Українська мова
завдання для учнів з 12.05-29.05.2020 р.
67 | Контрольна робота. Диктант. | Повторити вивчене про відокремлені і уточнювальні члени речення. | |
68 | Робота над помилками, допущеними у диктанті. Повторення в кінці року відомостей про словосполучення і просте речення. | Виконати вправи 459, 461. | |
69,70 | Повторення в кінці року відомостей про словосполучення і просте речення. | Виконати вправи 460, 463, 468, 472. | |
71,72 | Повторення в кінці року відомостей про словосполучення і просте речення. | Виконати вправи 475, 477. |
Завдання для учнів з 27.04-08.05. 2020 р.
64 | Тренувальні вправи відокремлені другорядні члени речення. | Параграф 36 с. 238. Виконати вправи 424-427, 430, 431, 432-434, 435. Відеоурок wym-1587914824834 Відеоурок wym-1587914840766 | |
65,66 | Уточнювальні члени речення. Розділові знаки при них. | с. 248. Виконати вправи 449, 452, 454. Відеоурок wym-1587914857715 |
8 клас Українська мова | |||
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самостійного опрацювання |
Вацлавська Г. М. 0967083624 в Viber групі онлайн спілкування | 50 | Речення зі звертаннями. Звертання поширені і непоширені. | С. 200. Виконати вправи 350-360. Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=gPBkC9FazOA |
51 | Розділові знаки при звертанні. | Виконати вправи 370-380. | |
52 | Вставні слова (словосполучення, речення). | С. 214. Виконати вправи 381-388. Відеоурок wym-1586105710979 | |
53 | Розділові знаки при вставних словах. | Виконати вправи 289-394. | |
54 | УРМ. Інтерв’ю у публіцистичному стилі. | с. 210-21. Виконати вправи 377. | |
55 | Групи вставних слів і словосполучень зазначенням. | Написати твір-роздум «Техніка в моєму житті» з використанням вставних слів. | |
56 | Контрольна робота (тестові завдання). Речення з однорідними членами, зі звертаннями, вставними словами. | Тестові завдання. Варіант 1. wym-1586105738960 | |
57 | Речення з відокремленими членами. Поняття про відокремлення. | Параграф 34 с. 224. Виконати вправи 399-400. Відеоурок wym-1586105778470 | |
58 | Відокремлені другорядні члени речення. Розділові знак при відокремлених членах речення. | Параграф 35 с. 233. Виконати вправи 414-416. Відеоурок wym-1586105796668 | |
59, 60, 61, 62, 63,64 | Тренувальні вправи відокремлені другорядні члени речення. | Параграф 36 с. 238. Виконати вправи 424-427, 430, 435. Відеоурок wym-1586105818272 Відеоурок wym-1586105843492 |
Українська література
Завдання для учнів з 12.05-29.05.2020 Р.
65,66 | Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору. | Дати відповіді на запитання с. 284-285. | |
67 | КР (літературний диктант). З української прози (творчість В. Дрозда, Ю. Винничука). Український гумор та сатира. | Повторити вивчене про гумор та сатиру. | |
68 | ПЧ Євген Дудар «Червона шапочка» або «Лісова казка». | Прочитати твори ЄвгенаДудара «Червона шапочка» або «Лісова казка». | |
69 | Література рідного краю. Надія Гуменюк «Чого лелека високо живе», «Кульбабки та щедрики». | Написати есе «Письменник, якого я відкрив (відкрила) для себе у 8 класі». | |
70 | Урок-підсумок. Бесіда про твори, які вивчалися впродовж року й викликали найбільшу зацікавленість. | Література на літо для 9-го класу. |
Завдання для учнів з 27.04.- 08.05.2020 р.
61 | Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин. | Пояснити підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя. | |
62 | Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви. | Пропонувати свої варіанти розв’язання конфлікту у творі. Виписати афоризми з повісті, які запам’яталися. | |
63,64 | Валентин Чемерис «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення. | Виразно читати твір, коментувати, аналізувати ситуації та проблеми у творі. Підготовити характеристики героїв твору. Скласти план характеристики Галі (хлопці) й Вітька (дівчата). Відеоурок wym-1587914598143 |
8 клас Українська література | |||
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самостійного опрацювання |
Вацлавська Г. М. 0967083624 в Viber групі онлайн спілкування | 49 | Довженко О. - видатний український кінорежисер і письменник. «Ніч перед боєм» - твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців. | Знати біографію митця, вдумливо читати твір, визначити ідею твору. |
50 | Образи діда Платона і діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів. | Відеоурок wym-1586105917514 | |
51 | Бічуя Н. «Шпага Славка Беркути». Повість про школу і проблеми дорослішання, про роль батьків у виховані дітей. | Знати сюжет твору. | |
52-53 | Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілії Теслюк. «Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті. | Характеризувати образи героїв твору. Написати міні-твір «Що таке справжня дружба». | |
54 | Проблема особистості в сучасному світі. | Дочитати твір с. 220-240. Виконати завдання 1-12 с. 240. | |
55 | Особливості композиції твору. | Виписати з повісті невеликий опис природи або міста. | |
56 | Контрольна робота (твір-роздум «Що таке справжня дружба?»). З української прози (творчість М. Коцюбинського, О. Довженка, Н. Бічуя). | Вміти дискутувати про моральний вибір у житті. | |
