. 22. Анкетування учнів навчального закладу щодо їхньої участі у розв'язуванні екологічних проблем місцевості. 23. Дослідження достовірності реклами з погляду хімії. Підсумковий урок. | Переглянути навчальну презентацію wym-1590085562142 Виконати тестові завдання Виконати проект із зазначеної тематики. |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст навчального матеріалу | Завдання для учнів на самоопрацювання |
Пришляк А. М. 0978123544; Спілкування онлайн групі Viber. Електронна пошта: ant.ros.sh@ukr.net | 52 (20 березня 2020 р) | Узагальнення та систематизація знань з підтеми «Початкові поняття про органічні сполуки» | Виконати тренувальні вправи за посиланням : wym-1584283224862 wym-1584283256252 |
53 (24 березня 2020 р.) | Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості. | Підручник §28 ( теоретичний матеріал ст. 156-159). Вправи 205-207 ст. 161. Тренувальні вправи за посиланням : wym-1584283302131 | |
54 ( 27 березня 2020 р.) | Хімічні властивості етанової кислоти: електролітична дисоціація, дія на індикатори, взаємодія з металами, лугами, солями. | Підручник §28 (теоретичний матеріал ст.159-160). Тренувальні вправи за посиланням: wym-1584283345489 Відеоурок wym-1584283370988 | |
55 (31 березня 2020 р.) | Застосування етанової кислоти. Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія. | Підручник §29 (теоретичний матеріал ст.164-167). Вправи 219-220 ст.168 Тренувальні вправи за посиланням: wym-1584283431635 | |
56 (03 квітня 2020 р.) | Практична робота 4. Властивості етанової кислоти | Підручник ст. 162-164 1. Дія оцтової кислоти на індикатори: wym-1585489296104 2. Взаємодія етанової кислоти з магнієм: wym-1585489622179 3. Взаємодія етанової кислоти з натрій гідроксидом: wym-1585489702060 4. Взаємодія оцтової кислоти з металами: wym-1585489801965 5. Взаємодія оцтової кислоти з купрум (ІІ) оксидом: wym-1585490002936 6. Взаємодія оцтової кислоти з натрій гідрогенкарбонатом: wym-1585490191775 7. Електропровідність розчинів: wym-1585490258701 Виконання практичної роботи № 4 за посиланням :wym-1585496609110 |
ПІБ учителя | № уроку/дата уроку | Зміст навчального матеріалу | Завдання для учнів на самоопрацювання |
Пришляк А. М. | 57 07.04.2020р. | Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні і штучні жири. Біологічна роль жирів. | Підручник §30 (теоретичний матеріал ст.168-172) Відеоурок wym-1586196745020 Виконати вправи № 222,224 ст.172-173. |
58 10.04.2020р. | Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль,целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі. | Відеоурок за посиланням wym-1586373153426 Підручник §31 (теоретичний матеріал ст. 173-179) Виконати вправи № 229, 228 ст.179-180 | |
59 14.04.2020р. | Крохмаль і целюлоза – природні полімери. Якісні реакції на глюкозу і крохмаль. | Підручник §32 (теоретичний матеріал ст.180-185) Лабораторні досліди : 12. Взаємодія глюкози з купрум (ІІ)гідроксидом. wym-1586701290213 13. Відношення крохмалю до води ( розчинність, утворення клейстеру). wym-1586701823297 | |
60 17.04.2020р. | Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль. | Підручник §32 (ст. 180-185) Виконати вправи № 235 ст. 185 Лабораторні досліди: 14. Взаємодія крохмалю з йодом. wym-1586702156736 | |
61 21.04.2020р. | Поняття про амінокислоти. Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків. | Відеоурок за посиланням: wym-1587371316862 Підручник §33 (теоретичний матеріал ст.186-189) Виконати вправи № 238, 240 ст. 190 | |
62 24.04.2020р. | Практична робота. Виявлення органічних сполук у харчових продуктах | Відеофрагмент досліду до завдання №2: wym-1587375364749 Оформлення практичної роботи за посиланням: wym-1587375182905 | |
Всесвітня історія
