Українська мова

завдання для учнів з 12.05-29.05.2020 р.

67Контрольна робота. Диктант.Повторити вивчене про відокремлені і уточнювальні члени речення.
68Робота над помилками, допущеними у диктанті. Повторення в кінці року відомостей про словосполучення і просте речення.Виконати вправи 459, 461.
69,70Повторення в кінці року відомостей про словосполучення і просте речення.Виконати вправи 460, 463, 468, 472.
71,72Повторення в кінці року відомостей про словосполучення і просте речення.Виконати вправи 475, 477.

Завдання для учнів з 27.04-08.05. 2020 р.

64 Тренувальні вправи відокремлені другорядні члени речення. Параграф 36 с. 238. Виконати вправи 424-427, 430, 431, 432-434, 435.
Відеоурок wym-1587914824834
Відеоурок wym-1587914840766
65,66 Уточнювальні члени речення. Розділові знаки при них. с. 248. Виконати вправи 449, 452, 454.
Відеоурок wym-1587914857715
8 клас Українська мова
ПІБ учителя № уроку Зміст уроку Завдання для учнів для самостійного опрацювання
Вацлавська Г. М. 0967083624 в Viber групі онлайн спілкування 50 Речення зі звертаннями. Звертання поширені і непоширені. С. 200. Виконати вправи 350-360. Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=gPBkC9FazOA
51 Розділові знаки при звертанні. Виконати вправи 370-380.
52 Вставні слова (словосполучення, речення). С. 214. Виконати вправи 381-388. Відеоурок
wym-1586105710979
53 Розділові знаки при вставних словах. Виконати вправи 289-394.
54 УРМ. Інтерв’ю у публіцистичному стилі. с. 210-21. Виконати вправи 377.
55 Групи вставних слів і словосполучень зазначенням. Написати твір-роздум «Техніка в моєму житті» з використанням вставних слів.
56 Контрольна робота (тестові завдання). Речення з однорідними членами, зі звертаннями, вставними словами. Тестові завдання. Варіант 1.
wym-1586105738960
57 Речення з відокремленими членами. Поняття про відокремлення. Параграф 34 с. 224. Виконати вправи 399-400. Відеоурок
wym-1586105778470
58 Відокремлені другорядні члени речення. Розділові знак при відокремлених членах речення. Параграф 35 с. 233. Виконати вправи 414-416. Відеоурок wym-1586105796668
59, 60, 61, 62, 63,64 Тренувальні вправи відокремлені другорядні члени речення. Параграф 36 с. 238. Виконати вправи 424-427, 430, 435. Відеоурок
wym-1586105818272
Відеоурок
wym-1586105843492

Українська література

Завдання для учнів з 12.05-29.05.2020 Р.

65,66Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору.Дати відповіді на запитання с. 284-285.
67КР (літературний диктант). З української прози (творчість В. Дрозда, Ю. Винничука). Український гумор та сатира.Повторити вивчене про гумор та сатиру.
68ПЧ Євген Дудар «Червона шапочка» або «Лісова казка».Прочитати твори ЄвгенаДудара «Червона шапочка» або «Лісова казка».
69Література рідного краю. Надія Гуменюк «Чого лелека високо живе», «Кульбабки та щедрики».Написати есе «Письменник, якого я відкрив (відкрила) для себе у 8 класі».
70Урок-підсумок. Бесіда про твори, які вивчалися впродовж року й викликали найбільшу зацікавленість.Література на літо для 9-го класу.

Завдання для учнів з 27.04.- 08.05.2020 р.

61 Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин. Пояснити підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя.
62 Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви. Пропонувати свої варіанти розв’язання конфлікту у творі. Виписати афоризми з повісті, які запам’яталися.
63,64 Валентин Чемерис «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення. Виразно читати твір, коментувати, аналізувати ситуації та проблеми у творі. Підготовити характеристики героїв твору. Скласти план характеристики Галі (хлопці) й Вітька (дівчата).
Відеоурок wym-1587914598143
8 клас Українська література
ПІБ учителя № уроку Зміст уроку Завдання для учнів для самостійного опрацювання
Вацлавська Г. М. 0967083624 в Viber групі онлайн спілкування 49 Довженко О. - видатний український кінорежисер і письменник. «Ніч перед боєм» - твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців. Знати біографію митця, вдумливо читати твір, визначити ідею твору.
50 Образи діда Платона і діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів. Відеоурок wym-1586105917514
51 Бічуя Н. «Шпага Славка Беркути». Повість про школу і проблеми дорослішання, про роль батьків у виховані дітей. Знати сюжет твору.
52-53 Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілії Теслюк. «Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті. Характеризувати образи героїв твору. Написати міні-твір «Що таке справжня дружба».
54 Проблема особистості в сучасному світі. Дочитати твір с. 220-240. Виконати завдання 1-12 с. 240.
55 Особливості композиції твору. Виписати з повісті невеликий опис природи або міста.
56 Контрольна робота (твір-роздум «Що таке справжня дружба?»). З української прози (творчість М. Коцюбинського, О. Довженка, Н. Бічуя). Вміти дискутувати про моральний вибір у житті.
57, 58 Володимир Дрозд «Білий кінь Шептало». Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеосіблення. с. 243-252. Повторити, що таке алегорія. Характеризувати коня. Чи варто сприймати цей твір як казкову оповідь? Що взяли Ви для себе з оповідання «Білий кінь Шептало»? Відеоурок
wym-1586105941051
59, 60 Юрій Винничук «Місце для дракона». Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони». с. 254-270 Дати розлогу відповідь на запитання «Чому «Місце для дракона» можна сприймати як повість про сучасний світ?»/ Відеоурок wym-1586105961983