57, 58 | Володимир Дрозд «Білий кінь Шептало». Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеосіблення. | с. 243-252. Повторити, що таке алегорія. Характеризувати коня. Чи варто сприймати цей твір як казкову оповідь? Що взяли Ви для себе з оповідання «Білий кінь Шептало»? Відеоурок wym-1586105941051 | |
59, 60 | Юрій Винничук «Місце для дракона». Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони». | с. 254-270 Дати розлогу відповідь на запитання «Чому «Місце для дракона» можна сприймати як повість про сучасний світ?»/ Відеоурок wym-1586105961983 |
Зарубіжна література
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
Кравчук О.М. 0968471726 запитання та онлайн спілкування у Viber групі | |||
47 | Історичні умови, філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму. | Підручник Стр. 236 -239 | |
48 | Мольєр– майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич». | Підручник С. 239 - 244 Освітній відеоролик . Мольєр, Жан Батіст Поклен, https://www.youtube.com/watch?v=zMbipjjSYbg | |
49 | «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення. | Буктрейлер https://www.youtube.com/watch?v=OAe51dQ20LQ Підручник С. 244 - 254 | |
50 | Основні образи комедії: пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін. | Написати сюжетний ланцюжок комедії «Міщанин-шляхтич» С. 254 відповіді на запитання |
51 | Контрольний твір за комедією Мольєра «Міщанин-шляхтич» | Опрацювати матеріал підручника с. 260 -262 та відповісти на запитання | |
52 | Антуан-де Сент Екзюпері «Маленький принц». Людські стосунки, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц». | Переглянути відео про письменника https://www.youtube.com/watch?v=TcKVxvC3RqY Прочитати текст казки-притчі с. 262 -265 Відповісти на запитання (с. 265) | |
53 | Художні образи казки-притчі «Маленький принц». | Прочитати текст казки-притчі с. 266 -270 Відповісти на запитання с. 270 | |
54 | Філософський зміст твору «Маленький принц». | Написати міні-твір «Яким має бути справжній друг». | |
55 | Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору як філософська метафора людського буття. | Опрацювати матеріал підручника с.271 -273 | |
56 | Художній конфлікт і можливості його подолання. Ознаки притчі у творі. | Прочитати с. 273 -276 - та написати сюжетний ланцюжок твору |
57 | Алегоричні образи повісті «Чайка Джонатан Лівінгстон».. | Виконати завдання за змістом повісті. | |
58 | Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана. | Виконати завдання за змістом повісті. | |
59 | Барбара Космовська(нар. 1958). «Буба: мертвий сезон». Художній світБ.Космовської. Батьки – діти, діди – онуки. | Виконати завдання за змістом роману | |
60 | Ідея поваги й любові до людини. Сімейні цінності у творі. | Виконати завдання за змістом роману | |
61 | Сучасна зарубіжна поезія. | Виразне читання віршів | |
62 | Контрольна робота з теми «Література 20 - 21 ст. « | ||
63 | Сучасна зарубіжна поезія. | Виразне читання віршів | |
64 | Позакласне читання. Шведр Оса Ган « Сни шовкопряда». | Відповісти на запитання за змістом повісті | |
65 | Позакласне читання. Ульф Старк « Диваки і зануди». | Виконати завдання за змістом роману | |
66 | Урок-роздум «Виховна роль літератури». | ||
67 | Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. | ||
68 | Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. |
Іноземна мова (Англійська мова)
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
Кравчук О.М. 0968471726 запитання та онлайн спілкування у Viber групі | 74 | Улюблені газети та журнали підлітків. | Підручник Exercise 1,2,3 (p. 194 - 195) Портал МійКлас Тренувальні вправи з теми |
75 | Читацькі інтереси. | Підручник Exercise5,6,7 (p.197) Портал Мій Клас Тренувальні вправи | |
76 | Підготовка статті до видавництва. | Підручник Exercise8 (p.198) Портал Мій Клас Тренувальні вправи | |
77 | Дитячі журнали. | Підручник Exercise 1,2(p.199) | |
78 | Підсумковий урок теми. | Портал Мій Клас Тренувальні вправи | |
79 | Велика Британія. | Підручник Exercise 1,2,3 (p.200 - 201) Відео урок. https://www.youtube.com/watch?v=3M4Kuejv5qI | |
80 | Об’єднане Королівство. | Відео урок (пояснення артиклів) https://www.youtube.com/watch?v=3zJQoQLCeNo Портал Мій Клас (тренувальні вправи артиклі) Відео урок. https://www.youtube.com/watch?v=TGL4hZJcHo0 |
81 | Північна Ірландія. Розвиток навичок аудіювання та читання. | Вправа 1 с. 203 - прослухати текст та вибрати правильну відповідь Вправа 3 с. 205 доповнити словосполучення | |
82 | Населення Великої Британії. Розвиток навичок читання та аудіювання. | Вправа 3а с. 206 прослухати текст про населення Британії та виконати вправу 3в - заповнити таблицю Вправа 7 с. 207 прослухати текст та доповнити речення | |
83 | Цікаві факти про Британію. Розвиток граматичних навичок (Present perfect passive) | Вправа 2, 3, 4 с. 209 письмово виконати вправи (використовуючи пасивний стан) Прослухати Chapter 1 аудіо книги “Jane Eyre” та виконати завдання | |
84 | Британія туристична. Розвиток граматичних навичок (Present perfect passive) | Вправа 5, 6, 7 с. 210 письмово виконати вправи (використовуючи пасивний стан) Вправа 8, 9 с. 211 письмово виконати вправи | |
