Прізвище учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для самопідготовки |
ЧИТАННЯ | |||
Кіт Галина Романівна 0963895798 | 97 | Катерина Василенко «НЛО» | Прочитати. Дати відповіді на запитання. Читаючи оповідання,передайте голосом почуття та емоції персонажів твору. Ст..110-111 |
98 | Леонід Нечаєв «Про жовті грушки та червоні вушка» | Читати. Подумати, як можуть розвиватись події далі. Ст..111-112 | |
99 | Оксана Кротюк «Пластиліновий песик» | Прочитати. Дати відповіді на запитання, які є в кінці тексту. Ст..113-114 | |
100 | Оксана Кротюк «пластиліновий песик» | Переказати оповідання. Подумати, які риси характеру допомагають людям досягти успіху. Ст..113-114 | |
101 | Дженніфер Мур- Маллінос «Я все зможу» | Читати і переказувати першу частину твору Ст.115 | |
102 | Дженніфер Мур- Маллінос «Я все зможу» | Читати і переказувати другу частину твору. Ст..116 | |
103 | Робота з дитячою книжкою | ||
104 | За Оксаною Радушинською «День народження» | Читати і переказувати першу частину твору. Ст..117-118 | |
105 | За Оксаною Радушинською «День народження» | Читати і переказувати другу частину твору. Ст..119-120 | |
МАТЕМАТИКА | |||
97 | Задачі на кратне порівняння чисел. Дії з іменованими числами. | Підручник ст..111 завдання 1, 4-усно розвʾязати задачу 2, виконати завдання 5. | |
98 | Переставний закон множення. Побудова відрізків вертикально, горизонтально, похило. | Підручник ст.. 111-112 Завд. 1- усно, Завд.2,3,4,5 виконати в зошиті. | |
99 | Таблиця множення числа 7.Виконання вправ та задач на засвоєння таблиці множення числа 7 | Підручник ст.. 113 Вивчити таблицю множення числа 7 Виконати завдання 1-7 в зошиті. | |
100 | Закріплення таблиці множення на 7. Розв’язування задач. | Підручник ст..113-114 Виконати завдання 1,2,4,6.7. | |
101 | Таблиця ділення на 7. Розв’язування задач на час. Побудова прямокутника і обчислення його периметру. | Підручник ст..114-115 Дослідити, ознайомитися, вивчити таблицю ділення числа 7.(зав.2,3) Виконати 4,5,6,8,9 в зошиті. | |
102 | Вправи і задачі на закріплення вивчених таблиць множення та ділення | Підручник ст. 115-116 Завдання 1 – усно, Завдання 2, 3, 4, 5- письмово Перевір себе https://www.youtube.com/watch?v= up5GRotlKPA | |
103 | Знаходження невідомого множника. Розвязування задачна 3 і 2 дії. Побудова відрізків. | Підручник ст.116-117 Завдання 2 – усно Завдання 1, 3,5,6.-письмово | |
104 | Виконання тренеровочних вправ на засвоєння вивченого матеріалу | Підручник ст..118-119 Завдання 1 – усно, Завдання 2,3,4, 6,7 – письмово. | |
105 | Дослідження таблиці множення числа 8. Вправи та задачі на засвоєння таблиці. | Підручник ст.. 119-120 Завдання 1, 2- усно, Завдання 3, 4, 5, 6 – письмово | |
106 | Складання та розв’язування задач . Дії з іменованими числами. Побудова заданих відрізків. | Підручник ст.. 120-121 Завдання 1,3 – усно. Завдання 2,4, 5, 6 – письмово. | |
107 | Складання та розв’язування задач за схемами. Обчислення значень буквенних виразів. | Підручник ст..121 Завдання 1, 6 – усно, Завдання 2,3,4,5-письмово. | |
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ | |||
72 | Птахи навесні | Підручник ст.. 64 https://www.youtube.com/watch?v= 2XGUOy_y9fw | |