Зарубіжна література

ПІБ учителя № уроку Зміст уроку Завдання для учнів для самоопрацювання
Кравчук О.М. 0968471726 запитання та онлайн спілкування у Viber групі
47 Історичні умови, філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму. Підручник Стр. 236 -239
48 Мольєр– майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич». Підручник С. 239 - 244

Освітній відеоролик . Мольєр, Жан Батіст Поклен, https://www.youtube.com/watch?v=zMbipjjSYbg
49 «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення. Буктрейлер https://www.youtube.com/watch?v=OAe51dQ20LQ

Підручник С. 244 - 254
50 Основні образи комедії: пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін. Написати сюжетний ланцюжок комедії «Міщанин-шляхтич»

С. 254 відповіді на запитання
51 Контрольний твір за комедією Мольєра «Міщанин-шляхтич» Опрацювати матеріал підручника с. 260 -262 та відповісти на запитання
52 Антуан-де Сент Екзюпері «Маленький принц». Людські стосунки, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц». Переглянути відео про письменника https://www.youtube.com/watch?v=TcKVxvC3RqY
Прочитати текст казки-притчі с. 262 -265
Відповісти на запитання (с. 265)
53 Художні образи казки-притчі «Маленький принц». Прочитати текст казки-притчі с. 266 -270
Відповісти на запитання с. 270
54 Філософський зміст твору «Маленький принц». Написати міні-твір «Яким має бути справжній друг».
55 Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору як філософська метафора людського буття. Опрацювати матеріал підручника с.271 -273
56 Художній конфлікт і можливості його подолання. Ознаки притчі у творі. Прочитати с. 273 -276 - та написати сюжетний ланцюжок твору
57 Алегоричні образи повісті «Чайка Джонатан Лівінгстон».. Виконати завдання за змістом повісті.
58 Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана. Виконати завдання за змістом повісті.
59 Барбара Космовська(нар. 1958). «Буба: мертвий сезон». Художній світБ.Космовської. Батьки – діти, діди – онуки. Виконати завдання за змістом роману
60 Ідея поваги й любові до людини. Сімейні цінності у творі. Виконати завдання за змістом роману
61 Сучасна зарубіжна поезія. Виразне читання віршів
62 Контрольна робота з теми «Література 20 - 21 ст. «
63 Сучасна зарубіжна поезія. Виразне читання віршів
64 Позакласне читання. Шведр Оса Ган « Сни шовкопряда». Відповісти на запитання за змістом повісті
65 Позакласне читання. Ульф Старк « Диваки і зануди». Виконати завдання за змістом роману
66 Урок-роздум «Виховна роль літератури».
67 Узагальнення та систематизація навчального матеріалу.
68 Узагальнення та систематизація навчального матеріалу.

Іноземна мова (Англійська мова)

ПІБ учителя № уроку Зміст уроку Завдання для учнів для самоопрацювання
Кравчук О.М. 0968471726 запитання та онлайн спілкування у Viber групі 74 Улюблені газети та журнали підлітків. Підручник Exercise 1,2,3 (p. 194 - 195) Портал МійКлас Тренувальні вправи з теми
75 Читацькі інтереси. Підручник Exercise5,6,7 (p.197) Портал Мій Клас Тренувальні вправи
76 Підготовка статті до видавництва. Підручник Exercise8 (p.198) Портал Мій Клас Тренувальні вправи
77 Дитячі журнали. Підручник Exercise 1,2(p.199)
78 Підсумковий урок теми. Портал Мій Клас Тренувальні вправи
79 Велика Британія. Підручник Exercise 1,2,3 (p.200 - 201) Відео урок.
https://www.youtube.com/watch?v=3M4Kuejv5qI
80 Об’єднане Королівство. Відео урок (пояснення артиклів)
https://www.youtube.com/watch?v=3zJQoQLCeNo
Портал Мій Клас (тренувальні вправи артиклі) Відео урок.
https://www.youtube.com/watch?v=TGL4hZJcHo0
81 Північна Ірландія. Розвиток навичок аудіювання та читання. Вправа 1 с. 203 - прослухати текст та вибрати правильну відповідь Вправа 3 с. 205 доповнити словосполучення
82 Населення Великої Британії. Розвиток навичок читання та аудіювання. Вправа 3а с. 206 прослухати текст про населення Британії та виконати вправу 3в - заповнити таблицю Вправа 7 с. 207 прослухати текст та доповнити речення
83 Цікаві факти про Британію. Розвиток граматичних навичок (Present perfect passive) Вправа 2, 3, 4 с. 209 письмово виконати вправи (використовуючи пасивний стан) Прослухати Chapter 1 аудіо книги “Jane Eyre” та виконати завдання
84 Британія туристична. Розвиток граматичних навичок (Present perfect passive) Вправа 5, 6, 7 с. 210 письмово виконати вправи (використовуючи пасивний стан) Вправа 8, 9 с. 211 письмово виконати вправи
85 Географія та клімат королівства. Розвиток навичок читання та аудіювання. Вправа 1, 2 с. 212 слухати та читати текст Вправа 3 с. 214 письмово відповісти на запитання Прослухати Chapter 2 аудіо книги “Jane Eyre” та виконати завдання
86 Географія та клімат України. Розвиток навичок читання. Вправа 4 с. 214 - читати та перекладати текст Вправа 5 с. 216 - письмово доповнити речення Вправа 6 с. 216 - скласти діалог
87 Україна, її місцезнаходження. Розвиток навичок письма та аудіювання. Вправа 6 с. 217 - написати факти про Україну за зразком Прослухати Chapter 3 аудіо книги “Jane Eyre” та виконати завдання
88 Клімат України. Підсумковий урок теми. Вправа 8 с. 218 - слухати та читати текст Вправа 2 с. 220 - слухати і читати діалог Прослухати Chapter 4 аудіо книги “Jane Eyre” та виконати завдання
89 Англомовні країни. Розвиток навичок письма. Вправа 1, 2 с. 223 - читати Вправа 3 с. 224 - написати листа
90 Мандрівка по географічній карті. Прослухати аудіо запис нових слів та повторити Вправа 1, 2, 3 с. 225
91 Англія. Уельс. Прослухати аудіо запис нових слів та повторити Вправа 5, 6, 7 с. 227
92 Стиль життя британців. Прослухати аудіо запис нових слів та повторити Вправа 8, 9 с. 228
93 Шотландія. Прослухати аудіо запис нових слів та повторити Вправа 10, 11, 12 с. 229
94 Велика Британія. Прослухати аудіо запис нових слів та повторити Вправа 13, 14, 15 с. 230
95 Північна Ірландія. Розвиток навичок читання. Вправа 1 с. 233 Вправа 2, 3, 4, 5 с. 236