85 | Географія та клімат королівства. Розвиток навичок читання та аудіювання. | Вправа 1, 2 с. 212 слухати та читати текст Вправа 3 с. 214 письмово відповісти на запитання Прослухати Chapter 2 аудіо книги “Jane Eyre” та виконати завдання | |
86 | Географія та клімат України. Розвиток навичок читання. | Вправа 4 с. 214 - читати та перекладати текст Вправа 5 с. 216 - письмово доповнити речення Вправа 6 с. 216 - скласти діалог | |
87 | Україна, її місцезнаходження. Розвиток навичок письма та аудіювання. | Вправа 6 с. 217 - написати факти про Україну за зразком Прослухати Chapter 3 аудіо книги “Jane Eyre” та виконати завдання |
88 | Клімат України. Підсумковий урок теми. | Вправа 8 с. 218 - слухати та читати текст Вправа 2 с. 220 - слухати і читати діалог Прослухати Chapter 4 аудіо книги “Jane Eyre” та виконати завдання | |
89 | Англомовні країни. Розвиток навичок письма. | Вправа 1, 2 с. 223 - читати Вправа 3 с. 224 - написати листа | |
90 | Мандрівка по географічній карті. | Прослухати аудіо запис нових слів та повторити Вправа 1, 2, 3 с. 225 | |
91 | Англія. Уельс. | Прослухати аудіо запис нових слів та повторити Вправа 5, 6, 7 с. 227 | |
92 | Стиль життя британців. | Прослухати аудіо запис нових слів та повторити Вправа 8, 9 с. 228 | |
93 | Шотландія. | Прослухати аудіо запис нових слів та повторити Вправа 10, 11, 12 с. 229 | |
94 | Велика Британія. | Прослухати аудіо запис нових слів та повторити Вправа 13, 14, 15 с. 230 | |
95 | Північна Ірландія. Розвиток навичок читання. | Вправа 1 с. 233 Вправа 2, 3, 4, 5 с. 236 |
Алгебра
Вчитель: Стадник Ігор Іванович 0967252571 | |||
№ | Тема | годин | Завдання |
46,47 | Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння | 2 | Підручник: пн21 Вправи №642, 646, 652, 654, 661 |
48,49 | Формула коренів квадратного р-ння | 3 | Підручник: пн22 Вправи №673, 676, 681, 685 |
50 | Теорема Вієта | 1 | Підручник: пн23 Вправи №706, 709, 714 |
Геометрія
Вчитель: Стадник Ігор Іванович 0967252571 | ||||
№ | Тема | годин | Завдання | |
46 | Многокутник та його елементи | 1 | Підручник: пн19 Вправи №647, 651, 653 | |
47 | Сума кутів опуклого многокутника | 1 | Вправи №652, 654, 655 | |
48 | Вписані та описані многокутники | 1 | Вправи №656, 660 | |
49 | Площа многокутника | 1 | Підручник: пн20 Вправи №669, 671, 677 | |
50 | Площа паралелограма, ромба | 1 | Підручник: пн21 Вправи №704,707, 710 |
Біологія
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самостійного опрацювання |
Савицька Х.П., запитання в Viber групі | 65 | Будова та функції репродуктивної системи. Статеві клітини. Запліднення. Менструальний цикл. | Підручник: Остапченко Л.І.- § 59,60; Страшко В.С. - §50-53 Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§ 53-55,56 ст.150. Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=ZlXgQI5_sks https://www.youtube.com/watch?v=VNc0IrzvAUc |
66 | Вагітність. Ембріональний період розвитку людини. Плацента, її функції. | Підручник: Остапченко Л.І.- § 61; Страшко В.С. - § 54,55 Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§ 56 ст.150-153 Інтернет-ресурс : https://naurok.com.ua/prezentaciya-individualniy-rozvitok-lyudini-107944.html Слайд 1- 41 | |
67 | Постембріональний розвиток людини. | Підручник: Остапченко Л.І.- § 62 Страшко В.С. - § 56 Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§ 58 Інтернет-ресурс: https://naurok.com.ua/prezentaciya-individualniy-rozvitok-lyudini-107944.html Слайд 42 - 60 | |
68 | Репродуктивне здоров’я. | Підручник: Остапченко Л.І.- § 62; повторити §20-62. Страшко В.С. - § 49 повторити §23-28,34-45,57- 95 Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§ 57 повторити § 23-29,35-43,53-89. Інтернет-ресурс ( презентація): https://naurok.com.ua/prezentaciya-reproduktivne-zdorov-ya-27839.html https://naurok.com.ua/reproduktivne-zdorov-ya-prezentaciya-73796.html | |
69 | Контрольна робота | Виконання контрольної роботи в групі у Viber ( 22.05.2020 в 12.05 год., час виконання – 45 хв.) | |
70 | Узагальнення. Цілісність організму людини. Взаємодія регуляторних систем організму. | Підручник: Остапченко Л.І.- ст. 281-283 |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самостійного опрацювання |
Савицька Х.П., запитання в Viber групі | 62 | Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції. | Підручник:Остапченко Л.І.- § 54; Страшко В.С. - §65,66 МатяшН.Ю., Шабатура М.Н. -§50,51 Інтернет-ресурс ( презентація): https://www.youtube.com/watch?v=YpfTmMMJuTI https://www.youtube.com/watch?v=qkit9HVe6Ws |
63 | Залози змішаної секреції. | Підручник: Остапченко Л.І.- § 55, ст. 253 – 254; Страшко В.С. - §67 Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§ 52 Інтернет-ресурс ( відео урок): https://vseosvita.ua/library/prezentacia-zalozi-zmisanoi-sekrecii-125752.html | |