31 (30 квітня) | РОЗДІЛ 5. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ ТА ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (кін. XVIII – поч. ХХ ст) Урізноманітнення форм і напрямків освіти. Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів технічного профілю. Наукові і технічні досягнення. Література та мистецтво. | Опрацювати параграф 24 підручника Перегляд відео wym-1588065277309 Проходимо тестування wym-1588065294044 | |
32 (7 травня) | Науково – технічна революція зламу ХІХ – ХХ ст., та її вплив на людину й суспільство. Зміни у вигляді міст і сіл. Зародження масової культури. Масове виробництво, Одяг.. Індустріальні та традиційні суспільства. Емансипація. | Опрацювати параграф 25 підручника Перегляд відео wym-1588065315772 Проходимо тестування wym-1588065340257 | |
33 (14 травня) | Практичне заняття. Повсякденне життя людей на початку ХХ ст. | Виконати практичну роботу на ст. 264 | |
34 (21 травня) | Урок узагальнення і систематизації навчальних досягнень учнів із теми : РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ ТА ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (кін. XVIII – поч. ХХ ст) | Проходимо тестування wym-1588065357669 | |
35 (28 травня) | Урок узагальнення до курсу: ОСНОВНІ ІДЕЇ, ЗДОБУТКИ, ВИКЛИКИ «ДОВГОГО» ХІХСТ. |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самостійного опрацювання |
Дусановська Г.В. 0684211469 в Viber групі онлайн спілкування | 25 (19 березня) | «Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії. Сунь Ятсен. Сінхайська революція. | Опрацювати параграф 20 - 21. Перегляд відео: wym-1585851678744 wym-1585851710866 Підготуватися до уроку узагальнення |
26 (26 березня) | Урок узагальнення і систематизації навчальних досягнень учнів із теми: «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. Пробудження Азії» | Виконання онлайн тестів: wym-1585851728655 | |
27 (2 квітня) | Тема розділу: «Міжнародні відносини друга половина ХІХ – початок ХХ ст.» Утворення військово – політичних блоків Троїстий союз і Антанта | Опрацювати параграф 23 підручника на ст. 235 – 239. Перегляд відео: wym-1585851751342 | |
28 (9 квітня) | Початок боротьби за переділ колоніального світу. Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХХ ст. | Опрацювати підручник на ст. 239 – 242 Перегляд відео wym-1585851796285 | |
29 (16 квітня) | Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ-ХХ ст. | В додатках знайти документ 9 клас всесвітня історія та опрацювати його. | |
30(23 квітня) | Урок узагальнення і систематизації знань учнів із теми: «Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)» | Пройти тест: wym-1585851897632 |
Історія України
46 (28 травня) | Боротьба за створення українського університету у Львові. Церковне життя. Емансипація жінки. Наукові товариства. Видатні вчені. | Повторяємо параграф 37 з підручника. Пишемо повідомлення на тему Церковне життя у ХІХ –ХХ ст. | |
47 (30 травня) | Особливості розвитку культурного життя. Література. | Опрацьовуємо параграф 38 з підручника Проходимо тестування wym-1588065451375 | |
48- 49 (5 і 7 травня) | Український професійний театр. Музика. Українська романтична і реалістична школа живопису. Модерн у малярстві. Стилізація і модерн в архітектурі. | Опрацьовуємо 39 параграф підручника Виконайте завдання 2 із ст. 272 Перегляд відео wym-1588065472767 | |
50 (12 травня) | Повсякденне життя. Зміни в міській та сільській забудові. Опіка над здоров’ям і медичні служби. Дозвілля. Розваги й задоволення культурних запитів. | Перегляд відео wym-1588065491844 wym-1588065507246 | |
51 (14 травня) | Практичне заняття. Вплив процесів модернізації на повсякденне життя та світогляд населення України | Опрацювати параграф 40 з підручника, виконати практичну роботу. | |