Алгебра

Вчитель: Стадник Ігор Іванович 0967252571
Тема годин Завдання
46,47 Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння 2 Підручник: пн21 Вправи №642, 646, 652, 654, 661
48,49 Формула коренів квадратного р-ння 3 Підручник: пн22 Вправи №673, 676, 681, 685
50 Теорема Вієта 1 Підручник: пн23 Вправи №706, 709, 714

Геометрія

Вчитель: Стадник Ігор Іванович 0967252571
Тема годин Завдання
46 Многокутник та його елементи 1 Підручник: пн19 Вправи №647, 651, 653
47 Сума кутів опуклого многокутника 1 Вправи №652, 654, 655
48 Вписані та описані многокутники 1 Вправи №656, 660
49 Площа многокутника 1 Підручник: пн20 Вправи №669, 671, 677
50 Площа паралелограма, ромба 1 Підручник: пн21 Вправи №704,707, 710

Біологія

ПІБ учителя № уроку Зміст уроку Завдання учням для самостійного опрацювання
Савицька Х.П., запитання в Viber групі 65 Будова та функції репродуктивної системи. Статеві клітини. Запліднення. Менструальний цикл. Підручник:
Остапченко Л.І.- § 59,60; Страшко В.С. - §50-53 Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§ 53-55,56 ст.150.

Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=ZlXgQI5_sks

https://www.youtube.com/watch?v=VNc0IrzvAUc
66 Вагітність. Ембріональний період розвитку людини. Плацента, її функції. Підручник:
Остапченко Л.І.- § 61; Страшко В.С. - § 54,55 Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§ 56 ст.150-153

Інтернет-ресурс : https://naurok.com.ua/prezentaciya-individualniy-rozvitok-lyudini-107944.html

Слайд 1- 41
67 Постембріональний розвиток людини. Підручник:
Остапченко Л.І.- § 62 Страшко В.С. - § 56
Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§ 58

Інтернет-ресурс: https://naurok.com.ua/prezentaciya-individualniy-rozvitok-lyudini-107944.html

Слайд 42 - 60
68 Репродуктивне здоров’я. Підручник:
Остапченко Л.І.- § 62; повторити §20-62. Страшко В.С. - § 49 повторити §23-28,34-45,57- 95
Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§ 57
повторити § 23-29,35-43,53-89.

Інтернет-ресурс ( презентація): https://naurok.com.ua/prezentaciya-reproduktivne-zdorov-ya-27839.html

https://naurok.com.ua/reproduktivne-zdorov-ya-prezentaciya-73796.html
69 Контрольна робота Виконання контрольної роботи в групі у Viber ( 22.05.2020 в 12.05 год., час виконання – 45 хв.)
70 Узагальнення. Цілісність організму людини. Взаємодія регуляторних систем організму. Підручник:
Остапченко Л.І.- ст. 281-283
ПІБ учителя № уроку Зміст уроку Завдання учням для самостійного опрацювання
Савицька Х.П., запитання в Viber групі 62 Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції. Підручник:Остапченко Л.І.- § 54;
Страшко В.С. - §65,66 МатяшН.Ю., Шабатура М.Н. -§50,51

Інтернет-ресурс ( презентація): https://www.youtube.com/watch?v=YpfTmMMJuTI https://www.youtube.com/watch?v=qkit9HVe6Ws
63 Залози змішаної секреції. Підручник: Остапченко Л.І.- § 55, ст. 253 – 254; Страшко В.С. - §67
Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§ 52

Інтернет-ресурс ( відео урок):
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-zalozi-zmisanoi-sekrecii-125752.html
64 Профілактика захворювань ендокринної системи. Взаємодія регуляторних систем.
Проект. Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика.
Підручник: Остапченко Л.І.- § 55
Страшко В.С. - §
Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§

Інтернет-ресурс ( презентація): https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-biologi-dlya-8-klasu-na-temu-endokrinni-zalozi-organizmu-lyudini-profilaktika-zahvoryuvan-endokrinno-sistemi-86946.html https://www.youtube.com/watch?v=4tA5-AkbBVQ