64 | Профілактика захворювань ендокринної системи. Взаємодія регуляторних систем. Проект. Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика. | Підручник: Остапченко Л.І.- § 55 Страшко В.С. - § Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§ Інтернет-ресурс ( презентація): https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-biologi-dlya-8-klasu-na-temu-endokrinni-zalozi-organizmu-lyudini-profilaktika-zahvoryuvan-endokrinno-sistemi-86946.html https://www.youtube.com/watch?v=4tA5-AkbBVQ Проекти здати до 13.00год. 12.05.2020 |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самостійного опрацювання |
Савицька Х.П., запитання в Viber групі | 55 | Поняття про вищу нервову діяльність і її основні типи. Дослідницький практикум: Визначення типу вищої нервової діяльності та властивостей темпераменту. | Підручник: Остапченко Л.І.- §47ст..221 – 222; §51. Страшко В.С. - §77 МатяшН.Ю., Шабатура М.Н. -§87 У зошиті для практичних робіт виконати дослідницький практикум. Інтернет-ресурс (презентація): https://naurok.com.ua/prezentaciya-ponyattya-pro-vischu-nervovu-diyalnist-ta-osnovni-tipi-112062.html |
56 | Безумовні рефлекси. Інстинкти. Лабораторне дослідження: визначення реакції зіниць на світло. | Підручник: Остапченко Л.І.- § 47 ст..222 – 223; Страшко В.С. - §79 Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§74 Інтернет-ресурс (відео урок): https://www.youtube.com/watch?v=S0JGpQWRImk У зошитах для практичних робіт виконати лабораторне дослідження. | |
57 | Умовні рефлекси. | Підручник: Остапченко Л.І.- § 48; Страшко В.С. - §80,81 Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§75,76 Інтернет-ресурс (презентація): https://vseosvita.ua/library/prezentacia-umovni-ta-bezumovni-refleksi-ludini-127854.html | |
58 | Мова. Мислення та свідомість. | Підручник: Остапченко Л.І.- § 49; Страшко В.С. - §88.89 Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§81,82 Інтернет-ресурс (презентація): http://www.myshared.ru/slide/1130330/ | |
59 | Навчання та пам'ять. Лабораторне дослідження: дослідження різних видів пам’яті. | Підручник: Остапченко Л.І.- § 50; Страшко В.С. - §84 Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§78,79 У зошитах для практичних робіт виконати лабораторне дослідження. Інтернет-ресурс (презентація): https://ppt-online.org/157154 | |
60 | Біоритми. | Підручник: Остапченко Л.І.- § 52 ст. 240-241; Страшко В.С. - §87 Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§80 Інтернет-ресурс (презентація): https://ua-books.com.ua/prezentaciyi/2502-biorytmy-vnutrishnij-godynnyk-lyudyny-5251 | |
61 | Сон. | Підручник: Остапченко Л.І.- § 52 ст. 241-243; Страшко В.С. - §86 Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§80 Інтернет-ресурс (презентація): https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-son-ta-yogo-vidi-gigiena-snu-23126.html |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самостійного опрацювання |
Савицька Х.П., запитання в Viber групі, виконані завдання надсилати на електронну пошту krystynasav2019@gmail.com | 51 | Гігієна зору. | Підручник: Остапченко Л.І.-§ 43 ст..206 – 207; Страшко В.С. - §73 МатяшН.Ю., Шабатура М.Н. -§ У робочих зошитах записати повідомлення на тему: «Гігієна зору» |
52 | Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху. Лабораторне дослідження: вимірювання порогу слухової чутливості. | Підручник: Остапченко Л.І.- § 43 ст..206 – 207; Страшко В.С. - §74 МатяшН.Ю., Шабатура М.Н. -§70 У зошиті для практичних робіт виконати лабораторне дослідження: вимірювання порогу слухової чутливості ( дотримання техніки безпеки). | |
53 | Сенсорні системи смаку, нюху. | Підручник: Остапченко Л.І.- § 43 ст..206 – 207; Страшко В.С. - §75 МатяшН.Ю., Шабатура М.Н. -§72 Інтернет-ресурс ( презентація): https://naurok.com.ua/prezentaciya-nyuhova-i-smakova-sensorni-sistemi-111198.html | |
54 | Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю. Дослідницький практикум: дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри. | Підручник: Остапченко Л.І.- § 43 ст..206 – 207; Страшко В.С. - §76 МатяшН.Ю., Шабатура М.Н. -§71 У зошиті для практичних робіт виконати дослідницький практикум: дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри ( дотримання техніки безпеки). |
Географія
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самостійного опрацювання |
Савицька Х.П., запитання в Viber групі | 64 | Особливості природних умов і ресурсів Тернопільської області. | Конспектування матеріалів у групі Viber (он-лайн лекція) Інтернет-ресурс: https://naurok.com.ua/prezentaciya-geografiya-ternopilsko-oblasti-106150.html |
65 | Природокористування. Об’єкти природно-заповідного фонду області. | Конспектування матеріалів у групі Viber (он-лайн лекція) Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=IqNsKjRqg_U https://www.youtube.com/watch?v=C4Y_AkjEbRA https://www.youtube.com/watch?v=DSCA98hiPZs | |
66 | Кількість та структура населення Тернопільської області. Етнічний склад. Особливості зайнятості населення області. | Конспектування матеріалів у групі Viber (он-лайн лекція) | |
67 | Дослідження (екскурсія). Ознайомлення з об’єктами природи своєї місцевості. | Повторити матеріали конспектів. Віртуальна екскурсія: https://www.youtube.com/watch?v=L3BNhwg01J0 https://www.youtube.com/watch?v=uwkUgJ_vTLk https://www.youtube.com/watch?v=8caPu3LqYCs | |
68 | Урок контролю знань. | Виконання самостійна робота в групі у Viber ( 26.05.2020 в 14.00 год., час виконання – 45 хв.) | |