73 | Звірі навесні | Підручник ст.. 65 | |
74 | Взаємозв’язки в природі. Ланцюги живлення. | Підручник ст.. 66-67 https://www.youtube.com/watch?v= cAU3ICH-guk | |
75 | Як поводитися в природі навесні | Підручник ст.. 70 https://www,youtube.com/watch?v= XORIPPTNUHO | |
76 | Праця людей навесні | Підручник ст.. 71-72 | |
УКРАЇНСЬКА МОВА | |||
97 | Розвиток зв’язного мовлення | ||
98 | Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту. | Підручник ст.. 124 – 125 Вправа 1 ,2 Послухайте оповідання В. Сухомлинського в системі Web QR | |
99 | Навчаюся визначати частини тексту та добирати заголовок | Підручник ст..124 – 125 Вправа 3. | |
100 | Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст | Підручник ст.. 126 – 127 Вправа 4, 5 | |
101 | Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мовлення, відновлювати деформований текст. | Підручник ст.. 126 – 127 Вправа 6, 7 | |
102 | Типи текстів . Навчаюся розрізняти текст-розповідь. Складання усної розповіді. | Підручник ст..128- 129 Вправа 1, 2 | |
103 | Текст-розповідь. Складання усної розповіді. | Підручник ст.. 128 -129 Вправа 3,4 | |
104 | Навчаюся розрізняти текст-опис. Опис тварини за малюнком. | Підручник ст.. 130 – 131 Вправа 5, 6 | |
105 | Текст-опис. Складання питальних речень до тексту | Підручник ст..130 -131 Вправа 7,8 | |
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ | |||
24 | Великодня курочка | Підручник ст..68 | |
25 | Ніжний бузок | Підручник ст.. 73 | |
26 | Веселе жабенятко | Підручник ст..81 | |
МИСТЕЦТВО ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО | |||
24 | Створення композиції «Пори року» | Прийшла весна у моє село. (акварель) | |
25 | Створення композиції «Пори року» | Незабаром тепле літечко. (акварель) | |
26 | Створення симетричного квітучого дерева | Квітуче дерево. (аплікація, кольоровий папір, картон) |
ПІБ учителя | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів для самоопрацювання |
Кравчук О.М. 0968471726 запитання у Viber групі, он-лайн спілкування у Viber групі | 75 | Чи любиш ти салати? Питальні речення. | Підручник стр. 88 https://www.youtube.com/watch?v=IWlAxUDmnsQ Відео повторення читання звука https://www.youtube.com/watch?v=9q-bPLcmPnQ |
76 | Фрукти. Використання артикля а а | Підручник стр. 89 Відео повторення читання звука a_e https://www.youtube.com/watch?v=tp_iuG2uHY4 Читати вправу 58 | |
77 | Дитяче меню. | Підручник стр. 90 https://www.youtube.com/watch?v=lW5TXrKbsq4 Відео повторення читання звука a_e https://www.youtube.com/watch?v=JrGmIGB__54 | |
78 | У магазині. Овочі. | Підручник стр. 91 відео (назви овочів) https://www.youtube.com/watch?v=RE5tvaveVak Читати вправу 58 | |
79 | Мій режим харчування. | Підручник стр. 92 Відео (читання) https://www.youtube.com/watch?v=N0oy8pwC4Kg | |
80 | Мій сніданок. | Підручник стр. 93 Читати вправа 60,62 | |
81 | Моя подруга любить. | Підручник стр. 94 Вправа 63 9читати) Вправа 64 письмово виконати |
Англійська мова | ||
Кравчук О.М. 0968471726 запитання у Viber групі, он-лайн спілкування у Viber групі | ||
82 | Story time. Похід в магазин. | Вправа 1 (с. 95) - слухати і показувати Вправа 2 (с. 95) - слухати і читати Вправа 3 (с. 95) - показати та сказати Виконати письмово вправу 1 |