Проекти здати до 13.00год. 12.05.2020
ПІБ учителя № уроку Зміст уроку Завдання учням для самостійного опрацювання
Савицька Х.П., запитання в Viber групі 55 Поняття про вищу нервову діяльність і її основні типи. Дослідницький практикум: Визначення типу вищої нервової діяльності та властивостей темпераменту. Підручник:
Остапченко Л.І.- §47ст..221 – 222; §51. Страшко В.С. - §77 МатяшН.Ю., Шабатура М.Н. -§87
У зошиті для практичних робіт виконати дослідницький практикум.
Інтернет-ресурс
(презентація):
https://naurok.com.ua/prezentaciya-ponyattya-pro-vischu-nervovu-diyalnist-ta-osnovni-tipi-112062.html
56 Безумовні рефлекси. Інстинкти. Лабораторне дослідження: визначення реакції зіниць на світло. Підручник:
Остапченко Л.І.- § 47 ст..222 – 223;
Страшко В.С. - §79
Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§74
Інтернет-ресурс
(відео урок):
https://www.youtube.com/watch?v=S0JGpQWRImk
У зошитах для практичних робіт виконати лабораторне дослідження.
57 Умовні рефлекси. Підручник:
Остапченко Л.І.- § 48; Страшко В.С. - §80,81 Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§75,76
Інтернет-ресурс
(презентація):
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-umovni-ta-bezumovni-refleksi-ludini-127854.html
58 Мова. Мислення та свідомість. Підручник:
Остапченко Л.І.- § 49; Страшко В.С. - §88.89 Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§81,82
Інтернет-ресурс
(презентація):
http://www.myshared.ru/slide/1130330/
59 Навчання та пам'ять. Лабораторне дослідження: дослідження різних видів пам’яті. Підручник:
Остапченко Л.І.- § 50; Страшко В.С. - §84
Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§78,79
У зошитах для практичних робіт виконати лабораторне дослідження.
Інтернет-ресурс
(презентація):
https://ppt-online.org/157154
60 Біоритми. Підручник:
Остапченко Л.І.- § 52 ст. 240-241;
Страшко В.С. - §87
Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§80
Інтернет-ресурс
(презентація):

https://ua-books.com.ua/prezentaciyi/2502-biorytmy-vnutrishnij-godynnyk-lyudyny-5251
61 Сон. Підручник:
Остапченко Л.І.- § 52 ст. 241-243;
Страшко В.С. - §86
Матяш Н.Ю., Шабатура М.Н. -§80
Інтернет-ресурс
(презентація):
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-son-ta-yogo-vidi-gigiena-snu-23126.html
ПІБ учителя № уроку Зміст уроку Завдання учням для самостійного опрацювання
Савицька Х.П., запитання в Viber групі, виконані завдання надсилати на електронну пошту krystynasav2019@gmail.com 51 Гігієна зору. Підручник: Остапченко Л.І.-§ 43 ст..206 – 207;
Страшко В.С. - §73
МатяшН.Ю., Шабатура М.Н. -§
У робочих зошитах записати повідомлення на тему: «Гігієна зору»
52 Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху. Лабораторне дослідження: вимірювання порогу слухової чутливості. Підручник: Остапченко Л.І.- § 43 ст..206 – 207;
Страшко В.С. - §74
МатяшН.Ю., Шабатура М.Н. -§70
У зошиті для практичних робіт виконати лабораторне дослідження: вимірювання порогу слухової чутливості
( дотримання техніки безпеки).
53 Сенсорні системи смаку, нюху. Підручник: Остапченко Л.І.- § 43 ст..206 – 207;
Страшко В.С. - §75
МатяшН.Ю., Шабатура М.Н. -§72

Інтернет-ресурс
( презентація):
https://naurok.com.ua/prezentaciya-nyuhova-i-smakova-sensorni-sistemi-111198.html
54 Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю. Дослідницький практикум: дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри. Підручник: Остапченко Л.І.- § 43 ст..206 – 207;
Страшко В.С. - §76
МатяшН.Ю., Шабатура М.Н. -§71
У зошиті для практичних робіт виконати дослідницький практикум: дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри
( дотримання техніки безпеки).

Географія

ПІБ учителя № уроку Зміст уроку Завдання учням для самостійного опрацювання
Савицька Х.П., запитання в Viber групі 64 Особливості природних умов і ресурсів Тернопільської області. Конспектування матеріалів у групі Viber (он-лайн лекція)

Інтернет-ресурс: https://naurok.com.ua/prezentaciya-geografiya-ternopilsko-oblasti-106150.html
65 Природокористування. Об’єкти природно-заповідного фонду області. Конспектування матеріалів у групі Viber (он-лайн лекція)

Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=IqNsKjRqg_U

https://www.youtube.com/watch?v=C4Y_AkjEbRA
https://www.youtube.com/watch?v=DSCA98hiPZs
66 Кількість та структура населення Тернопільської області. Етнічний склад. Особливості зайнятості населення області. Конспектування матеріалів у групі Viber (он-лайн лекція)
67 Дослідження (екскурсія). Ознайомлення з об’єктами природи своєї місцевості. Повторити матеріали конспектів.
Віртуальна екскурсія: https://www.youtube.com/watch?v=L3BNhwg01J0

https://www.youtube.com/watch?v=uwkUgJ_vTLk

https://www.youtube.com/watch?v=8caPu3LqYCs
68 Урок контролю знань. Виконання самостійна робота в групі у Viber ( 26.05.2020 в 14.00 год., час виконання – 45 хв.)
69 Урок узагальнюючого повторення.
ПІБ учителя № уроку Зміст уроку Завдання учням для самостійного опрацювання
Савицька Х.П., запитання в Viber групі 61 Трудові ресурси. Кількість і якість трудових ресурсів. Економічно активне населення. Зайнятість населення. Проблеми зайнятості населення. Підручник: - § 58; повторити §32-57