69 | Урок узагальнюючого повторення. |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самостійного опрацювання |
Савицька Х.П., запитання в Viber групі | 61 | Трудові ресурси. Кількість і якість трудових ресурсів. Економічно активне населення. Зайнятість населення. Проблеми зайнятості населення. | Підручник: - § 58; повторити §32-57 Інтернет-ресурс ( відео урок): https://www.slideshare.net/ssuser3cb7fa/ss-28173643 https://volna.org /ukrainskij_jazyk/trudovi_riesursi_i_trudovii_ potientsial _suspilstva.html https://naurok.com.ua/ prezentaciya-1-do-uroku- bezrobittya-i-zaynyatist-trudovih-resursiv-76056.html |
62 | Контрольна робота. | Виконання контрольної роботи в групі у Viber ( 05.05.2020 в 15.00,час виконання – 45хв) | |
63 | Географічне положення, адміністративно-територіальний устрій, історія формування і розвитку Тернопільської області. | Інтернет-ресурс: https://naurok.com.ua/ prezentaciya-geografiya-ternopilsko-oblasti-106150.html https://subject.com.ua/geographic/exam/43.html |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самостійного опрацювання |
Савицька Х.П., запитання в Viber групі | 54 | Статево – віковий склад населення світу й України. Тривалість життя населення. Практична робота № 11. Аналіз статево – вікових пірамід України та окремих країн світу. | Підручник: - § 50 У зошитах для практичних робіт виконати практичну роботу № 11. Інтернет-ресурс ( відео урок): https://www.youtube.com/watch?v=x8RfuTG3ib8 |
55 | Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення у світі й Україні. | Підручник: - § 52 ст. 254 -256. Інтернет-ресурс (презентація): https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-geografi-8-klas-gustota-naselennya-109333.html | |
56 | Міські і сільські населені пункти. Критерії їх розмежування в Україні та країнах світу. Класифікація міст за кількістю населення та функціями. | Підручник: - § 52 ст. 256 – 257. Інтернет-ресурс (презентація): https://vseosvita.ua/library/prezentacia-sistemi-rozselenna-ta-rozvitok-poselen-140367.html | |
57 | Міське і сільське населення. Урбанізація, причини, що її зумовлюють. Міські агломерації. Мегаполіси. Світові міста. Хибна урбанізація. | Підручник: - § 53,54 Інтернет-ресурс (презентація): https://naurok.com.ua/prezentaciya-urbanizaciya-miski-aglomeraci-27749.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-megapolisi-svitu-svitovi-mista-109730.html | |
58 | Етноси. Найпоширеніші мовні сім’ї. Однонаціональні та багатонаціональні країни. | Підручник: - § 55 Інтернет-ресурс (презентація): https://ppt-online.org/114304 | |
59 | Національний склад населення України: особливості та регіональні відмінності. Національні меншини та етнічні групи, основні райони їх розселення. | Підручник: - § 56. Інтернет-ресурс: https://www.slideshare.net/ssuser3cb7fa/ss-28169194 https://www.youtube.com/watch?v=ensvFcABPKU | |
60 | Релігія як явище культури. Світові релігії. Регіональні відмінності релігійних вірувань в Україні. | Підручник: - §57 Інтернет-ресурс (презентація): http://www.myshared.ru/slide/1057717/ https://gdz4you.com/prezentaciyi/inshi/svitovi-religiyi-19217/ |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання учням для самостійного опрацювання |
Савицька Х.П., запитання в Viber групі, виконані завдання надсилати на електронну пошту krystynasav2019@gmail.com | 50 | Природно-заповідні об’єкти своєї місцевості. | Підручник: §48 Інтернет-ресурс : http://pzf.land.kiev.ua/pzf-obl-19.html - Завдання: із переліку природно-заповідних об’єктів виписати у робочі зошити об’єкти, що знаходяться у межах нашого району. https://ua.igotoworld.com/ua/poi_object/68479_zapovednik-medobory.htm https://ua.igotoworld.com/ua/poi_object/11534_dniester-canyon.htm https://ua.igotoworld.com/ua/poi_object/68648_svyataya-gora-polupanovka.htm Дослідження. Зміни природи своєї місцевості під впливом діяльності людини ( у робочому зошиті). |
51 | Урок контролю знань. | Підручник: - повторити § 36 - 48 | |
52 | Кількість населення в світі та Україні. Чинники,що впливають на кількість населення: природний рух, міграції. Зміна кількості населення в світі та Україні. Регіональні відмінності демографічних процесів.Демографічна політика. | Підручник: - § 49 Інтернет-ресурс (презентація): https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-geografi-na-temu-kilkist-naselennya-v-sviti-ta-v-ukra-ni-chinniki-scho-vplivayut-na-kilkist-naselennya-dlya-8-klasu-16150.html | |
53 | Механічний рух населення: причини і види міграцій, основні напрямки міграційних потоків в світі та Україні. Українська діаспора. Міграційна політика. | Підручник: - § 51 Інтернет-ресурс (презентація): https://naurok.com.ua/prezentaciya-mehanichniy-ruh-naselennya-87294.html |
Фізика
Стадник Ігор Іванович 0967252571
46 | Закон Ома для ділянки кола | 1 | Підручник: §30 Відповіді на запитання |
47,48 | Послідовне з’єднання провідників | 2 | Підручник: §31 Відповіді на запитання |
49,50 | Паралельне з’єднання провідників | 2 | Підручник: §32 Відповіді на запитання |
Хімія
Завдання для учнів на період з 27 квітня по 29 травня 2020 р.