83 | Моє портфоліо. Виготовлення тарілки з їжею. | Виготовити тарілку та карточки з малюнками їжі |
84 | Моє портфоліо. Розповідь: що я люблю їсти і що любить мій друг. | Вправа 1 (с. 97) - намалювати і сказати Вправа 1 (с. 97) - намалювати таблицю Вправа 4 (с. 97) - розказати про своїх однокласників |
85 | Перевір себе. Які фрукти і овочі подобаються мені та моїм друзям. | Вправа 7 (с. 97) - прочитати та дати відповідь Виконати письмово вправу 2 |
86 | Перевір себе. Давай пограємося. | Вправа 3 (письмово виконати) Вправа 5, 6, 7 (с. 99) |
87 | Пори року. Погода. Коли твій день народження? | Вправа 1 (с. 100) - прослухати , показати та повторити Вправа 2 (с. 100) - прослухати пісню Вправа 3 (с. 100) - прослухати та повторити |
88 | Пори року. Погода. Чим я займаюся кожної пори року. | Вправа 1 (с. 101) - прослухати та прочитати Вправа 5 (с. 101) - намалювати та розказати |
89 | Читаємо, слухаємо і говоримо разом. | Вправа 2 (с. 102) - прослухати та прочитати Вправа 4 (с. 102) - прочитати та підібрати пору року Вправа 5 (с. 102) - прочитати та розказати про пору року |
90 | Що ми покладемо у валізу? Одяг. | Вправа 1, 2 (с. 101) - прослухай та повтори Вправа 7 (с. 104) - скласти речення за схемою |
91 | У що ти сьогодні одягнений? Предмети одягу. | Вправа 1 с. 105 - слухати та повторяти Вправа 2 с. 105 - прослухати і заспівати |
92 | Читаємо, слухаємо і говоримо разом. | Вправа 1 - 5 с. 106 |
93 | Відгадай у що я одягнений. | Вправа 1 - 3 с. 107 |
94 | Story time. Чим займаються члени моєї родини. | Вправа 1 - 4 с. 108 |
95 | Моє портфоліо. Вивчення пісні “I put on my hat”. | Вправа 1 - 6 с. 109 |
96 | Моє портфоліо. Виготовлення колекції одягу для ляльки. | Вправа 1 - 9 с. 110 |
Інформатика
ПІБ вчителя | № уроку | Зміст навчального матеріалу | Завдання учням для самоопрацювання |
Інформатика Качунь М.С. Спілкування у Viber групі. | |||
26 | Робота з фотографіями у графічному редакторі. | Прочитати с.74, виконати практичне завдання в графічному редакторі Tux Paint. | |
27 | Лінійні алгоритми.Алгоритми. | Прочитати с. 82-83, виконати завдання в графічному редакторі Paint. | |
П І Б вчителя | № уроку | Зміст навчального матеріалу | Завдання учням для самоопрацювання |
Качунь М.С. Інформатика | 28 | Виправлення помилок в алгоритмах. | Опрацювати с.89-90, виконати завдання с.90. |
29 | Виконавці алгоритмів. | Опрацювати с.94-95, виконати завдання с.95. | |
30 | Побудова геометричного зображення за алгоритмом. | Опрацювати с.101-102, виконати завдання с.102. |
П І Б вчителя | № уроку | Зміст навчального матеріалу | Завдання учням для самопрацювання |
Качунь М.С. | |||
Інформатика | 31 | Створення орнаментів у графічному редакторі. | Опрацювати с.108, створити орнамент. |
32 | Створення власних алгоритмів для побудови геометричного зображення. | Опрацювати с.114, виконати завдання. |
Інформатика Качунь М.С. | 33 | Онлайн-редактори. Графічний редактор Paint.Net | Опрацювати с. 119-120, виконати завдання. |
34 | Повторення і систематизація навчального матеріалу. | Робота в графічному редакторі Paint. | |