52 (19 травня) | Урок узагальнення і систематизації навчальних досягнень учнів із теми: ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ В СЕР.ХІХ – НА ПОЧ. ХХ СТ. | Перегляд відео wym-1588065529191 Проходимо тестування wym-1588065543964 | |
53- 54 (21 і 26 травня) | Урок повторення. Україна на початку ХХ ст. перед викликами модернізації | Проходимо тестування wym-1588065573357 | |
55 (28 травня) | Урок узагальнення до курсу Україна в ХХ ст. |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самостійного опрацювання |
Дусановська Г.В. 0684211469 в Viber групі онлайн спілкування | 36 (24 березня) | Тема розділу: «Україна на початку ХХ ст. перед викликами модернізації» Особливості соціально – економічного розвитку. Індустріальна модернізація. Монополізація. Регіональна спеціалізація промисловості і сільського господарства. Кооперативний рух. | Опрацювати параграф 28 на ст. 191 – 197. Перегляд відео: wym-1585852542092 |
37 (26 березня) | Політизація та радикалізація українського національного відродження. Створення і діяльність політичних партій, культурно – освітніх і військово – спортивних організацій. Проблеми консолідації української нації. | Опрацювати параграф 29 підручника на ст.198 – 204. Перегляд відео: wym-1585852572608 | |
38 (31 березня) | Практичне заняття. Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини. | Виконати практичну роботу № 6 на ст 119 – 221, фотозвіт відправити у Viber групу. | |
39 (2 квітня) | Наростання політичної напруженості. Події Російської революції 1905 – 1907 рр. в Україні. Діяльність українських парламентських громад в І і ІІ державних думах. «Українське питання» в ІІІ і IV Державних думах. Товариство українських поступовців. | Опрацювати параграф 30 підручника на ст. 205 – 211. Перегляд відео: wym-1585852597020 wym-1585852620501 | |
40 (7 квітня) | Українське представництво в Галицькому сеймі та Австрійському парламенті у Відні. Реформа виборчої системи в Австро-Угорщині | Опрацювати параграф 34 і 35 підручника. Перегляд відео: wym-1585852643160 | |
41 (9 квітня) | Практичне заняття. Програмні документи товариства «Просвіти, Сокіл, Січ» | Підготувати повідомлення на тема: «Молодіжно-спортивні товариства Західної України» | |
42 (14 квітня) | Аграрна реформа російського уряду та її вплив на Україну. | Опрацювати параграф 31 з підручника. Перегляд відео: wym-1585852755707 | |
43 (16 квітня) | Український політичний і національно-культурний рух у 1907 – 1914рр. Посилення тиску російської імперської влади на український рух. Прояви ксенофобії та шовенізму. «Справа Бейліса». | Опрацювати параграф 33 з підручника Перегляд відео: wym-1585852698561 | |
44 (21 квітня) | Урок узагальнення та систематизація навчальних досягнень учнів із теми «Україна на початку ХХ ст. перед викликами модернізації» | Пройти тест за посиланням: wym-1585852722104 | |
45 (23 квітня) | Розділ 7: ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ в середині ХІХ – на початку ХХ ст. Вплив процесів модернізації на суспільне життя українців, зміни у світовідчутті людини. Урізноманітнення форм і напрямків освіти. | Опрацювати параграф 37 з підручника. Перегляд відео: wym-1585852739578 |
Основи правознавства
32 (28 квітня) | Юристи в системі правосуддя | Опрацювати параграф 30 з підручника | |
33 - 34 (5 і 12 травня) | Практичне заняття. Ігровий суд | Опрацювати параграф 31-32 підручника, виконати практичне завдання на ст.256 Виконати практичне завдання на ст 261 | |
35 (19 травня) | Урок узагальнення і систематизації навчальних досягнень учнів із теми: ЯКЩО ПРАВО – ЦЕ ПРОФЕСІЯ | Пройти тестування wym-1588065600289 |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самостійного опрацювання |