ПІБ учителя | № уроку/ Дата уроку | Зміст навчального матеріалу | Завдання для учнів на самоопрацювання |
Пришляк А. М. | 62 28.04.2020 р. | Розв’язування експериментальних задач. Лабораторний дослід № 7. Розв’язування експериментальної задачі на прикладі реакції обміну. | Відеоурок лабораторного досліду wym-1587907616050 Оформлення лабораторного досліду за посиланнямwym-1587907581904 |
63 05.05.2020 р. | Практична робота № 3. Розв’язування експериментальних задач | Оформлення практичної роботи wym-1587907655735 | |
64 08.05.2020р. | Розв’язування розрахункових задач за хімічними рівняннями | Конференція в групі Viber | |
65 12.05.2020р. | Підсумкова контрольна робота | Аналіз контрольної роботи | |
66 15.05.2020р. 67 19.05.2020р. | Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. вплив довкілля і здоров'я людини. Захист навчальних проектів. 7. Неорганічні речовини - представники основних класів у будівництві й побуті. 8. Хімічний склад і використання мінералів. 9. Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров'я людини. | Конференція в групі Viber Переглянути презентацію wym-1589481767319 Виконати у робочому зошиті завдання із 3,10,15,17. Виконати навчальний проект обравши тему. | |
68 22.05.2020р. | Розв'язування розрахункових задач | ||
69 26.05.2020р. 70 29.05.2020р. | Узагальнення та ситематизація знань з теми "Основні класи неорганічних сполук" Підсумковий урок. |
ПІБ | № уроку | Зміст навчального матеріалу | Завдання для учнів на самоопрацювання |
Пришляк А. М. 0978123544; електронна пошта : ant.ros.sh@ukr.net. Спілкування в групі онлайн Viber. | 51 (20 березня 2020 р.) | Хімічні властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія з кислотами, кислотними оксидами,солями | Підручник §31 ( теоретичний матеріал ст.169-171). Вправи 7-11 ст.173. Лабораторний дослід № 2 : Взаємодія лугів з кислотами в розчині. Відеофрагмент досліду переглянути за посиланням: wym-1584280839862 |
52 (24 березня 2020 р.) | Хімічні властивості нерозчинних основ:взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання. Заходи безпеки під час роботи з лугами. | Підручник §31 ( теоретичний матеріал ст.169-171). Вправи 12-14 ст.173-174. Тренувальні вправи на платформі «МІЙКЛАС» Хімічні властивості основ wym-1584280881606 | |
53 (27 березня 2020 р.) | Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами (в розчині, при сплавлянні) | Підручник §31 (теоретичний матеріал ст.169-171). Тренувальні вправи за посиланням: wym-1584280917491 | |
54 (31 березня 2020 р.) | Розв’язування розрахункових задач | Підручник §30 (теоретичний матеріал ст.161-166). Тренувальні вправи на платформі «МІЙКЛАС» Розрахунки за хімічними рівняннями wym-1584280949178 | |
55 (03 квітня 2020 р.) | Розв’язування розрахункових задач | Підручник §30 (теоретичний матеріал ст. 161-166). Виконати тренувальні вправи за вкладенням |
ПІБ учителя | № уроку / Дата уроку | Зміст навчального матеріалу | Завдання для учнів на самоопрацювання |
Пришляк А. М | 56 07.04.2020р. | Узагальнення та систематизація знань про оксиди, основи, кислоти | |
57 10.04.2020 р. | Фізичні властивості середніх солей. | Відеоурок за посиланням wym-1586372823118 Підручник § 33 (теоретичний матеріал ст. 182-185) Виконати вправи № 2,14,21 ст.185-189. | |
58 14.04.2020 р. | Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями. | Підручник § 33 (теоретичний матеріал ст.182-185) Лабораторний дослід: 4. Взаємодія металів із солями у водному розчині. wym-1586698024809 5. Взаємодія солей з лугами у водному розчині. wym-1586698663125 6. Реакція обміну між солями в розчині. wym-1586699138610 | |
59 17.04.2020 р. | Практична робота Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук | Оформлення практичної роботи за посиланням wym-1586699870908 | |
60 21.04.2020 р. | Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук | Відеоурок за посиланням: wym-1587370569318 Підручник § 39 (теоретичний матеріал ст.207-208) Виконати вправи № 2,3,11 ст. 209-210. | |
61 24.04.2020 р. | Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук | Повторити §34-38 | |
Інформатика
Стадник Ігор Іванович 0967252571
49,50 | Відображення базових графічних примітивів | 2 | Завдання у Viber групі |
51 | Практична робота | 1 | |
52 | Посилання на комірки та діапазони комірок | 1 | |
53 | Встановлення параметрів та друк сторінки | 1 | |
54 | Розв’язання задач на обчислення |
Історія України
47 (28 квітня) | Наш край у другій половині XVII – XVIIIст. | Перегляд відео :wym-1588058946080 Повторення теми для уроку узагальнення. | |
48 (5 травня) | Урок узагальненні і систематизація навчальних досягнень учнів із теми УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В 20 – 90-Х РОКАХ XVIII СТ. | Проходимо тестування:wym-1588058965199 | |
49 (12 травня) | Здобутки українського суспільства. Особливості суспільного життя України XVI – XVIIIст. Внесок України у формування європейської цивілізації. | Перегляд відео:wym-1588059015278 wym-1588059077282 | |