Інтернет-ресурс ( відео урок): https://www.slideshare.net/ssuser3cb7fa/ss-28173643 https://volna.org
/ukrainskij_jazyk/trudovi_riesursi_i_trudovii_
potientsial
_suspilstva.html
https://naurok.com.ua/
prezentaciya-1-do-uroku-
bezrobittya-i-zaynyatist-trudovih-resursiv-76056.html
62 Контрольна робота. Виконання контрольної роботи в групі у Viber ( 05.05.2020 в 15.00,час виконання – 45хв)
63 Географічне положення, адміністративно-територіальний устрій, історія формування і розвитку Тернопільської області. Інтернет-ресурс: https://naurok.com.ua/
prezentaciya-geografiya-ternopilsko-oblasti-106150.html
https://subject.com.ua/geographic/exam/43.html
ПІБ учителя № уроку Зміст уроку Завдання учням для самостійного опрацювання
Савицька Х.П., запитання в Viber групі 54 Статево – віковий склад населення світу й України. Тривалість життя населення. Практична робота № 11. Аналіз статево – вікових пірамід України та окремих країн світу. Підручник: - § 50
У зошитах для практичних робіт виконати практичну роботу № 11.
Інтернет-ресурс ( відео урок): https://www.youtube.com/watch?v=x8RfuTG3ib8
55 Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення у світі й Україні. Підручник: - § 52 ст. 254 -256.
Інтернет-ресурс (презентація): https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-geografi-8-klas-gustota-naselennya-109333.html
56 Міські і сільські населені пункти. Критерії їх розмежування в Україні та країнах світу. Класифікація міст за кількістю населення та функціями. Підручник: - § 52 ст. 256 – 257.
Інтернет-ресурс (презентація): https://vseosvita.ua/library/prezentacia-sistemi-rozselenna-ta-rozvitok-poselen-140367.html
57 Міське і сільське населення. Урбанізація, причини, що її зумовлюють. Міські агломерації. Мегаполіси. Світові міста. Хибна урбанізація. Підручник: - § 53,54 Інтернет-ресурс (презентація): https://naurok.com.ua/prezentaciya-urbanizaciya-miski-aglomeraci-27749.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-megapolisi-svitu-svitovi-mista-109730.html
58 Етноси. Найпоширеніші мовні сім’ї. Однонаціональні та багатонаціональні країни. Підручник: - § 55 Інтернет-ресурс (презентація):
https://ppt-online.org/114304
59 Національний склад населення України: особливості та регіональні відмінності. Національні меншини та етнічні групи, основні райони їх розселення. Підручник: - § 56. Інтернет-ресурс: https://www.slideshare.net/ssuser3cb7fa/ss-28169194 https://www.youtube.com/watch?v=ensvFcABPKU
60 Релігія як явище культури. Світові релігії. Регіональні відмінності релігійних вірувань в Україні. Підручник: - §57 Інтернет-ресурс (презентація): http://www.myshared.ru/slide/1057717/ https://gdz4you.com/prezentaciyi/inshi/svitovi-religiyi-19217/
ПІБ учителя № уроку Зміст уроку Завдання учням для самостійного опрацювання
Савицька Х.П., запитання в Viber
групі, виконані завдання надсилати на електронну пошту krystynasav2019@gmail.com
50 Природно-заповідні об’єкти своєї місцевості. Підручник: §48

Інтернет-ресурс :
http://pzf.land.kiev.ua/pzf-obl-19.html - Завдання: із переліку природно-заповідних об’єктів виписати у робочі зошити об’єкти, що знаходяться у межах нашого району.

https://ua.igotoworld.com/ua/poi_object/68479_zapovednik-medobory.htm https://ua.igotoworld.com/ua/poi_object/11534_dniester-canyon.htm https://ua.igotoworld.com/ua/poi_object/68648_svyataya-gora-polupanovka.htm
Дослідження. Зміни природи своєї місцевості під впливом діяльності людини ( у робочому зошиті).
51 Урок контролю знань. Підручник: - повторити § 36 - 48

52 Кількість населення в світі та Україні. Чинники,що впливають на кількість населення: природний рух, міграції. Зміна кількості населення в світі та Україні. Регіональні відмінності демографічних процесів.Демографічна політика.Підручник: - § 49

Інтернет-ресурс (презентація):
https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-geografi-na-temu-kilkist-naselennya-v-sviti-ta-v-ukra-ni-chinniki-scho-vplivayut-na-kilkist-naselennya-dlya-8-klasu-16150.html
53 Механічний рух населення: причини і види міграцій, основні напрямки міграційних потоків в світі та Україні. Українська діаспора. Міграційна політика.Підручник: - § 51

Інтернет-ресурс (презентація): https://naurok.com.ua/prezentaciya-mehanichniy-ruh-naselennya-87294.html

Фізика

Стадник Ігор Іванович 0967252571

46 Закон Ома для ділянки кола 1 Підручник: §30 Відповіді на запитання
47,48 Послідовне з’єднання провідників 2 Підручник: §31 Відповіді на запитання
49,50 Паралельне з’єднання провідників 2 Підручник: §32 Відповіді на запитання

Хімія

Завдання для учнів на період з 27 квітня по 29 травня 2020 р.

ПІБ учителя № уроку/ Дата уроку Зміст навчального матеріалу Завдання для учнів на самоопрацювання
Пришляк А. М. 62
28.04.2020 р.
Розв’язування експериментальних задач. Лабораторний дослід № 7. Розв’язування експериментальної задачі на прикладі реакції обміну. Відеоурок лабораторного досліду
wym-1587907616050

Оформлення лабораторного досліду за посиланнямwym-1587907581904
63
05.05.2020 р.
Практична робота № 3. Розв’язування експериментальних задач Оформлення практичної роботи wym-1587907655735
64
08.05.2020р.
Розв’язування розрахункових задач за хімічними рівняннями Конференція в групі Viber
65
12.05.2020р.
Підсумкова контрольна роботаАналіз контрольної роботи
66
15.05.2020р.









67
19.05.2020р.


Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. вплив довкілля і здоров'я людини.