Дусановська Г.В. 0684211469 в Viber групі онлайн спілкування | 27 (24 березня) | Адміністративні правопорушення. Злочини. Кримінальний проступок. Адміністративна та кримінальна відповідальність неповнолітніх. | Опрацювати параграфи 25 – 26. Перегляд відео: wym-1585852815598 wym-1585852830169 |
28(31 березня) | Практичне заняття «Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх» | Виконати практичну роботу №8 на ст. 227, фото звіт кидаєте у Viber групу. | |
29 (7 квітня) | Урок узагальнення і систематизації навчальних досягнень учнів із теми: «Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносинах» | Пройти тест за посиланням: wym-1585852848862 | |
30 (14 квітня) | Розділ «Якщо право – то професія» Професія «юрист». Юристи в нашому житті. | Опрацювати параграф 29, пункт 29.1 і 29.2 з підручника | |
31 (21 квітня) | Поліцейські, патрульні, дільничні офіцери поліції – їх роль у життя суспільства. | Опрацювати параграф 29, пункт 29.3 з підручника |
Основи здоров'я
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для самоопрацювання |
Струхманчук В.П. 0987357822 Запитання у Viber групі | 26 | Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя. | Підручник §22 Виконати вправу в зошиті ст. 34-35. |
27 | Репродуктивне здоров’я молоді. Профілактика та раннє виявлення онкологічних захворювань… | Підручник §23-24 Виконати вправу в зошиті ст. 35-36. | |
28 | Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я. | Підручник §24 | |
29 | Запобігання захворювань, які передаються статевим шляхом ІПСШ … | Підручник §25-26 Виконати вправу в зошиті ст. 37-38. | |
30 | Значення моральних цінностей для профілактики ІПСШ | Підручник §27 | |
31 | Безпека як потреба людини. Заходи безпеки. | Підручник §28 | |
32 | Взаємозв’язок особистої, національної та глобальної безпеки. | Підручник §29 Виконати вправи в зошиті ст.40-42 | |
33 | Глобальні загрози, породжені діяльністю людини та їх вплив на здоров`я людини. | П. 30 Представити практичні роботи для перевірки. | |
34-35 | Екологічне законодавство України та МЕП. | П. 31 |
Трудове навчання
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для самоопрацювання |
Струхманчук В.П. 0987357822 Запитання у Viber групі | Технологічна картка на виготовлення виробу. | Скласти технологічну картку на виготовлення годівниці для пташок, форму і розміри беремо довільні. | |
Зразок для прикладу технологічної картки. Інтернет ресурс: http://ito.vspu.net/ENK/2011-2012/TIMTPN/rob_stud_2012/2013/Barchuna/page-18.html |
Мистецтво
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для самоопрацювання |
Струхманчук В.П. 0987357822 Запитання у Viber групі | 25 | Кінематографічні професії. Кінематографічні школи. | Підручник ст. 146-159. |
26 | Телебачення: погляд у світ. | Підручник ст. 160-165. Презентувати телепрограму, якій надаєте перевагу. | |
27 | Фотомистецтво. | Підручник ст. 180-185. | |
28 | Рекламне мистецтво. | Підручник ст. 186-191. Створити рекламний плакат про гуртки секції школи. | |
29 | Форми поширення мистецтва: музеї і галереї. | Підручник ст.158-192. | |
30 | Форми поширення мистецтва: бібліотеки. | Підручник ст.152-155. | |
31 | Подорож незвичними музеями світу. | Віртуальна екскурсія по музеях. | |
32-33 | Мистецтво в діалозі культур . | Підручник ст..197-218. | |
34-35 | Урок-екскурсія. Полікультурність в пам`ятках рідного краю. |
Фізична культура
Фізична культура
Завдання для опрацювання та виконання вдома.
Дорогі діти !
Ніщо так не руйнує організм , як тривала фізична бездіяльність. Тому під час тривалого користування комп’ютером, гаджетами, телефонами робіть перерви і виконуйте фізичні вправи та спеціальні вправи тенісиста які я вам пропоную. І звичайно не всі підряд.