50 (19 травня) | Практичне заняття. Місце тогочасної України в загальноєвропейських політичних, господарських, культурних процесах. | На основі вивченого матеріалу підготувати повідомлення «Місце тогочасної України в загальноєвропейських політичних, господарських, культурних процесах» , надрукувати у Wordі і переслати мені на електрону пошту dusanovska89@gmail.com або Viber. | |
51 (26 травня) | Урок узагальнення до курсу ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ЕПОХИ РАНЬОГО НОВОГО ЧАСУ. | Проходимо тестування: wym-1588059116990 |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самостійного опрацювання |
Дусановська Г.В. 0684211469 в Viber групі онлайн спілкування | 42 (24 березня) | Колонізація Півдня України. Підкорення Кримського ханства | Повторити параграф 33 з підручника на ст. 220 – 225 Перегляд відео:wym-1585850703293 |
43 (31 березня) | Правобережна Україна. Гайдамаки. Коліївщина. Буковина, Східна Галичина, Закарпаття. Рух опришків. | Опрацювати параграф 34 з підручника на ст. 226 – 232. Підготувати коротке повідомлення на тему «Суспільно – політична ситуація в Правобережній Україні та західноукраїнських землях наприкінці XVIII ст.» Перегляд відео: wym-1585850731201 | |
44 (7 квітня) | Поділи Речі Посполитої: зміни у становищі Правобережної України та західноукраїнських землях. | Опрацювати пункт 4 з параграфа 34 на ст. 231 з підручника. Перегляд відео: wym-1585850764334 | |
45 (14 квітня) | Освіта і наука. Києво – Могилянська академія. | Опрацювати параграф 35 з підручника. Перегляд відео: wym-1585850829886 | |
46(21 квітня) | Архітектура. Образотворче мистецтво. Музика у XVII – XVIII ст. | Опрацювати параграф 36 з підручника. Перегляд відео: wym-1585850894609 |
Всесвітня історія
31 (28 квітня) | Міжнародні відносини. Війна за іспанську спадщину, війна за австрійську спадщину. Семилітня війна. Поділи Речі Посполитої. Початок боротьби за спадщину Османської імперії. | Опрацювати параграф 24 з підручника Перегляд відео: wym-1588059164494 проходимо тестування wym-1588059185616 | |
32 (5 травня) | Колонії Великої Британії в Північній Америці. Декларація незалежності. Війна за незалежність. Утворення США. Конституція США. | Опрацювати параграф 25 з підручника Перегляд відео : wym-1588059218192 Проходимо тестування wym-1588059236241 | |
33 (12 травня) | Практичне заняття. Відображення ідей Просвітництва в Декларації незалежності Сполучених Штатів Америки. | Виконати практичну роботу на ст 223 Тема: Особливості державного устрою США. Визначте особливості державного устрою на основі Конституції США. Підготуйте повідомлення або презентацію за темою і результат відправте мені на перевірку. | |
34 (19 травня) | Урок узагальнення і систематизації навчальних досягнень учнів із теми ЕПОХА ПРОСВІТНИЦТВА. | Проходимо тестуванн: wym-1588059254896 | |
35 (26 травня) | Урок узагальнення до курсу СВІТ XV – XVIII СТ. | Проходимо тестуваня wym-1588235529609 |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самостійного опрацювання |
Дусановська Г.В. 0684211469 в Viber групі онлайн спілкування | 26 (24 березня) | Економічний занепад та політична криза в Речі Посполитій (друга половина XVII – XVIIIст.) | Опрацювати параграф 19 із підручника на ст. 145-154. |
27 (31 березня) | Індія. Держава Великих Моголів. Бабур, Акбар. Перське царство Сефевидів. Китай. Манжурське завоювання. Династія Цин. Японія. Сьогунат Токугави. | Опрацювати параграф 27 -28 Перегляд відео: відео нажаль на російській, хто розуміє можете переглянути, інформація дійсно цікава. wym-1585851083213 wym-1585851100834 | |
28 (7 квітня) | Урок узагальнення і систематизація навчальних досягнень учнів із теми : «Османська імперія. Країни східної Європи в XVI – першій половині XVIII ст. » | Пройти тест: wym-1585851126023 | |
29 (14 квітня) | Розділ: ЕПОХА ПРОСВІТНИЦТВА. Початок індустріальної революції та її вплив на життя різних верств населення. Просвітництво. Енциклопедисти. Масони. Класицизм. | Опрацювати параграф 22 з підручника. Перегляд відео: wym-1585851149010 | |
30 (21 квітня) | Освідчений абсолютизм. Володіння австрійських Габсбургів. Марія Терезія. Йосиф ІІ. Королівство Прусія. Фрідріх ІІ. Російська імперія. Єлизавета І. Катерина ІІ. | Опрацювати параграф 23 з підручника. Перегляд відео: wym-1585851180917 |
Трудове навчання
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для самоопрацювання |
Струхманчук В.П. 0987357822 Запитання у Viber групі | Технологічна картка на виготовлення виробу. | Скласти технологічну картку на виготовлення шпаківні, розміри і форму беремо довільні. | |
Зразок для прикладу технологічної картки. Інтернет ресурс: http://ito.vspu.net/ENK/2011-2012/TIMTPN/rob_stud_2012/2013/Barchuna/page-18.html |
Фізична культура
Фізична культура
Завдання для опрацювання та виконання вдома.
Дорогі діти !
Ніщо так не руйнує організм , як тривала фізична бездіяльність. Тому під час тривалого користування комп’ютером, гаджетами, телефонами робіть перерви і виконуйте фізичні вправи та спеціальні вправи тенісиста які я вам пропоную. І звичайно не всі підряд.
Доброго вам здоров’я!