Захист навчальних проектів.
7. Неорганічні речовини - представники основних класів у будівництві й побуті.
8. Хімічний склад і використання мінералів.
9. Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров'я людини.
Конференція в групі Viber
Переглянути презентацію
wym-1589481767319

Виконати у робочому зошиті завдання із 3,10,15,17.

Виконати навчальний проект обравши тему.
68
22.05.2020р.
Розв'язування розрахункових задач
69
26.05.2020р.




70
29.05.2020р.
Узагальнення та ситематизація знань з теми "Основні класи неорганічних сполук"



Підсумковий урок.


ПІБ № уроку Зміст навчального матеріалу Завдання для учнів на самоопрацювання
Пришляк А. М. 0978123544; електронна пошта : ant.ros.sh@ukr.net. Спілкування в групі онлайн Viber.
51
(20 березня 2020 р.)
Хімічні властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія з кислотами, кислотними оксидами,солями Підручник §31 ( теоретичний матеріал ст.169-171). Вправи 7-11 ст.173.

Лабораторний дослід № 2 : Взаємодія лугів з кислотами в розчині.

Відеофрагмент досліду переглянути за посиланням:
wym-1584280839862
52

(24 березня 2020 р.)
Хімічні властивості нерозчинних основ:взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання. Заходи безпеки під час роботи з лугами. Підручник §31 ( теоретичний матеріал ст.169-171). Вправи 12-14 ст.173-174.

Тренувальні вправи на платформі «МІЙКЛАС» Хімічні властивості основ

wym-1584280881606
53

(27 березня 2020 р.)
Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами (в розчині, при сплавлянні) Підручник §31 (теоретичний матеріал ст.169-171).

Тренувальні вправи за посиланням:

wym-1584280917491

54

(31 березня 2020 р.)
Розв’язування розрахункових задач Підручник §30 (теоретичний матеріал ст.161-166).

Тренувальні вправи на платформі «МІЙКЛАС» Розрахунки за хімічними рівняннями

wym-1584280949178

55

(03 квітня 2020 р.)
Розв’язування розрахункових задач Підручник §30 (теоретичний матеріал ст. 161-166).
Виконати тренувальні вправи за вкладенням
ПІБ учителя № уроку / Дата уроку Зміст навчального матеріалу Завдання для учнів на самоопрацювання
Пришляк А. М 56
07.04.2020р.
Узагальнення та систематизація знань про оксиди, основи, кислоти
57
10.04.2020 р.
Фізичні властивості середніх солей. Відеоурок за посиланням
wym-1586372823118

Підручник § 33 (теоретичний матеріал ст. 182-185)
Виконати вправи № 2,14,21 ст.185-189.
58
14.04.2020 р.
Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями. Підручник § 33 (теоретичний матеріал ст.182-185)
Лабораторний дослід:
4. Взаємодія металів із солями у водному розчині.
wym-1586698024809
5. Взаємодія солей з лугами у водному розчині.
wym-1586698663125

6. Реакція обміну між солями в розчині.

wym-1586699138610
59
17.04.2020 р.
Практична робота Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук Оформлення практичної роботи за посиланням
wym-1586699870908
60
21.04.2020 р.
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук Відеоурок за посиланням:
wym-1587370569318

Підручник § 39 (теоретичний матеріал ст.207-208)
Виконати вправи № 2,3,11 ст. 209-210.
61
24.04.2020 р.
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук Повторити §34-38

Інформатика

Стадник Ігор Іванович 0967252571

49,50 Відображення базових графічних примітивів 2 Завдання у Viber групі
51 Практична робота 1
52 Посилання на комірки та діапазони комірок 1
53 Встановлення параметрів та друк сторінки 1
54 Розв’язання задач на обчислення

Історія України

47 (28 квітня) Наш край у другій половині XVII – XVIIIст. Перегляд відео :wym-1588058946080 Повторення теми для уроку узагальнення.
48 (5 травня) Урок узагальненні і систематизація навчальних досягнень учнів із теми УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В 20 – 90-Х РОКАХ XVIII СТ. Проходимо тестування:wym-1588058965199
49 (12 травня) Здобутки українського суспільства. Особливості суспільного життя України XVI – XVIIIст. Внесок України у формування європейської цивілізації. Перегляд відео:wym-1588059015278

wym-1588059077282
50 (19 травня) Практичне заняття. Місце тогочасної України в загальноєвропейських політичних, господарських, культурних процесах. На основі вивченого матеріалу підготувати повідомлення «Місце тогочасної України в загальноєвропейських політичних, господарських, культурних процесах» , надрукувати у Wordі і переслати мені на електрону пошту dusanovska89@gmail.com або Viber.
51 (26 травня) Урок узагальнення до курсу ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ЕПОХИ РАНЬОГО НОВОГО ЧАСУ. Проходимо тестування:
wym-1588059116990
ПІБ учителя № уроку Зміст уроку Завдання для учнів для самостійного опрацювання
Дусановська Г.В. 0684211469 в Viber групі онлайн спілкування 42 (24 березня) Колонізація Півдня України. Підкорення Кримського ханства Повторити параграф 33 з підручника на ст. 220 – 225 Перегляд відео:wym-1585850703293
43 (31 березня) Правобережна Україна. Гайдамаки. Коліївщина. Буковина, Східна Галичина, Закарпаття. Рух опришків. Опрацювати параграф 34 з підручника на ст. 226 – 232. Підготувати коротке повідомлення на тему «Суспільно – політична ситуація в Правобережній Україні та західноукраїнських землях наприкінці XVIII ст.» Перегляд відео: wym-1585850731201
44 (7 квітня) Поділи Речі Посполитої: зміни у становищі Правобережної України та західноукраїнських землях. Опрацювати пункт 4 з параграфа 34 на ст. 231 з підручника. Перегляд відео:

wym-1585850764334
45 (14 квітня) Освіта і наука. Києво – Могилянська академія. Опрацювати параграф 35 з підручника. Перегляд відео:

wym-1585850829886
46(21 квітня) Архітектура. Образотворче мистецтво. Музика у XVII – XVIII ст. Опрацювати параграф 36 з підручника. Перегляд відео:

wym-1585850894609

Всесвітня історія

31 (28 квітня) Міжнародні відносини. Війна за іспанську спадщину, війна за австрійську спадщину. Семилітня війна. Поділи Речі Посполитої. Початок боротьби за спадщину Османської імперії. Опрацювати параграф 24 з підручника Перегляд відео: wym-1588059164494
проходимо тестування

wym-1588059185616
32 (5 травня) Колонії Великої Британії в Північній Америці. Декларація незалежності. Війна за незалежність. Утворення США. Конституція США. Опрацювати параграф 25 з підручника Перегляд відео : wym-1588059218192

Проходимо тестування wym-1588059236241
33 (12 травня) Практичне заняття. Відображення ідей Просвітництва в Декларації незалежності Сполучених Штатів Америки. Виконати практичну роботу на ст 223 Тема: Особливості державного устрою США. Визначте особливості державного устрою на основі Конституції США. Підготуйте повідомлення або презентацію за темою і результат відправте мені на перевірку.
34 (19 травня) Урок узагальнення і систематизації навчальних досягнень учнів із теми ЕПОХА ПРОСВІТНИЦТВА. Проходимо тестуванн: wym-1588059254896
35 (26 травня) Урок узагальнення до курсу СВІТ XV – XVIII СТ. Проходимо тестуваня wym-1588235529609
ПІБ учителя № уроку Зміст уроку Завдання для учнів для самостійного опрацювання
Дусановська Г.В. 0684211469 в Viber групі онлайн спілкування 26 (24 березня) Економічний занепад та політична криза в Речі Посполитій (друга половина XVII – XVIIIст.) Опрацювати параграф 19 із підручника на ст. 145-154.
27 (31 березня) Індія. Держава Великих Моголів. Бабур, Акбар. Перське царство Сефевидів. Китай. Манжурське завоювання. Династія Цин. Японія. Сьогунат Токугави. Опрацювати параграф 27 -28 Перегляд відео: відео нажаль на російській, хто розуміє можете переглянути, інформація дійсно цікава.

wym-1585851083213

wym-1585851100834
28 (7 квітня) Урок узагальнення і систематизація навчальних досягнень учнів із теми : «Османська імперія. Країни східної Європи в XVI – першій половині XVIII ст. » Пройти тест:

wym-1585851126023
29 (14 квітня) Розділ: ЕПОХА ПРОСВІТНИЦТВА. Початок індустріальної революції та її вплив на життя різних верств населення. Просвітництво. Енциклопедисти. Масони. Класицизм. Опрацювати параграф 22 з підручника. Перегляд відео:

wym-1585851149010
30 (21 квітня) Освідчений абсолютизм. Володіння австрійських Габсбургів. Марія Терезія. Йосиф ІІ. Королівство Прусія. Фрідріх ІІ. Російська імперія. Єлизавета І. Катерина ІІ. Опрацювати параграф 23 з підручника. Перегляд відео:

wym-1585851180917

Трудове навчання

ПІБ учителя № уроку Зміст уроку Завдання для самоопрацювання
Струхманчук В.П. 0987357822 Запитання у Viber групі Технологічна картка на виготовлення виробу. Скласти технологічну картку на виготовлення шпаківні, розміри і форму беремо довільні.
Зразок для прикладу технологічної картки. Інтернет ресурс: http://ito.vspu.net/ENK/2011-2012/TIMTPN/rob_stud_2012/2013/Barchuna/page-18.html

Фізична культура

Фізична культура

Завдання для опрацювання та виконання вдома.

Дорогі діти !

Ніщо так не руйнує організм , як тривала фізична бездіяльність. Тому під час тривалого користування комп’ютером, гаджетами, телефонами робіть перерви і виконуйте фізичні вправи та спеціальні вправи тенісиста які я вам пропоную. І звичайно не всі підряд.

Доброго вам здоров’я!

Клас № п/п Домашні завдання з фізичної культури
Модуль «Настільний теніс»
8 1 Різновиди ходьби та бігу ( біг на місці)
2 Загальнорозвиваючі вправи.
3 Спеціальні фізичні вправи: присідання, стрибкові вправи, переміщення. Вправи для м'язів рук і плечового пояса: 1. В. п. - упор лежачи. Згинання і розгинання рук. 2. В. п. - теж саме, тільки ноги на підвищеній опорі. 3. В. п. - теж саме, тільки долаючи опір, що надається партнером . 4. В. п. - вис. лежачи. Підтягування у висі лежачи. В кості «перекладини» використовується металева, або дерев'яна жердина (довжиною 80 - 100 см.) достатньої міцності. 5. В. п. - стоячи зігнувшись, наступивши на зложений у декілька разів гумовий бинт, утримуючи за кінці. Згинання і розгинання рук. 6. В. п. - упор стоячи руки в сторони на двох столах. Рух тіла вниз-вверх. Напруженість м'язів регулюється відстанню між столами . 7. В. п. - сидячи за столом поставити руху ліктем на стіл, захопити кисть партнера (мал. 36). Боротьба рухами: 1-й варіант - стараємося притиснути руку партнера до столу; 2 варіант -стараємося розгорнути руку партнера. Вправа виконується як і лівою, так і правою. 8. В. п. - стоячи ноги на ширині плечей, руки вперед. Рухи рук вверх-низ, долаючи натяги гумового бинта, утримування ногами . 9. В. п. - стоячи ноги на ширині плечей, нахилитися, руки вверх, утримати за кінцями гумового бинта, закріпленого за трубкою або дерев'яну ручку. Рухи рук вверх-низ, вліво-вправо. Імітаційні вправи з ракеткою і без у рівному темпі перед дзеркалом.
4 Жонглювання м’ячем для настільного тенісу на місці, в русі, біля стіни (шафи, дверей)
5 Повторити основні правила гри «Настільний теніс»
6 Проглядати відеофільми з навчання різних прийомів техніки гри.