35 | Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. | Робота в графічному редакторі Paint. | |
Фізична культура
Музичне мистецтво
ПІБ вчителя | № уроку | Дата виконання | Тема та зміст уроку | Домашня робота |
Щебивлок Галина Євгенівна | 26 | 26.03.2020р. | Тема. Чарівні перетворення. ознайомлення з інструментами фагот, валторна, литаври. С.Прокоф'єв. Симфонічна казка "Петрик і вовк ". | "Ой на горі жито"-вивч.пісню; м/ф "Петрик і вовк" - через сканування телефоном IQ код, ст.91 Пісню вивчити записати на голосову пошту і пепедати на вайбер |
27 | 02.04.2020р. | Тема. Зустрічаємоліто. ”Рушничок” – муз. А. Олейнікової, А. Вівальді. Пори року – слухання. | ст.94-95 | |
28 урок | 09.04.2020р. | Тема.Зустрічаємо літо.пісня Іди іди дощику.вивчити | Пісню Рушничок повторити.А Вівальді.Пори року.Концерт 2 Літо.Частина3.Гроза.--слухати | |
29 урок | 16.04.2020 р | Тема.Зустрічаїмо літо. | Пісня .Промінчик . слухати плюсову фонограму .Ф .Й .Гайдн .Симфонія іграшок слухатм ст 102--103 . | |
30 урок | 23 .04 2020 р. | Тема .Зустрічаємо літо . | Пісню .Промінчик--виконати з рухами .М,ф Маленький Моцарт--перегляд IQ код в книжці ст 105-. | |
Дистанційне навчання 2 клас нуш
Понеділок | Читання | Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Мого дитинства сонячна країна» | |
математика | Розвязування вправ і задач на закріплення вивчених таблиць | Завд.1-8 ст.121-122 | |
Українська мова | Складання опису тваринки | Скласти опис улюбленої домашньої тваринки | |
Я досліджую світ | Україна у світі. Країни- сусіди України | Стр.84-85 | |
Фіз.кул. | Загальнорозвиваючі вправи,фізкультхвилинки | ||
Вівторок | Математика | Перевіряємо свої досягнення | тести |
Українська мова | Урок розвитку зв’язного мовлення | ||
Читання | Змагання - справа серйозна | О.Павлова «Якби я мав такі кросівки» | |
Середа | Математика | Таблиця ділення на 8. Опрацювання вправ та задач на використання таблиць. | Завдання 1-7 стр. |
Українська мова | Навчаюся складати тексти за ілюстрацією | Вправа 9,10. | |
Читання | Як не залишитися самому | В.Чухліб «Заячий холодок» | |
Фіз.кул. | Різновиди ходьби та бігу. | Ранкова зарядка, вправи, фізкультхвилинки | |
Четвер | Я досліджую світ | Різноманітність людей у світі | Стр. 86-87 |
Дизайн т технології | Веселе жабенятко | Виготовлення жабки з пластиліну (ст..81) | |
Образотворче мистецтво | Пори року Зустрічаємо літо | Акварель | |
Пятниця | Я досліджую світ | Культура та звичаї різних країн світу | Стр. 91-92 |
Математика | Опрацювання задач та вправ на використання таблиць. | Завд. 1-8 стр. 122-123 | |
Українська мова | Навчаюся складати текст за серією малюнків | Стр.133 Вправа 11-13 | |
Читання | Гуртом можна багато зробити | Читати переказувати «Кревет Вася» за В.Нестайко стр. 126 | |
Фіз.кул. | |||
Понеділок | Я досліджую світ | Взаємозвязки між країнами | «Подорожуємо країнами світу» |
математика | Вчимося знаходити невідомий дільник. Розв. задач.Розв. виразів з буквенними даними. | Стр. 123-124, завд.1, 3,4,5- письмово, а завд. 2, 6 – усно. | |
Українська мова | Навчаюся складати текст за малюнком і запитаннями | Стр. 134-135 Вправа 14, 15 письмово, впр. 16- усно. | |