Клас | № п/п | Домашні завдання з фізичної культури |
Модуль «Настільний теніс» | ||
8 | 1 | Різновиди ходьби та бігу ( біг на місці) |
2 | Загальнорозвиваючі вправи. | |
3 | Спеціальні фізичні вправи: присідання, стрибкові вправи, переміщення. Вправи для м'язів рук і плечового пояса: 1. В. п. - упор лежачи. Згинання і розгинання рук. 2. В. п. - теж саме, тільки ноги на підвищеній опорі. 3. В. п. - теж саме, тільки долаючи опір, що надається партнером . 4. В. п. - вис. лежачи. Підтягування у висі лежачи. В кості «перекладини» використовується металева, або дерев'яна жердина (довжиною 80 - 100 см.) достатньої міцності. 5. В. п. - стоячи зігнувшись, наступивши на зложений у декілька разів гумовий бинт, утримуючи за кінці. Згинання і розгинання рук. 6. В. п. - упор стоячи руки в сторони на двох столах. Рух тіла вниз-вверх. Напруженість м'язів регулюється відстанню між столами . 7. В. п. - сидячи за столом поставити руху ліктем на стіл, захопити кисть партнера (мал. 36). Боротьба рухами: 1-й варіант - стараємося притиснути руку партнера до столу; 2 варіант -стараємося розгорнути руку партнера. Вправа виконується як і лівою, так і правою. 8. В. п. - стоячи ноги на ширині плечей, руки вперед. Рухи рук вверх-низ, долаючи натяги гумового бинта, утримування ногами . 9. В. п. - стоячи ноги на ширині плечей, нахилитися, руки вверх, утримати за кінцями гумового бинта, закріпленого за трубкою або дерев'яну ручку. Рухи рук вверх-низ, вліво-вправо. Імітаційні вправи з ракеткою і без у рівному темпі перед дзеркалом. | |
4 | Жонглювання м’ячем для настільного тенісу на місці, в русі, біля стіни (шафи, дверей) | |
5 | Повторити основні правила гри «Настільний теніс» | |
6 | Проглядати відеофільми з навчання різних прийомів техніки гри. |
Основи здоров'я
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для самоопрацювання |
Струхманчук В.П. 0987357822 Запитання у Viber групі | 25 | Мотоцикл і безпека. Правила для мотоциклістів та пасажирів. | Підручник §19-20 ст. 122-127 Виконати вправу в зошиті ст. 25-28. |
26 | Екологічна безпека. Забруднення навколишнього середовища. Питна вода і здоров’я. | Підручник §21 ст. 133-134 Виконати в зошиті попередні вправи. | |
27 | Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я… | Підручник §22 ст. 134-139 | |
28 29 | Вплив забруднення ґрунтів на здоров’я. Соціальна безпека | Підручник §23 ст. 145-149 Підручник п. 24 | |
30 | Захист від кримінальних небезпек. Самооборона і її межі. | Підручник §25- 26. Виконати в зошиті попередні вправи. | |
31 | Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність. | Підручник §26 ст.163 | |
32 | Небезпека залучення до деструктивних соціальних угрупувань. | Підручник §27 ст. 167. Виконати вправи ст.28-30 | |
33 | Інформаційна безпека | П. п.28 ст.173 | |
34- 35 | Онлайн безпека для попередження сексуального насильства та зловживань. | П. п.28 ст. 176 Представити практичні роботи для перевірки. |
Мистецтво
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для самоопрацювання |
Струхманчук В.П. 0987357822 Запитання у Viber групі | 25 | Стиль класицизму. | Підручник §23 ст.180 |
26 | Живопис і мода класицизму. | Підручник §24 ст.190 | |
27 | Музика і театр епохи класицизму. | Підручник §25 ст.197 | |
28 | Українські пам’ятки класицизму. | Підручник §26 ст.206 Виконати ескіз архітектурної споруди даного стилю. | |
29 | Стиль романтизм. | Підручник §27 ст.212 | |
30 | Стиль романтизму у живопису. | Підручник §28 ст.220 | |
31 | Романтизм в музиці і театрі. | Підручник §29 ст.229 | |
32 | Стиль реалізм. Архітектура, скульптура. | Підручник §30 ст. 239 Намалювати архітектурну споруду даного стилю.(графіка). | |
33 | Стиль реалізм. Живопис. Музичне мистецтво. | Підркчник §31 ст.247 | |
34-35 | Стилі в живописі. | Віртуальна мандрівка по музеях світу. |
Основи християнської етики
ПІБ вчителя | Дата уроку | № уроку | Тема уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
Пука О. В., 0977937644 | 23.03. 2020 р. | 23 | Не свідчи неправдиво на ближнього твого | Опрацювати урок 23 у підручнику wym-1584476354040 |
30.03. 2020 р. | 24 | Добре ім’я людини. Знеславлення доброго імені , честі, слави наших ближніх: поширення неправдивої інформації, несправедлива критика, обмова, осуд, підозра, наклеп, приниження людської гідності. Обов’язок виправити заподіяну шкоду. | Опрацювати урок 24 у підручнику |
06.04. 2020 р. | 25 | Не пожадай того, що є власністю ближнього твого. | Опрацювати урок 25 у підручнику, виконати завдання 7, 8 ст. 133, пройти тест за посиланням wym-1587488227443. | |
13.04.2020 р. | 26 | Заповіді Любові | Прочитати урок 27 у підручнику, виконати завдання 1 ст. 137. | |
27.04.2020 р. | 27 | Взаємозв’язок між заповідями Божими і Заповідями Любові | Опрацювати урок 28 у підручнику, виконати завдання 7, 8 ст. 148-149, пройти тест за посиланням wym-1587488257017. | |
04.05.2020 р. | 28 | Ісус Христос - учитель та виконавець Заповіді любові | Опрацювати урок 29 у підручнику, виконати завдання 8 ст 155, переглянути презентацію wym-1588186847927 | |
18.05.2020 р. | 29 | Життя Ісуса Христа - досконалий приклад виконання Заповіді любові. | Опрацювати 30 урок ст.156-161 | |
25.05.2020 р. | 30 | Хто любить Бога, той виконує Заповіді Його. | Опрацювати 31 урок ст. 161-163. Написати твір-роздум: "Як провести канікули за Заповідями Божими?" |
Креслення
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для самоопрацювання |
Струхманчук В.П. 0987357822 Запитання у Viber групі | 26 | Складальне креслення, призначення та його зміст. | Підручник §11 |
27 | З’єднання деталей. Види з’єднань. Болтове з’єднання. Шпонкове з’єднання. | Підручник §12 Накреслити Рис. 213 ст.172 М 2:1 | |
28 | Особливості виконання складальних креслень. Умовності та спрощення… | Підручник §13 Накреслити Рис. 222 ст.177 М 2:1 | |
29 | Деталювання складальних креслень. | Підручник §14,1 | |
30 | Послідовність деталювання. Виконання деталювання. | Підручник §14,2-14,3 Накреслити Рис.239 (в) | |
31 | Топографічне креслення. | Підручник §15. | |
32 | Будівельне креслення. Загальні відомості | Підручник §16,1 | |
33 | Умовні зображення та позначення на будівельних кресленнях. | Підручник §16,2 Накреслити план власного будинку. (горизонтальний розріз). | |
34 | Загальні відомості про схеми. Підведення підсумків. | Підручник §17. |
Коментарi