Основи здоров'я

ПІБ учителя № уроку Зміст уроку Завдання для самоопрацювання
Струхманчук В.П. 0987357822 Запитання у Viber групі 25 Мотоцикл і безпека. Правила для мотоциклістів та пасажирів. Підручник §19-20 ст. 122-127 Виконати вправу в зошиті ст. 25-28.
26 Екологічна безпека. Забруднення навколишнього середовища. Питна вода і здоров’я. Підручник §21 ст. 133-134 Виконати в зошиті попередні вправи.
27 Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я… Підручник §22 ст. 134-139
28 29 Вплив забруднення ґрунтів на здоров’я. Соціальна безпека Підручник §23 ст. 145-149 Підручник п. 24
30 Захист від кримінальних небезпек. Самооборона і її межі. Підручник §25- 26. Виконати в зошиті попередні вправи.
31 Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність. Підручник §26 ст.163
32 Небезпека залучення до деструктивних соціальних угрупувань. Підручник §27 ст. 167. Виконати вправи ст.28-30
33 Інформаційна безпека П. п.28 ст.173
34- 35 Онлайн безпека для попередження сексуального насильства та зловживань. П. п.28 ст. 176 Представити практичні роботи для перевірки.

Мистецтво

ПІБ учителя № уроку Зміст уроку Завдання для самоопрацювання
Струхманчук В.П. 0987357822 Запитання у Viber групі 25 Стиль класицизму. Підручник §23 ст.180
26 Живопис і мода класицизму. Підручник §24 ст.190
27 Музика і театр епохи класицизму. Підручник §25 ст.197
28 Українські пам’ятки класицизму. Підручник §26 ст.206 Виконати ескіз архітектурної споруди даного стилю.
29 Стиль романтизм. Підручник §27 ст.212
30 Стиль романтизму у живопису. Підручник §28 ст.220
31 Романтизм в музиці і театрі. Підручник §29 ст.229
32 Стиль реалізм. Архітектура, скульптура. Підручник §30 ст. 239 Намалювати архітектурну споруду даного стилю.(графіка).
33 Стиль реалізм. Живопис. Музичне мистецтво. Підркчник §31 ст.247
34-35 Стилі в живописі. Віртуальна мандрівка по музеях світу.

Основи християнської етики

ПІБ вчителя Дата уроку № уроку Тема уроку Завдання для учнів для самоопрацювання
Пука О. В., 0977937644 23.03. 2020 р. 23 Не свідчи неправдиво на ближнього твого Опрацювати урок 23 у підручнику
wym-1584476354040
30.03. 2020 р. 24 Добре ім’я людини. Знеславлення доброго імені , честі, слави наших ближніх: поширення неправдивої інформації, несправедлива критика, обмова, осуд, підозра, наклеп, приниження людської гідності. Обов’язок виправити заподіяну шкоду. Опрацювати урок 24 у підручнику
06.04. 2020 р. 25 Не пожадай того, що є власністю ближнього твого. Опрацювати урок 25 у підручнику, виконати завдання 7, 8 ст. 133, пройти тест за посиланням wym-1587488227443.
13.04.2020 р. 26 Заповіді Любові Прочитати урок 27 у підручнику, виконати завдання 1 ст. 137.
27.04.2020 р. 27 Взаємозв’язок між заповідями Божими і Заповідями Любові Опрацювати урок 28 у підручнику, виконати завдання 7, 8 ст. 148-149, пройти тест за посиланням wym-1587488257017.
04.05.2020 р.28Ісус Христос - учитель та виконавець Заповіді любовіОпрацювати урок 29 у підручнику, виконати завдання 8 ст 155, переглянути презентацію wym-1588186847927
18.05.2020 р.29Життя Ісуса Христа - досконалий приклад виконання Заповіді любові.Опрацювати 30 урок ст.156-161
25.05.2020 р.30Хто любить Бога, той виконує Заповіді Його.Опрацювати 31 урок ст. 161-163. Написати твір-роздум: "Як провести канікули за Заповідями Божими?"

Креслення

ПІБ учителя № уроку Зміст уроку Завдання для самоопрацювання
Струхманчук В.П. 0987357822 Запитання у Viber групі 26 Складальне креслення, призначення та його зміст. Підручник §11
27 З’єднання деталей. Види з’єднань. Болтове з’єднання. Шпонкове з’єднання. Підручник §12 Накреслити Рис. 213 ст.172 М 2:1
28 Особливості виконання складальних креслень. Умовності та спрощення… Підручник §13 Накреслити Рис. 222 ст.177 М 2:1
29 Деталювання складальних креслень. Підручник §14,1
30 Послідовність деталювання. Виконання деталювання. Підручник §14,2-14,3 Накреслити Рис.239 (в)
31 Топографічне креслення. Підручник §15.
32 Будівельне креслення. Загальні відомості Підручник §16,1
33 Умовні зображення та позначення на будівельних кресленнях. Підручник §16,2 Накреслити план власного будинку. (горизонтальний розріз).
34 Загальні відомості про схеми. Підведення підсумків. Підручник §17.
Кiлькiсть переглядiв: 2025

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.