Читання | Гуртом можна багато зробити | Читати в особах.Подумати над продовженням . стр.127-128. | |
Фіз.кул. | Вправи для розвитку координації . Біг. Стрибки. | Розвиваючі вправи, біг на місці | |
Вівторок | Математика | Таблиця множення числа 9.Розв. задач та виразів на застосування таблиці множення | .Дослідити таблицю множення числа 9. Виконати завд.3, 4, 5- письмово, завд. 1,2 - усно |
Українська мова | Навчаюся складати текст про події із власного життя | Стр.136. Вправа 17 - усно, 18 – письмово.. | |
Читання | Робота з дитячою книжкою | В. Сухомлинський «Добре слово» | |
Середа | Математика | Ознайомитися з діаграмами.Виконання задач та виразів на застосування таблиць множення. | Стр.126-127.Виконати завд. 1 – усно, 2, 3, 4,6 – письмово. |
Українська мова | Навчаюся складати текст про події із власного життя | Стр.137. Ознайомитися з текстами вправ 19, 20. Виконати одну на вибір. | |
Фізкул. | Біг, види бігу.Стрибки. | Вправи на свіжому повітрі. По можливості стрибки на скакалці | |
Четвер | Я досліджую світ | Проект «Подорожуємо країнами світу» | Розповідаємо про одну ( на вибір ) країну, в якій мрієш побувати. |
Дизайн і технології | Гномик | Стр. 88 | |
Образотворче мистецтво | Квітуче диво-дерево. | Аплікація симетричного квітучого дерева. | |
Пятниця | Я досліджую світ | Літо в природі. Літні місяці. | Стр. 96 |
Математика | Виконання вправ на застосування вивчених таблиць Побудова прямокутників. | Стр. 127- 128. Завд. 1 – усно, 2,3,4, 9 – письмово. | |
Українська мова | Навчаюся створювати висловлення на відому тему. Написання розповіді про усмішку. | Стр.138Вправи 21- 22. Скласти розповідь про усмішку. | |
Читання | Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом. | ||
Фіз.кул. | Вправи для розвитку швидкості. Стрибки. | ||
Вівторок | Математика | Таблиця ділення на 9. Виконання задач та виразів. | Стр. 128 – 129. Завд. 1, 2 – усно, 3, 4, 8 – письмово. |
Українська мова | Розвиток зв’язного мовлення. | ||
Читання | Краса навколо нас. | Л. Компанієць «У лісочку» ( напамять) | |
Середа | Математика | Розв. задач та виразів на вивчені таблиці. | Стр. 129 – 130 Виконати 1. 3 – усно, 2, 4, 5 – письмово. |
Українська мова | Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про друга ( подругу). | Стр. 139. Вправа 23. | |
Читання | Будь природі другом | Стр. 130-131. Н. Вернигора «Диво у долонці» | |
Фіз.кул. | Стрибки із скакалкою.Біг. | ||
Четвер | Я досліджую світ | Ознаки літа в неживій природі | Стр. 97 |
Дизайн і технології | В гостх у казки. | Стр. 93 | |
Образотворче мистецтво | Зустрічаємо літо. | Малювання будиночка чарівної Гармонії | |
Пятниця | Я досліджую світ | Рослини влітку | Стр. 98-99 |
Математика | Виконання задач та вправ. | Виконати завд.1 – усно, 2, 3, 4, -письмово. | |
Українська мова | Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. | Стр. 139 Вправа 24.записати 4-5 речень про збереження природи рідного краю | |
Читання | За добро платять добром | Стр.131-133 В.Бондаренко «Розумаха» | |
Фізкул | Стрибки з скакалкою. Біг. |
Дистанційне навчання учнів 2 класу на період з 27.04 по 11.05 2020 року
№ уроку | Зміст уроку | Примітка | |