Доброго вам здоров’я!
Клас | № п/п | Домашні завдання з фізичної культури |
Модуль «Настільний теніс» | ||
9 | 1 | Різновиди ходьби та бігу ( біг на місці) |
2 | Загальнорозвиваючі вправи. | |
3 | Спеціальні фізичні вправи: присідання, стрибкові вправи, переміщення. Вправи для м'язів рук і плечового пояса: 1. В. п. - упор лежачи. Згинання і розгинання рук. 2. В. п. - теж саме, тільки ноги на підвищеній опорі. 3. В. п. - теж саме, тільки долаючи опір, що надається партнером . 4. В. п. - вис. лежачи. Підтягування у висі лежачи. В кості «перекладини» використовується металева, або дерев'яна жердина (довжиною 80 - 100 см.) достатньої міцності. 5. В. п. - стоячи зігнувшись, наступивши на зложений у декілька разів гумовий бинт, утримуючи за кінці. Згинання і розгинання рук. 6. В. п. - упор стоячи руки в сторони на двох столах. Рух тіла вниз-вверх. Напруженість м'язів регулюється відстанню між столами . 7. В. п. - сидячи за столом поставити руху ліктем на стіл, захопити кисть партнера (мал. 36). Боротьба рухами: 1-й варіант - стараємося притиснути руку партнера до столу; 2 варіант -стараємося розгорнути руку партнера. Вправа виконується як і лівою, так і правою. 8. В. п. - стоячи ноги на ширині плечей, руки вперед. Рухи рук вверх-низ, долаючи натяги гумового бинта, утримування ногами . 9. В. п. - стоячи ноги на ширині плечей, нахилитися, руки вверх, утримати за кінцями гумового бинта, закріпленого за трубкою або дерев'яну ручку. Рухи рук вверх-низ, вліво-вправо. Імітаційні вправи з ракеткою і без у рівному темпі перед дзеркалом. | |
4 | Жонглювання м’ячем для настільного тенісу на місці, в русі, біля стіни (шафи, дверей) | |
5 | Повторити основні правила гри «Настільний теніс» | |
6 | Проглядати відеофільми з навчання різних прийомів техніки гри. |
Основи християнської етики
ПІБ вчителя | Дата уроку | № уроку | Тема уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
Пука О. В., 0977937644 | 20.03. 2020 р. | 22 | Християнські культурні цінності | Опрацювати урок 23 у підручнику |
27.03. 2020 р. | 23 | Українські християнські традиції та елементи сакрального мистецтва | Прочитати урок 24-25 у підручнику, переглянути презентацію wym-1584477951585 | |
03.04. 2020 р. | 24 | Визначні архітектурні церковні пам’ятки України | Опрацювати урок 26 у підручнику, переглянути презентацію wym-1584478154953 |
10.04. 2020 р. | 25 | Визначні архітектурні церковні пам’ятки рідного краю. | Прочитати урок 27 у підручнику. | |
17.04. 2020 р. | 26 | Християнство в образотворчому мистецтві | Опрацювати урок 28 у підручнику. | |
24.04. 2020 р. | 27 | Християнська тематика в образотворчому мистецтві | Прочитати урок 29, виконати завдання 7, 8 ст.166. Пройти тест wym-1588188198594 | |
08.05.2020 р. | 28 | Християнство в музиці | Опрацювати урок 30, пройти тести wym-1588187836476 | |
15.05.2020 р. | 29 | Християнство у літературі | Опрацювати уроки 31-32, написати твір "Християнські погляди Т.Г. Шевченка" | |
22.05.2020 р. | 30 | Християнство у сучасному медіапросторі | Опрацювати урок 33, скласти 10 правил, яких потрібно дотримуватись у спілкуванні. | |
29.05.2020 р. | 31 | Підсумковий урок. Всебічний розвиток української молоді. | Опрацювати урок 34, написати твір "Мої особисті цінності" |
Коментарi