Понеділок 27.04 | ЯДС | Рослини влітку | Підручник стр. 98-99.Розказати про одну з рослин, яка росте біля твого дому. |
Математика | Розв. задач та вправ на використання таблиць множення і ділення | Підручник стр.131-132. Виконати завд. 1- усно , 2-6-письмово. | |
Укр.мова | Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти | Підр. Стр.140, вправа 25-26 | |
Читання | Чудернацькі хмари. «Казка неба» (за Л. Біленькою) | Виразно читати твір.Провести своє спостереження за хмаринами і поділитися враженнями. | |
Фіз..кул. | Стрибки з скакалкою. Робота з малим м’ячем. | По можливості попрацювати з скакалкою та мячем | |
Вівторок 28.04 | математика | Перевірка досягнень учнів | Повторити одиниці вимірювання маси, довжини, часу. |
Укр. мова | Навчаюся перевіряти і вдосконалювати текст | .Підручник стр. 141, вправа 27 | |
Читання | Робота з дит. книжкою | Прочитати твір В. Сухомлинського «Сива волосинка» | |
Середа 29.04 | Математика | Центнер.Порівняння іменованих чисел. Побудова прямокутника. Розв. задач.. | Стр. 132-133 Виконати вправи 1-2 – усно, 3-8 - письмово |
Укр.мова | Перевірка досягнень учнів. Диктант | Повторити все про текст | |
Читання | Де вигадка в казці, а де правда ? М. Возіянов «Сонечко» | Читати, переказувати, досліджувати. | |
Фіз.кул. | Вправи для метання малого м’яча.Рухл. ігри | По можливості покидати малим м’ячем у ціль. | |
Четвер 30.04 | ЯДС | Лікарські рослини | Стр.103. Проект «Лікарські рослини в моєму краї» |
Дизайн | Вишеньки -сестрички | Стр. 100 | |
Образотворче | Зустрічаємо літо | Аплікація «Сонце-господар неба» | |
Понеділок 04.05 | ЯДС | Отруйні рослини | Стр. 104 Проект «Отруйні рослини в моєму краї» |
математика | Множення та ділення з одиницею та нулем | Стр.133-134. Завд. 1,2 – усно, 3-8 - письмово | |
Укр.. мова | Вдосконалюємо текст | Стр.141. вправа 28 | |
читання | А. Рибалка «Вовчик та сонечко» | Читати, переказувати, досліджувати. | |
Фізкул | Робота з м’ячем. | Покидати м’ячем у задану ціль. | |
Вівторок 05.05 | Математика | Розв. задач та вправ.Ділення числа на 1 | Стр. 134-135 .Завд.1 – усно, 2-7 письмово. |
Укр. мова | Вдосконалюємо текст | Індивідуальні завдання | |
Читання | Науково-популярна література для дітей | Підготувати повідомлення із енциклопедіх | |
Середа 06.05 | Математика | Ділення нуля на число. Розв. задач та вправ. | Стр.135-136 . Виконати завд. 1-усно. 2-8 - письмово |
Укр.мова | Перевірка досягнень знань учнів. списування | ||
Читання | Науково-пізнавальний твірМ.Леденцов «Голка-риба» | Читати, переказувати, досліджувати | |
Фізкул. | Володіння малим мячем | Погратися малим мячем | |
Четвер 07.05 | ЯДС | Тварини влітку | Стр.105-106 |
Дизайн | Бджілка Майя | Стр.107 | |
Образотворче | Зустрічаємо літо | Створення пластилінової картини «Літо» | |
Пятниця 08.05 | ЯДС | Літні розваги. Правила поведінки на водоймах улітку. | Стр.109-110 . Скласти поради другу, який збирається на відпочинок. |
Математика | Розв. задач та вправ. Побудова прямокутника. | Стр.136-137. Виконати завд. 1 –усно , 2-6 – письмово | |
Укр.мова | Перевірка досягнень знань учнів .Діалог | Скласти діалог на задану тему. | |
Фіз кул | Метання м’яча. Рухл. ігри | По можливості метати малий м’яч у ціль. |
Коментарi